Ne, i elektronické zapalování má alternativní možnost výkonnějšího alternátoru. Dokonce i silnějšího (600w), než to digitální, kde je nutné použít pouze jejich kompatibilní 450w alternátor.
To ale jistě není důvod pro vytvoření těchto variant zapalování.
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA
Jak je to konkrétně u těchto dvou variant, to nevím. Z historického vývoje bych očekával:
elektronické - nemá kladívka, ale regulace předstihu bude mechanická, podle otáček odstředivá + případně podtlaková, tak to mívala kdysi auta
digitální - snímá polohu klikovky vždy ve stejném bodě, regulace přestihu je digitální z uložené mapy (nebo několika map, podle zatížení (snímač TPS), teploty nasávaného vzduchu, otáček, ...), tak to má např. R1100 čtyřventil
To elektronické jde pouze k originálnímu Bosch alternátoru - vyhodíš odstředivý regulátor na vačce a namontuješ nový snímač na stávající altík..
Digitální je pouze k altíku Enduralast 450W (ten si musíš dokoupit).
...po dohodě servis a diagnostika moto BMW...
Myslím, že by to elektronické zapalko mělo k tomuto alternátoru jít - je to výkonnější náhrada za stávající Bosch.
...po dohodě servis a diagnostika moto BMW...