Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování na nich
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování
  • · BMW GS
  • · Fórum
  • · Články
  • · Zprávy
  • · Galerie
  • · Naše fotografie
  • · Odkazy
  • · Ke stažení
  • · Inzerce
  • · Hledat
Reklama
Kalendář akcí
<< Srpen 2025 >>
Po Út St Čt Pá So Ne
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
Číst diskusi
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování :: Motorky BMW :: BMW F650GS
 
Zásuvka 12V
kendy
#1 
Přidané 07.07.2009 14:11
Avatar člena


Příspěvků: 195
Registrace: 06.03.08
Ahoj
tak jsem si pořídil 12V zásuvku, že si na pověsím navigaci nebo když budu mimo tak oživím mobila.
Zásuvku jsem dal pod sedlo Je přes pojistku a přímo na baterku
O víkendu jsem na ni připojil navigaci a motorku jsem po chcípnutí motoru skoro už nenatočil (jen mi chcípnul motor a chtěl jsem znova nastartovat) Otáčky mi nedrželi ani když jsem v zásuvce nechal adapter se šnůrou bez zapojené navigace.
Máte s tímto nějaké zkušenosti?
Jinak obecně se mi zdá že tyhle malý GS jsou strašně náhlý na ty baterky.
 
Rico
#2 
Zásuvka 12V
Přidané 07.07.2009 14:25
Avatar člena


Příspěvků: 119
Registrace: 23.04.08
To je zajímavý, GPS mám píchlou rovnou na baterku (přes pojistku), nechávám ji zaplou a napájenou i bez běžícího motoru při různých zastávkách (nejdýl jsem zkoušel asi půl hodiny) a moto nastartovalo vždy v pohodě. Je fakt že nemám GS (ale BIGa),ale mám tam slabší baterku než by měla být (tuším že 9-10Ah)
uvidím co s ní udělá nabíjení intephone a mobilů (ale to pro sichr jen za jízdy)
Upravil Rico dne 07.07.2009 14:25
www.motoreport.cz
..Dakar is Dakar..
 
Honza ofroudak
#3 
Zásuvka 12V
Přidané 07.07.2009 17:06
Avatar člena


Příspěvků: 509
Registrace: 10.01.08
to je divný. Pokud nemáš někde nejaký bludný proudy, tak maš blbou baterku. Já necham v kludu dobijet navigaci bez zapliho motoru i hodinu a nastartuju bez problemu. Zasuvku mam zapojenou přes original bmw zasuvku, v podstate to je jen taková redukce.
BMW f 650 GS Dakar 00
BMW f 650 GS Dakar 01
www.offroad.h2omaniaks.com
 
bystricke
#4 
Zásuvka 12V
Přidané 07.07.2009 17:38
Avatar člena


Příspěvků: 3927
Registrace: 04.11.07
asi blbá baterkahmm!nebo ti to blbě dobíjí
Hliníkové kufry BEGR - www.begr.cz
 
www.begr.cz
Collins
#5 
Zásuvka 12V
Přidané 07.07.2009 17:43

Příspěvků: 5
Registrace: 06.05.08
Čau, trošku odbočím - někde jsem četl (už to ale nemůžu najít), že Dakar má už vyvedenou 12V zásuvku někam na rám. Je to pravda? Ať totiž hledám jak chci, na rámu nemůžu nic najít... Mám Dakara 2003. Pokud tam opravdu je, mohl by mi ji nějaký dobrák vyfotit? Díky thumbs up
 
100bubu
#6 
Zásuvka 12V
Přidané 07.07.2009 17:55
Avatar člena


Příspěvků: 2124
Registrace: 20.06.08
,,asi blbá baterkanebo ti to blbě dobíjí" presneargue
Škoda Superb 1,4TFSI LPG LaK
Diagnostika GS-911 BT
https://www.faceb...963987398/
 
https://www.facebook.com/Bubutech-109219963987398/
Honza ofroudak
#7 
Zásuvka 12V
Přidané 07.07.2009 20:06
Avatar člena


Příspěvků: 509
Registrace: 10.01.08
ja ji mam original rocnik 00. Najdeš ji na levý straně rámu ve výšce horní hrany motoru. Je navařená přímo na tom nosnym jeklu. fotku nemam, ale to by si našel pokud ji tam máš.
BMW f 650 GS Dakar 00
BMW f 650 GS Dakar 01
www.offroad.h2omaniaks.com
 
hicks
#8 
Zásuvka 12V
Přidané 07.07.2009 20:08
Avatar člena


Příspěvků: 16424
Registrace: 09.07.08
Rico napsal:
To je zajímavý, GPS mám píchlou rovnou na baterku (přes pojistku), nechávám ji zaplou a napájenou i bez běžícího motoru při různých zastávkách (nejdýl jsem zkoušel asi půl hodiny) a moto nastartovalo vždy v pohodě. Je fakt že nemám GS (ale BIGa),ale mám tam slabší baterku než by měla být (tuším že 9-10Ah)
uvidím co s ní udělá nabíjení intephone a mobilů (ale to pro sichr jen za jízdy)


Interphone s tou TT nabijeckou si podle meho pozorovani cucne fakt malo...
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
 
Rico
#9 
Zásuvka 12V
Přidané 07.07.2009 22:39
Avatar člena


Příspěvků: 119
Registrace: 23.04.08
Hicks napsal:
Interphone s tou TT nabijeckou si podle meho pozorovani cucne fakt malo...

Jak dlouho necháváš nabíjet interphone bez zaplýho motoru? Nemám vůbec představu jaký mohou mít odběr dva interphone nabíjení z TT nabíječky.
www.motoreport.cz
..Dakar is Dakar..
 
koudak
#10 
Zásuvka 12V
Přidané 08.07.2009 00:37

Příspěvků: 197
Registrace: 10.12.07
Collins napsal:
Čau, trošku odbočím - někde jsem četl (už to ale nemůžu najít), že Dakar má už vyvedenou 12V zásuvku někam na rám. Je to pravda? Ať totiž hledám jak chci, na rámu nemůžu nic najít... Mám Dakara 2003. Pokud tam opravdu je, mohl by mi ji nějaký dobrák vyfotit? Díky thumbs up


Tady je ta zásuvka na nabíječku, není tam "přivařená" ale držák je na 2 šroubech. Origo se připojí přes konektory přímo do elektroinstalace.
koudak přiložený následující obrázek:


[83.71Kb]
Upravil koudak dne 08.07.2009 00:38
 
Rico
#11 
Zásuvka 12V
Přidané 10.08.2009 16:22
Avatar člena


Příspěvků: 119
Registrace: 23.04.08
Rico napsal:
Hicks napsal:
Interphone s tou TT nabijeckou si podle meho pozorovani cucne fakt malo...

Jak dlouho necháváš nabíjet interphone bez zaplýho motoru? Nemám vůbec představu jaký mohou mít odběr dva interphone nabíjení z TT nabíječky.

Ozkoušeno otestováno, nabity dva totálně vybité interphony z baterky bez zaplého motoru (v kempu před spaním) a baterka úplně oka, ráno nastartila bez problému.Takto praktikováno každý den po 14dní a žádný problémSmile
www.motoreport.cz
..Dakar is Dakar..
 
Kubicek
#12 
Zásuvka 12V
Přidané 10.08.2009 17:00
Avatar člena


Příspěvků: 978
Registrace: 28.02.07
Ten odber by mel být pro tyto zarízení minimální, kdyz vezmes ze se nabíjí desetino kapacity baterky (mobilu, pda a pod.) tak by to melo vydrzet hodiny a hodiny mozná dny bez ujmy baterie. to spíš bude někde nejaký jiný problém
Upravil Kubicek dne 10.08.2009 17:01
Konečně jsem našel to co jsem hledal ...GS
 
xHackerM
#13 
Zásuvka 12V
Přidané 10.08.2009 18:50
Avatar člena


Příspěvků: 6192
Registrace: 22.05.09
kendy napsal:
Ahoj
tak jsem si pořídil 12V zásuvku, že si na pověsím navigaci nebo když budu mimo tak oživím mobila.
Zásuvku jsem dal pod sedlo Je přes pojistku a přímo na baterku
O víkendu jsem na ni připojil navigaci a motorku jsem po chcípnutí motoru skoro už nenatočil (jen mi chcípnul motor a chtěl jsem znova nastartovat) Otáčky mi nedrželi ani když jsem v zásuvce nechal adapter se šnůrou bez zapojené navigace.
Máte s tímto nějaké zkušenosti?
Jinak obecně se mi zdá že tyhle malý GS jsou strašně náhlý na ty baterky.


To máš jedno, mě baterka chcípla na vyschnutí... Jen pár mililitříků pod ryskou... Všechno šlo v pohodě, pak jsem ji jednou natočil, chcípla a už ani neškytla... 2x jsem ji startoval kabelama a pak koupil novou... Super zážitek, shánět baterku 300km od domova v sobotu dopoledne... stress
 
kendy
#14 
Zásuvka 12V
Přidané 11.08.2009 09:23
Avatar člena


Příspěvků: 195
Registrace: 06.03.08
Jo jo
prostě mi chcípá baterka To co jsem si přečetl v jiném vláknu o baterkách mi úplně stačilo
Budu muset koupit novou Nevydrží ted už ani 14 dní v garáži bez toho aby pak byl problém nastartovat
Jinak na to startování s kabela ma bacha Hlavně když budou připojený k autu Někdo mi říkal že tam jde o dost víc štávy a nedělá to dobře ničemu
 
Přejít na fórum:
Motorky BMW GS - diskuse :: Motorky BMW :: BMW F650GS :: Více v diskusním fóru
Přihlášení
Jméno

Heslo



Zaregistrovat se
Zaslat zapomenuté heslo
Kdo je on-line
Hosté on-line: 65
Členové on-line: 0

Registrováno: 8,719
Nejnovější člen: Dnepr

Poslední návštěvy
Reklama
Vygenerované za: 0.20 sekund
Copyright © 2006 BAWORAK.CZ | Kontakt | Časté dotazy | Pravidla portálu | Hosting poskytuje CGI