Waltr napsal:
Hele mě se to nechce všechno číst. Nemůže mi to někdo shrnout? Zklušenosti, chci se občas projet po šotolince, hliněné ceště, taková turistika. Jak zvládá guma naložení (nejlépe advíka) a cesty delší po dálnicích a jiných rychlopřesunech.
Díky za ochotu.
Na rychlopřesuny a dálnice je ta guma na pikaču....sedí velmi dobře ale když jedeš pilu tak strašně mizí.
Rychlopřesunem určitě Waltr nemyslel jízdu 160 km/h. Pokud pojedeš kolem 130 dlouhodobě a správně nahuštěno, tak nemá problém s nájezdem kolem 5 tkm. Samozřejmě po této vzdálenosti je to silniční guma, tak jako TKC.Pokud budeš pohodář, tak najedeš skoro jednou tolik tak, jako někteří tady s fóra. Pokud chce člověk najezdit trošku víc kilometrů, tak tam nasadí Dakarku, ale zase přichází o tu krásnou přilnavost až na stupačku.
Upravil joe dne 23.04.2014 21:02
Testovací jezdec f. Mitas Když asfalt nedrží, Mitas tě podrží
sadilek napsal:
Měl jsem obutý 2 a žádná nevydržela víc jak 3000km.A to nejezdím po dálnici.
Jo, ale jak vepř.:-)
To je jako říci o trekovejch botách,že v nich člověk moc chodil,když se po měsíci rozpadnou.Ale vepř jsem to zase jó,ale jezdím sám tak se to vyrovná,né?
Upravil sadilek dne 23.04.2014 21:21
Jezdím po obyč. silnicích (1, 2, 3, 4 kategorie) docela svižně, suché šotoliny si "užívám", na dálnicích při přesunech se držím okolo 130km/h - občas chvilkově třeba i 170km/h, hustím na cca 2,3Atm předek a na cca 2,5Atm zadek a výdrž mám v mém případě do limitu cca 4000-4500km (stejně jsem míval na TKC80 a cca 3000-3500km jsem najížděl na KarooT). Za mě nejlepší Mitaska - na moji potřebu plně vyhovující. Víc než na 10 dní se na výlet stejně nedostanu, takže skoro vždy mám na výletě nájezd do 4000km. Raději ať ji za tyto km sjedu, než aby byla tvrdá jak puk a najela 15000km. Nemám s ní problém na asfaltu dřít stupačku a i na mokru se chová velice dobře. Jezdím verzi "neDakar".
...po dohodě servis a diagnostika moto BMW...
Waltr napsal:
Hele mě se to nechce všechno číst. Nemůže mi to někdo shrnout? Zklušenosti, chci se občas projet po šotolince, hliněné ceště, taková turistika. Jak zvládá guma naložení (nejlépe advíka) a cesty delší po dálnicích a jiných rychlopřesunech.
Díky za ochotu.
Na rychlopřesuny a dálnice je ta guma na pikaču....sedí velmi dobře ale když jedeš pilu tak strašně mizí.
Rychlopřesunem určitě Waltr nemyslel jízdu 160 km/h. Pokud pojedeš kolem 130 dlouhodobě a správně nahuštěno, tak nemá problém s nájezdem kolem 5 tkm. Samozřejmě po této vzdálenosti je to silniční guma, tak jako TKC.Pokud budeš pohodář, tak najedeš skoro jednou tolik tak, jako někteří tady s fóra. Pokud chce člověk najezdit trošku víc kilometrů, tak tam nasadí Dakarku, ale zase přichází o tu krásnou přilnavost až na stupačku.
Tak mě nadala zadní desítka nikdy víc jak čtyři tisíce
Když se jí dá svižnější tempo tak jsou kousky gumy přilepené i na kardanu. A k verzi dakar, myslel jsem že je tam jen o plátno navíc a směs stejná jako u nedakarky. Jak to tedy je? Já dakarku nikdy neměl E-10 tak nevím
http://www.zednic... http://luky2.rajc...
Waltr napsal:
Hele mě se to nechce všechno číst. Nemůže mi to někdo shrnout? Zklušenosti, chci se občas projet po šotolince, hliněné ceště, taková turistika. Jak zvládá guma naložení (nejlépe advíka) a cesty delší po dálnicích a jiných rychlopřesunech.
Díky za ochotu.
Na rychlopřesuny a dálnice je ta guma na pikaču....sedí velmi dobře ale když jedeš pilu tak strašně mizí.
Rychlopřesunem určitě Waltr nemyslel jízdu 160 km/h. Pokud pojedeš kolem 130 dlouhodobě a správně nahuštěno, tak nemá problém s nájezdem kolem 5 tkm. Samozřejmě po této vzdálenosti je to silniční guma, tak jako TKC.Pokud budeš pohodář, tak najedeš skoro jednou tolik tak, jako někteří tady s fóra. Pokud chce člověk najezdit trošku víc kilometrů, tak tam nasadí Dakarku, ale zase přichází o tu krásnou přilnavost až na stupačku.
Tak mě nadala zadní desítka nikdy víc jak čtyři tisíce
Když se jí dá svižnější tempo tak jsou kousky gumy přilepené i na kardanu. A k verzi dakar, myslel jsem že je tam jen o plátno navíc a směs stejná jako u nedakarky. Jak to tedy je? Já dakarku nikdy neměl E-10 tak nevím
Dakarky mají pevnější kostru díky zesílení v podobě jednoho plátna na víc a tak jak u všech mitasek a současně asi o deset procent tvrdší směs. V současné době jezdím E-09 Dakar a nepozoruji žádné dramatické změny oproti obyč.
Testovací jezdec f. Mitas Když asfalt nedrží, Mitas tě podrží
Taky sem měl E10 ,nájezd 2200km a 50% vzorku pryč(tak 30%polňačky,lesní cesty,lehký terén/70%silnice
bohužel po defektu vyhozena najel sem na břit z tech.nože
sralo mě na ni jen jedno-v neděli odstavím motorku,jedu do práce, v sobotu za týden přijdu do garáže a prázdná zadní guma přední poloprázdná.
jinak se byl spokojen.
E 10 je dobrá guma,dá dopředu vědět,že už jí dáváš moc,neutrhne se nečekaně. Měl jsem jich víc,najel jsem 5-6 tis. a dalo by se na silnici ještě pokračovat.Ucházení je opruz,nechal jsem si u Červeného v Radotíně namašlovat ráfek něčím černým,drželo to jen do zimy,teď už zas utíká kolem ráfku.
šupnem to sem, nebudem zakladat vlastne vlakno:
v moto pneu servisu mi nevedeli za b.o.h.a. nahodit dušovu E10 na 1,85×21"kolo
MATE NIEKTO ZNALOSTI PRECO TO "NEJDE" ? Navigačný výjazd motocyklov podľa itinerára www.rallykopanice.sk
lebo jedna cast chytena celustami posuvky ma 10 mm, a dostat to tam s dusou je nemozne, nechceli pouzit veeelkeee pajsre a skusat to rvat cez krv, lebo som ich upozornil aby mi neposkodilu cisto novo zrepasovany rafik
vlk přiložený následující obrázek:
vlk napsal:
lebo jedna cast chytena celustami posuvky ma 10 mm, a dostat to tam s dusou je nemozne, nechceli pouzit veeelkeee pajsre a skusat to rvat cez krv, lebo som ich upozornil aby mi neposkodilu cisto novo zrepasovany rafik
Proč tam nedáš bezdušovku?
Testovací jezdec f. Mitas Když asfalt nedrží, Mitas tě podrží
Joe napsal:
Já v tom nevidím problém, mám 21 ráfek a jezdím to s duší. Určitě ti to nazouvali dobře?
som Ti dnes volal, furt ma to vypinalo, si zajtra tel. dostupny?
inak new info: zmagorili ma tam jak svina, az tak ze som si nevsimol ze mam pneu bezdusovu teda priam vhodnu na rafik pre bezdusove pneu
Je pravda ze som ich ziadal aby mi tam dali dusu - aj tak bych to tak najradsej mal, ale ani oni si nevsimli ze je to bezdusovka, lebo mi ponukli ze mi bezdusovku gratis skusia nahodit
Ale vraj E10 a mitasky su vseobecne hodne tvrde a treba pouzit hrubu silu alebo pajsre ( dokonca na hodku nechat nahriat na slnku ) a ja ich upozornil a ziadal aby mi nedoje...li nakomaxitovany rafik a tak sa bali pouzit pajsre - aj ked predsa to ide s pouzitim ochrany na rafik
ci?
Upravil vlk dne 07.07.2014 22:29
Navigačný výjazd motocyklov podľa itinerára www.rallykopanice.sk
Joe napsal:
Já v tom nevidím problém, mám 21 ráfek a jezdím to s duší. Určitě ti to nazouvali dobře?
som Ti dnes volal, furt ma to vypinalo, si zajtra tel. dostupny?
inak new info: zmagorili ma tam jak svina, az tak ze som si nevsimol ze mam pneu bezdusovu teda priam vhodnu na rafik pre bezdusove pneu
Je pravda ze som ich ziadal aby mi tam dali dusu - aj tak bych to tak najradsej mal, ale ani oni si nevsimli ze je to bezdusovka, lebo mi ponukli ze mi bezdusovku gratis skusia nahodit
Ale vraj E10 a mitasky su vseobecne hodne tvrde a treba pouzit hrubu silu alebo pajsre ( dokonca na hodku nechat nahriat na slnku ) a ja ich upozornil a ziadal aby mi nedoje...li nakomaxitovany rafik a tak sa bali pouzit pajsre - aj ked predsa to ide s pouzitim ochrany na rafik
ci?
Tak mám pocit, že jsou to nějací umělci. Ať s duší, či bez ní je to jedno. Dnes se dělají pneumatiky s jednotnou patkou E-10,E-09, ať pro duši nebo bez ní.
Upravil joe dne 07.07.2014 22:36
Testovací jezdec f. Mitas Když asfalt nedrží, Mitas tě podrží
Joe napsal:
Já v tom nevidím problém, mám 21 ráfek a jezdím to s duší. Určitě ti to nazouvali dobře?
som Ti dnes volal, furt ma to vypinalo, si zajtra tel. dostupny?
inak new info: zmagorili ma tam jak svina, az tak ze som si nevsimol ze mam pneu bezdusovu teda priam vhodnu na rafik pre bezdusove pneu
Je pravda ze som ich ziadal aby mi tam dali dusu - aj tak bych to tak najradsej mal, ale ani oni si nevsimli ze je to bezdusovka, lebo mi ponukli ze mi bezdusovku gratis skusia nahodit
Ale vraj E10 a mitasky su vseobecne hodne tvrde a treba pouzit hrubu silu alebo pajsre ( dokonca na hodku nechat nahriat na slnku ) a ja ich upozornil a ziadal aby mi nedoje...li nakomaxitovany rafik a tak sa bali pouzit pajsre - aj ked predsa to ide s pouzitim ochrany na rafik
ci?
Tak mám pocit, že jsou to nějací umělci. Ať s duší, či bez ní je to jedno.
hmm neco na tom bude, nechcem to este takto naplnu hubu povedat ale.......
Navigačný výjazd motocyklov podľa itinerára www.rallykopanice.sk