Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování na nich
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování
  • · BMW GS
  • · Fórum
  • · Články
  • · Zprávy
  • · Galerie
  • · Naše fotografie
  • · Odkazy
  • · Ke stažení
  • · Inzerce
  • · Hledat
Reklama
Kalendář akcí
<< Září 2025 >>
Po Út St Čt Pá So Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          
Číst diskusi
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování :: Motorky BMW :: BMW R1200GS a R1200GS Adventure (vzducháč)
 
Zase kardan, nebo tlumič ?
alesk
#1 
Přidané 09.08.2009 22:10
Avatar člena


Příspěvků: 144
Registrace: 03.08.08
Ahoj, tak jsem měl šanci zase najet pár kilometrů a možná jsem slyšel trávu růst, ale: motorka naložená "do plnejch", pohodová jízda do 130km/h, žádná dálnice a ze spoda od zadního kola při přejezdu menších nerovností takovej ten kovovej zvuk, jako když je načatej tlumič. Žádný velký muldy, jenom vždycky při menším a rychlejším odskoku zadního kola. Taková slabší kovová rána, která je cítit nejvíc do stupaček a posledních tak 500km bych řekl, že to je víc a víc.
Přemejšlel jsem, spát mi to nedalo, kolo kontroloval několikrát a zjistil jsem jenom tohle: guma začíná bejt sjetá pěkně do pilky Frown, kardan i tlumič jsou suchý a čistý, ale na kardanu (zadní hrušce) sotva udržím ruku, jak je rozpálenej. Žádný vůle ani rachot. Motorka loni nová, najeto málo ... helpless
Poradíte zkušenější ?
 
Luboss007
#2 
Zase kardan, nebo tlumič ?
Přidané 09.08.2009 23:07

Příspěvků: 865
Registrace: 01.07.07
Sice si nemyslím že bych byl zkušenější,ale po cca 700km ruku na kardanu rozhodně udržím.Odhaduju tak 40-45 stupňů.Ale teploměrem jsem to teda neměřil.A teda na 1100GS ale to by snad mohlo bejt podobný.helpless
 
alesk
#3 
Zase kardan, nebo tlumič ?
Přidané 09.08.2009 23:20
Avatar člena


Příspěvků: 144
Registrace: 03.08.08
Luboss napsal:
Sice si nemyslím že bych byl zkušenější,ale po cca 700km ruku na kardanu rozhodně udržím.Odhaduju tak 40-45 stupňů.Ale teploměrem jsem to teda neměřil.A teda na 1100GS ale to by snad mohlo bejt podobný.helpless


Díky, každá zkušenost je dobrá. V okolí nikoho neznám. Myslím, že těch 40 st. by měl být asi normál, já se ho dotknul vlastně náhodou a docela mě to překvapilo. Při každý zastávce, po různých režimech jízdy to bylo stejný. Snad se půjdu podivat, jestli mi tam v Autecu dali olej hmm!
 
rafo
#4 
Zase kardan, nebo tlumič ?
Přidané 10.08.2009 08:43

Příspěvků: 85
Registrace: 07.05.08
Luboss napsal:
Sice si nemyslím že bych byl zkušenější,ale po cca 700km ruku na kardanu rozhodně udržím.Odhaduju tak 40-45 stupňů.Ale teploměrem jsem to teda neměřil.A teda na 1100GS ale to by snad mohlo bejt podobný.helpless


souhlas, na me12ce taktez teplota kolem 45st. i po delsi jizde ve 2 lidech. olej jsem menil po 25tis. km a dobre jsem udelal, dozivotni napln to urcite neni Grin
v tvem pripade vetsi treni soukoli znamena vetsi teplotu... Frown a problem....
 
Luboss007
#5 
Zase kardan, nebo tlumič ?
Přidané 10.08.2009 09:09

Příspěvků: 865
Registrace: 01.07.07
Ještě tu na fóru někdo psal že se mu použitím nesprávnýho oleje taky hřál zadek.Zkus to tu pročíst.
 
Cycli
#6 
Zase kardan, nebo tlumič ?
Přidané 10.08.2009 09:20
Avatar člena

Moderátor
Příspěvků: 2766
Registrace: 04.02.07
Jo taky bych to tak viděl, protože to tu měla spousta lidí a po výměně oleje bylo po problému. Jinak k tomu zvuku bych řekl jak to popisuješ, že se to vyřeší výměnou pneumatiky. Gumy na enduru se oskakují na takové schody, tak bych řekl, že to je od toho. Jo a k tý teplotě oleje, jednou jsem tady psal jak to vypadalo okamžitě po dojetí 200 km. Vrazil jsem teploměry do převodovky i diferáku a světe div se, převodovka byla o dost teplejší. Bohužel už nevím kolik to bylo stupnů. Někde na foru to ale je. Jen to za boha nemohu najít. Každopádně ruku na diferáku jsem udržel a na převodovce si myslím, že jsem cukal. Smile
BMW R 1150 GS kombi
MERCEDES Benz 123 240 TD kombi
TRABANT 601 kombi
AUDI A6 2.5TDi Quattro Kombi


www.bmwgs.cz/infusions/reklama_seda_panel/img/logo_seda.jpg

http://www.bmwgs..../skype.htm
 
www.bmwgs.cz
alesk
#7 
Zase kardan, nebo tlumič ?
Přidané 10.08.2009 13:59
Avatar člena


Příspěvků: 144
Registrace: 03.08.08
Díky všem za postřehy. Na tu nevhodnost oleje si vzpomínám a držím v hlavě. Musí to být SAF-XO, jinak jsou problémy právě s přehříváním. Někde jsem i četl, že se právě po použití nevhodnýho řešila reklamace s vyhřátým kardanem ???
Já teď právě už louskám jestli nejni ten kardan, resp. ložisko načatý ... Ty nárazy jsou totiž fakt cejtit a jsou dost "kovový".
Ještě jsem ale nepodniknul to zásadní ověření: je tam vůbec nějaký olej ? helpless
Upravil alesk dne 10.08.2009 14:30
 
alesk
#8 
Zase kardan, nebo tlumič ?
Přidané 10.08.2009 14:34
Avatar člena


Příspěvků: 144
Registrace: 03.08.08
Tak jsem prolezl fórum a řešilo se to už tady:
http://www.bmwgs....owstart=40
Jdu koupit Shell Spirax ASX SAE 75W90 na doporučení Winga a uvidím, co vyteče ...
 
alesk
#9 
Zase kardan, nebo tlumič ?
Přidané 14.08.2009 23:12
Avatar člena


Příspěvků: 144
Registrace: 03.08.08
Olej je vyměněný, vyteklo opravdu 0,2l a bez "patologických" přísad. 08mička ma vypoušťák na spodku hrušky, takže docela pohodová práce. Přesto jsem ji vyklopil a ani na kloubu nic špatnýho. Tisícihran jsme máznul MO vazelínou. Trošku boj byl s usazením manžety zpátky, ale je to tam. Jedinou zjištěnou drobností byl načatý O kroužek těsnící čidlo. Ale zase je vidět, že ho v Autecu opravdu měnili Smile
Teď už jenom prověření nějakou delší jízdou, třeba v pátek Šumava ? Grin
 
Přejít na fórum:
Motorky BMW GS - diskuse :: Motorky BMW :: BMW R1200GS a R1200GS Adventure (vzducháč) :: Více v diskusním fóru
Přihlášení
Jméno

Heslo



Zaregistrovat se
Zaslat zapomenuté heslo
Kdo je on-line
Hosté on-line: 101
Členové on-line: 0

Registrováno: 8,725
Nejnovější člen: Gasgas

Poslední návštěvy
Reklama
Vygenerované za: 5.08 sekund
Copyright © 2006 BAWORAK.CZ | Kontakt | Časté dotazy | Pravidla portálu | Hosting poskytuje CGI