Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování na nich
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování
  • · BMW GS
  • · Fórum
  • · Články
  • · Zprávy
  • · Galerie
  • · Naše fotografie
  • · Odkazy
  • · Ke stažení
  • · Inzerce
  • · Hledat
Reklama
Kalendář akcí
<< Srpen 2025 >>
Po Út St Čt Pá So Ne
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
Číst diskusi
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování :: Motorky BMW :: BMW F650GS
Strana 1 z 2:   1    2  
 
Nenaskoci
Dratew
#1 
Přidané 13.08.2009 14:50

Příspěvků: 131
Registrace: 29.06.09
Ahoj vsem.

Mam Dakara 05, jen malou chvilku. Poprve jsem mazal retez, tak nez si koupim stojan, postavil jsem ho na spalek, pekne opatrne Smile.
Na spalku jsem to normalne nahodil, vycistil, promazal. Sundal jsem ho dolu a hadejte co? Nenaskoci..
Cvakne, ale ani starterem nehne. ani na neutral, ani se spojkou, nic..
Proste cvakne, zhasne vsechna svetla i kontrolky.
Co jsem mu udelal? poradite mi nekdo, prosim?
helpless
Diky
L.
Upravil Dratew dne 13.08.2009 14:51
 
spea - ToM
#2 
Nenaskoci
Přidané 13.08.2009 14:55
Avatar člena


Příspěvků: 1416
Registrace: 09.06.09
Co baterka??????????
R 1100 GS r.v. 1995
www.tomphotos.eu
 
www.tomphotos.eu
Thomasson
#3 
Nenaskoci
Přidané 13.08.2009 17:38
Avatar člena


Příspěvků: 1051
Registrace: 10.03.08
Dole pod krycím plechem,kterej je pod motorem jsou nějaký el. součástky..
Zkontroluj, jestli jsi necvakl nebo nepřiskřípl nějakej drátek ...
----- Ať se práší za kočárem !!! :-) ----- www.bmwgs.cz/images/smiley/lol.gif
 
Honza ofroudak
#4 
Nenaskoci
Přidané 13.08.2009 18:37
Avatar člena


Příspěvků: 509
Registrace: 10.01.08
baterka. Frown zmeř na ni napetí. Ješte je možnej přechodák na konektorech baterky.
BMW f 650 GS Dakar 00
BMW f 650 GS Dakar 01
www.offroad.h2omaniaks.com
 
Dratew
#5 
Nenaskoci
Přidané 13.08.2009 21:46

Příspěvků: 131
Registrace: 29.06.09
jo, baterka.
Dik fsem za rady, uz zas jezdi. I s piskem a kaolinovym blatickem ve vyfuku, z dnesniho podvecera Smile

L.
 
xHackerM
#6 
Nenaskoci
Přidané 13.08.2009 23:22
Avatar člena


Příspěvků: 6192
Registrace: 22.05.09
Četl jsem tvůj dotaz v práci, ale nepamatuju si login do fóra... To, že to byla baterka jsem věděl hned... Mě se stalo něco podobného... Natočil jsem ji, chcípla a už nic... 3x jsem ji startoval kabelama a pak jsem koupil v sobotu dopoledne, 300km od domova aku od Varty a je to všechno OK... Předpokládám, že ta stará byla vyschlá, že?
 
Dratew
#7 
Nenaskoci
Přidané 14.08.2009 09:15

Příspěvků: 131
Registrace: 29.06.09
to jeste porad nevim. Baterka je ok dolita, akorat to nejak nedala. Ocistil jsem kontakty a tak.
Stejne ale asi koupim novou, jen pro jistotu.. Podle servisnich zaznamu ten muj zazrak ujel za posledni dva roky asi 3k, takze muze byt pekne zhuntovana..

Dik vsem

L.
 
Perna
#8 
Nenaskoci
Přidané 14.08.2009 11:30
Avatar člena


Příspěvků: 138
Registrace: 11.05.09
používám policejní trik
nechámám otevřené dveře aby motor mohl naskočit, zatím to funguje.
Jinak přeji krásné povození s novou baterkou...
 
www.geomp.cz
xHackerM
#9 
Nenaskoci
Přidané 14.08.2009 11:53
Avatar člena


Příspěvků: 6192
Registrace: 22.05.09
clapGrinGrinGrinGrin
 
spea - ToM
#10 
Nenaskoci
Přidané 14.08.2009 13:44
Avatar člena


Příspěvků: 1416
Registrace: 09.06.09
Jak to tak pozoruju tak minimalne maly GS bude na horsi baterku pekne citlivy. Asi se ji preventivne budu muset povenovat.
R 1100 GS r.v. 1995
www.tomphotos.eu
 
www.tomphotos.eu
xHackerM
#11 
Nenaskoci
Přidané 14.08.2009 16:21
Avatar člena


Příspěvků: 6192
Registrace: 22.05.09
Přesně tak... A nejhorší je to, že to přijde bez varování... Prostě přestane jen tak z ničeho jít... bugs
 
Dratew
#12 
Nenaskoci
Přidané 15.08.2009 13:20

Příspěvků: 131
Registrace: 29.06.09
xhackerm napsal:
Přesně tak... A nejhorší je to, že to přijde bez varování... Prostě přestane jen tak z ničeho jít... bugs


to je presne to, co mne tak prekvapilo. chyta na prvni tuknuti a najednou nic. ale ne nic jakoze slaba baterka.. ale nic jako nic Smile.
Proto jsem si myslel, ze jsem urval neco jinyho..
 
xHackerM
#13 
Nenaskoci
Přidané 15.08.2009 13:49
Avatar člena


Příspěvků: 6192
Registrace: 22.05.09
Dratew napsal:
xhackerm napsal:
Přesně tak... A nejhorší je to, že to přijde bez varování... Prostě přestane jen tak z ničeho jít... bugs


to je presne to, co mne tak prekvapilo. chyta na prvni tuknuti a najednou nic. ale ne nic jakoze slaba baterka.. ale nic jako nic Smile.
Proto jsem si myslel, ze jsem urval neco jinyho..


No mě to překvapilo, když jsem jel jeden pátek z Plzně do Jihlavy... Do práce jsem přijel bez problémů, odstavil jsem ji na parkovišti, odpoledne přijdu, natočim, chcípne, nenatočim, startuju kabelama od kolegy, jedu... Jel jsem v kuse asi 50km a najednou těsně před čerpací stanicí chcíp... Za jízdy... Tak jsem se dokodrcal k pumpě a začal znovu rozebírat kapotáž... Baterka byla vyschlá, tak jsem si koupil destilku, dolil, koupil startovací kabely a poprosil jednoho tankujícího... Jel jsem tedy dál zase v kuse, abych ji nemusel chcípat... Jenže jsem musel tankovat a nádrž máme samozřejmě na klíček... Takže jsem si říkal, že to třeba trošku dobilo, jel jsem přeci jen 150km v kuse... Hmm, nic... To ale pršelo a už jsem pospíchal na místo srazu, tak jsem to prostě na hulváta vzal z kopce a chytla na dvojku... Sice mi to bylo líto, takhle to kurvit, ale už nebyla jiná možnost... Takhle jsem dojel až do kempu, kde jsem ji odstavil a v sobotu ráno jel s kamarádem autem do Jihlavy, kde jsem zakoupil za cca 950,- novou baterku Varta...

Z toho pro mě plyne, že baterka se musí hlídat více, než si myslíme... Hlavně pokud třeba moto někde ležela a kapalina z ní mohla přes odvzdušňovák vytéct...
 
svatka
#14 
Nenaskoci
Přidané 25.08.2009 23:19
Avatar člena


Příspěvků: 226
Registrace: 25.08.09
při zakoupení nové baterky mi v servisu zkušení servismeni důvěrně sdělili, že gs 650 f má tak trochu menší vadu - baterka je uložena v prostoru, který se hůř chladí a proto je třeba ji tak po každých cca 2000 km dolévat, páč se celkem rychle vypařuje.... u dakara to bude asi stejné nebo ne??Smile
 
kendy
#15 
Nenaskoci
Přidané 26.08.2009 09:00
Avatar člena


Příspěvků: 195
Registrace: 06.03.08
No jde o to že baterka na malým GS je špatně chlazená, nad motorem a vysichá
Dál jde o to, že při startu je zapnuto šíleně dalších věcí - bud potřebných nebo nepotřebných (světla, paliv. čerpadlo, atd.)

Z baterkou válčím taky pořád a nehorší je že pokud bych se o motku měsíc nezajímal, tak asi neodjedu
Budu muset taky koupit novou baterku ale čekám jaká bude zima JEstli budu jezdit nebo motka bude stát a já koupím baterku až po zimě Smile
 
toli
#16 
Nenaskoci
Přidané 26.08.2009 09:25
Avatar člena


Příspěvků: 6489
Registrace: 13.10.08
Nerad bych se opakoval ale ZLATÁ GELOVKA tongue
 
http://www.toli-moto.wz.cz/
kendy
#17 
Nenaskoci
Přidané 26.08.2009 09:38
Avatar člena


Příspěvků: 195
Registrace: 06.03.08
TOLI napsal:
Nerad bych se opakoval ale ZLATÁ GELOVKA tongue


Ale drahá a obávám se že taky dlouho nevydrží Tohle asi moc konstruktéři nevymákli
 
xHackerM
#18 
Nenaskoci
Přidané 26.08.2009 10:54
Avatar člena


Příspěvků: 6192
Registrace: 22.05.09
svatunice napsal:
při zakoupení nové baterky mi v servisu zkušení servismeni důvěrně sdělili, že gs 650 f má tak trochu menší vadu - baterka je uložena v prostoru, který se hůř chladí a proto je třeba ji tak po každých cca 2000 km dolévat, páč se celkem rychle vypařuje.... u dakara to bude asi stejné nebo ne??Smile


Ano, Dakar je naprosto stejný na uložení baterky... Musíme si uvědomit, že baterka je vážně nešťastně umístěná... Jiné motorky ji mají nejčastěji pod sedlem, tudíž izolace proti slunečnímu "vedru" je dost velká... Když mi stojí motorka v práci více jak 9 hodin na sluníčku, tak skrz ten plast se opravdu škvaří... Nemluvě o tom, když jí zatopíme ještě zespodu...

Když jsem kupoval tu novou Vartu, dostal jsem od pána výbornou instruktáž, jak nabíjet baterku, že skutečně nestačí jen "přes noc" Sad , ale kontrolovat to měřákem... A vůbec se nebát ji třeba přes víkend, když je špatné počasí, vyndat a jen tak nabít... Prostě preventivně ji udržovat v kondici...

A teď dotaz... Určitě bude existovat nějaký malinký displej, který by se dal připojit na baterku a kontroloval, jak na tom baterka je... Ono je docela otravné pořád sundavat a nandavat kapotáž jen proto, abych zjistil, jak je na tom... Máte někdo zkušenost s nějakým podobným indikátorem? pray
 
toli
#19 
Nenaskoci
Přidané 26.08.2009 11:29
Avatar člena


Příspěvků: 6489
Registrace: 13.10.08
Už sem o něčem podobnym přemýšlel.Dá se koupit panelovej voltmetr kterej se vejde přesně mezi tlačítka na tom panýlku co je uprostřed řídítek(já už ho tam nemám ale to je jedno).Jenomže to se musí opět rozebrat půlka motorky aby to fungovalo jen při zapnutym klíčku tzn.že tedka na to seru a budu to dělat až v zimě.
 
http://www.toli-moto.wz.cz/
kendy
#20 
Nenaskoci
Přidané 26.08.2009 11:51
Avatar člena


Příspěvků: 195
Registrace: 06.03.08
A proč si pod sedlo Třeba nevyvedete 12V zásuvku a nenabíjíte to přes to Tedy i kontrola je přes to možná
Už to tu někdo řešil Já ji tam dával a ještě to teda nemám dořešený s tím nabíjením ale jinak dobrý
Koupil jsem jí u Louse asi za tři éčka
 
Strana 1 z 2:   1    2  
Přejít na fórum:
Motorky BMW GS - diskuse :: Motorky BMW :: BMW F650GS :: Více v diskusním fóru
Přihlášení
Jméno

Heslo



Zaregistrovat se
Zaslat zapomenuté heslo
Kdo je on-line
Hosté on-line: 70
Členové on-line: 1
makec

Registrováno: 8,719
Nejnovější člen: Dnepr

Poslední návštěvy
Reklama
Vygenerované za: 0.21 sekund
Copyright © 2006 BAWORAK.CZ | Kontakt | Časté dotazy | Pravidla portálu | Hosting poskytuje CGI