Pánové,totok jsem dneska našel po jízdě - 400 km po dálnici..Mám se obávat nejhoršího,nebo je to normální (podotýkám že jsem jel docela rychle,ale to jsem jezdil i dřív a ničeho jsem si nevšiml..)
Maris přiložený následující obrázek:
Dneska jsem byl na moto v práci a teď už to prosakovalo docela slušně..
Dík za rady,kontroloval jsem to,diferák nehučí a vůle se zdá taky v mezích..
Tak zejtra razím k Žlábkovi pro nový gufero. Snad to zvládnu vyměnit..
Tak resumé - teď jsem byl u Žlábka, zkoušel vůli kola a prý je to ložisko..Tak už jsem u něj objednanej na výměnu- bohužel gufero mu přijde až příští pondělí,tak holt motorka bude mít nucení domácí vězení..
Maris napsal:
Pánové,totok jsem dneska našel po jízdě - 400 km po dálnici..Mám se obávat nejhoršího,nebo je to normální (podotýkám že jsem jel docela rychle,ale to jsem jezdil i dřív a ničeho jsem si nevšiml..)
uz se to tu resilo nekolikrat i v jinych vlaknech. me to potkalo v 26000km, slusneho jezdeni, vymenilo se gufero+olej(dozivotni napln to urcite neni) a pak si to jeste 200km sedalo a uz mam zase sucho ono par kapek udela kardan dost spinavy a vypada to jako fatalni problem, ale jsou tam 2dl oleje a da se s tim jeste dost najet
ja si toho nevsiml hned, ponevadz pri brodeni a prujezdu vodou se to vzdy trochu omylo, ale najeto 1000km a pri vypousteni vytekl temer vsechen olej hladina oleje je videt pres vytahly sroub smerujici dozadu za motorku. nemam obrazek pro ukazku.
ted mam skoro 30 000 a cekam co se ukaze jako dalsi problem
Upravil rafo dne 25.08.2009 08:22
Takže resumé..Předchozí majitel (němec) to někde utopil,takže se dostala voda do kardanu (holt menší chybička u našich plastových čínských GS 1200, u 1150 to nehrozí ) a ložiska krásně orezly..Takže Žlábek to celý musel rozebrat a povyměňovat..Nádhera,stálo mě to přes 5000,- ..
Maris napsal(a):
Pánové,totok jsem dneska našel po jízdě - 400 km po dálnici..Mám se obávat nejhoršího,nebo je to normální (podotýkám že jsem jel docela rychle,ale to jsem jezdil i dřív a ničeho jsem si nevšiml..)
Jsem překvapený, mám najeto 20 000km a jsem na tom stejně, mám r.v 06 dovoz z D.Sice jsem se chystal měnit olej v kardanu, ale jak vidím asi toho bude více.
Myslíte že bude stačit vyměnit jen gufero?
Ja bohuzel myslim ze po 20 000 je nutno to docela hlidat, dneska jsem vezl moto do Draždan prave s loziskem, vzhledem k tomu ze jsem menil uz jednou lozisko, pak mi vymenili celou hrušku tak to docela pečlive hlidam. Nez jsem jel do GaPa tak to bylo naprosto OK a po 1000km docela slusna vule. Tak protoze to jsou zitra presne dva roky co to menili jsem to tam odvezl jako reklamaci zpet a doufam ze to dopadne na reklamaci. Ale hlidat to je potreba, protoze pak to jde pomerne rychle.
Kompletní výbava motocestovatele www.rockway.cz výrobce www.klim-cz.com-oficiální dealer www.twalcom-czech... - výhradní dovozce http://www.facebo...ockwayShop Revitshop.cz
Maris napsal(a):
Pánové,totok jsem dneska našel po jízdě - 400 km po dálnici..Mám se obávat nejhoršího,nebo je to normální (podotýkám že jsem jel docela rychle,ale to jsem jezdil i dřív a ničeho jsem si nevšiml..)
Jsem překvapený, mám najeto 20 000km a jsem na tom stejně, mám r.v 06 dovoz z D.Sice jsem se chystal měnit olej v kardanu, ale jak vidím asi toho bude více.
Myslíte že bude stačit vyměnit jen gufero?
bixo napsal(a):
jak citam tieto riadky pomaly zacinam lutovat ze som predal 1150 adv a kupil dvanastku
Myslim, že je tady spousta lidí, co na 12ce najela přes 50000km a ložiska a gufera v kardanu zatim něměnila. Mám skoro 50000km a zatím OK. Olej v kardanu měnim po 10000km Vůli zatim nepozoruju.
Upravil MALI dne 08.07.2010 05:08
Maris napsal(a):
Pánové,totok jsem dneska našel po jízdě - 400 km po dálnici..Mám se obávat nejhoršího,nebo je to normální (podotýkám že jsem jel docela rychle,ale to jsem jezdil i dřív a ničeho jsem si nevšiml..)
Jsem překvapený, mám najeto 20 000km a jsem na tom stejně, mám r.v 06 dovoz z D.Sice jsem se chystal měnit olej v kardanu, ale jak vidím asi toho bude více.
Myslíte že bude stačit vyměnit jen gufero?
Na 99,9% nebude stačit vyměnit pouze gufero.
Vůlí nemám, jen mi prosakuje olej, co všechno teda mám vyměnit aby bylo vše OK. Má stím někdo zkušenosti, nebo dělal někdo takovou opravu.Myslím že to nebude moc složité , jen ať vím jaké součástky mám objednat.
Uvidíš, co z toho vypustíš po 20000km za "hnus". Jestli tam nemáš vůli, tak třeba budeš to 0,1% a bude stačit vyměnit pouze gufero a ne i ložiska. Ten olej je potřeba měnit opravdu po 10000km!!! Teď nedávno jsem dělal v dílně jeden koncovej převod, kde nestačilo vyměnit jen ložiska - muselo se měnit celý soukolí (talířový kolo + hřídel s pastorkem) - byla vydřená hřídel od jehlový objímky cca 0,05mm. Na fotce to není tak zřetelně vidět. Motorka z roku 2005, najeto cca 45000km. Podle majitele byl olej údajně měněn každých 20000km.
Tonda napsal(a):
Uvidíš, co z toho vypustíš po 20000km za "hnus". Jestli tam nemáš vůli, tak třeba budeš to 0,1% a bude stačit vyměnit pouze gufero a ne i ložiska. Ten olej je potřeba měnit opravdu po 10000km!!! Teď nedávno jsem dělal v dílně jeden koncovej převod, kde nestačilo vyměnit jen ložiska - muselo se měnit celý soukolí (talířový kolo + hřídel s pastorkem) - byla vydřená hřídel od jehlový objímky cca 0,05mm. Na fotce to není tak zřetelně vidět. Motorka z roku 2005, najeto cca 45000km. Podle majitele byl olej údajně měněn každých 20000km.
O víkendu na to mrknu. Hold rozeberu celý kardan a uvidím . Modlím se aby to nebylo něco většího.
už jsem si to taky kontroloval, na kole je trochu vůle, ale musím se na ni hodně soustředit, takže myslim, že je to v poho, ale na pastorku už to je asi na hraně na tom axiálu, když to chytím prstama od kardanu, tak to už slyšitelně cvaká, budu to muset taky pořešit co nevidět
pár fotek hýr http://jtopman.ra...ozvodovka/Elektrokolo homemade 9kW, BMW R1200GS Adventure 2007, dále jsem měl - Yamaha XP 500 T-MAX 2004, Honda TRX 650 Rincon 2005, Journeyman Gladiator CF 500 2007, Honda XRV 750 Africa Twin 1994, ČZ 175 a fichtl