Tak až vám dorazej,napište,jak jste dopadli s výměnou !
Případně si je vobjednám taky.
Zatím mám svý prošoupaný, opravené stahovací bužírkou na kabely. Po 2 sezonách to drží.
H.
/ Z howna bič neupleteš. Když upleteš, tak s ním nezapráskáš. Když zapráskáš, tak jenom sebe. /
Ivo Bohuslav napsal:
Je to tak, pánové. I vlevo se natahuje plynovej heft. Platí pro vyhřívané hefty.
Já Vás nechápu vo čem tady furt špekulujete.Každýmu je jasný že vyhřejvaný hefty jsou v průměru jako plynovej heft na motorce bez.Psal jsem to už 3x.Oba hefty na BMW s vyhřejváním mají stejný průměr a hefty ariete obj.č.1690/F Vám stačí jedny a pasujou jak prdel na hrnec.
Dělal jsem to a divim se,že mi nevěříte.
sadilek napsal:
Já Vás nechápu vo čem tady furt špekulujete.Každýmu je jasný že vyhřejvaný hefty jsou v průměru jako plynovej heft na motorce bez.Psal jsem to už 3x.Oba hefty na BMW s vyhřejváním mají stejný průměr a hefty ariete obj.č.1690/F Vám stačí jedny a pasujou jak prdel na hrnec.
Dělal jsem to a divim se,že mi nevěříte.
Od dob, kdy je u 1200 "stálá" olejová náplň v kardanu, tak vše důkladně prověřujeme.
Neradi improvizujeme....
Hrabe_X přiložený následující obrázek:
[56.22Kb]
H.
/ Z howna bič neupleteš. Když upleteš, tak s ním nezapráskáš. Když zapráskáš, tak jenom sebe. /
Tak už jsem je tam namontoval, šlo to perfektne, 15 minut práce, max a sedí!
Dělal jsem to pomocí toho laku na vlasy a šlo to snadno nasadit a po chvíli už to drželo. Uvidím zítra při projížďce, co to bude dělat.
Takže díky za skvělý tip!!!
Nic natom není u Travníčka jsem koupil jednu sadu heftů vyhřívaných, rozdělal jsem vodu s jarem přiměřeně jako v ty pohádce , starý jsem stáhl jako králíka ty od Trávníčka namazal jarovou vodou zevnitř šoupnul je na řídítka , počkal do druhého dne kraje namazal chemoprénem a drží to už nákejch 8000km.Práce tak na 15min jo ty hefty od Trávníčka jsou stejné šprcky jako origo mam R1150GS.
nejlepší je kompresor, opatrně rozríznout gumové hefty, aby se nepřeříznul drátek na vyhřejvání, pak nasadit co nejvýce to de, vzítz od komperoru hadici s uzkým náhubkem konečnonu stranu zacpat rukou a postit kompresor,heft se nafoukne a pri tlaku tlačíme směrem do vnitř,to vše opakujeme několikrát než sme na požadovaném místě, a na konec jen kapku sekundáku a jeto
Tak jsem je tedy vobjednal
Díky za tip!!!
P.S. Taky špiněj pracky jako ty origoš?
Upravil Hrabe_X dne 11.09.2009 07:37
H.
/ Z howna bič neupleteš. Když upleteš, tak s ním nezapráskáš. Když zapráskáš, tak jenom sebe. /
Koupil sem klasickou sadu a při výměně jsem zjistil ten rozdíl v průměrech,koupil sem druhou a použil z každé jednu rukojeť.Asi mě to vyšlo pěkně draho ale zase mám doma dvě tenky(prej se daj použit na čtyřkolku).Jinak nasazování celkem drama,namáčel sem jen vodou a dělal sem to snad hodinu.
Menil jsem hefty, kdyz mela moto ca. 65 tisic na tachometru...doufam, ze poctivych. Koupil jsem ji, kdyz mela 40 a uz za moc nestaly. Ale za tech 25 tisic, co jsem ujel, se mi zdalo, ze mi mizi pred ocima. Asi se nejak moc drzim, nebo co...
Pokud jsou na 1100gs stejny,tak budu mit 100000km a vypadaj ok.Mam motorku od 70000km a za tech 30000km jsem nezaznamenal vyrazny ubytek.
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
nejrychlejší vý měna je je opatrně staré rozříznout, pozor na drát vyhřejvání, pak nasdit nové na začátekdo díry strčit kompresor a zakrýt rukou a pokouskách je tam sunout vzduchem se rostáhnou a je to tam pak na konec dát kapku lepidla a držej zas jak nový
Ještě dotaz - na své 1150Adv mám ty vroubkované hefty, co je vyměňují na tom zahraničním odkazu. Kamarád na jiné 1150Adv má ale hladké, trochu tenčí a stejné má přítelkyně na 850R, které měnit. Všechny jsou vyhřívané. Od Trávníčka jsem koupil sadu vroubkovaných pro vyhřívané hefty, obě gumy mají stejný průměr. Ale když jsem z 850R chtěl ty hladké sundat (zatím na levém řídítku), tak jsou navlečené na plastové "trubce" co do ní vede kabel vyhřívání a ta má na vnější straně u závažíčka osazení s výstupky, do kterých zapadají výstupky na gumě heftu, takže to perfektně sedí. Dá se to z toho sundat rozříznutím gumy heftu, ale to osazení tam zůstává a má větší průměr než "trubka" s vyhříváním, takže nové gumy na to nenavléknu. Nabízí se osazení seříznout aby nic nebránilo navlečení nové gumy, ale ptám se, jesti a jak někdo měnil tenhle hladký druh heftů. Díky!!!
Tak mám hotovo. Svléknutí těchto rukojetí (hladká tenčí verze) není tak jednoduché, ale s trochou trpělivosti a přesnosti to jde i bez zničení vyhřívání. Plast, na kterém je guma navléknuta, se ale musí pro vroubkované silnější rukojeti upravit, alespoň já seřízl tenký lem u strany závažíčka a podobně ho upravil u plynové rukojeti u středu, aby nové gumy sedly. Nakonec jsem použil obyčejný JAR, který to udělal kluzké a vyschne taky - navíc plastová trubka co na ni je guma navlečena, má po obvodu řady drobných výstupků, aby se guma neměla šanci protočit.
Máme najeto 200km a spokojenost, kdo má ty tenké rukojeti, výměnu za silnější doporučuji...