Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování na nich
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování
  • · BMW GS
  • · Fórum
  • · Články
  • · Zprávy
  • · Galerie
  • · Naše fotografie
  • · Odkazy
  • · Ke stažení
  • · Inzerce
  • · Hledat
Reklama
Kalendář akcí
<< Červenec 2025 >>
Po Út St Čt Pá So Ne
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      
Číst diskusi
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování :: Ostatní :: Obecné technické problémy
 
huštění
starosta
#1 
Přidané 30.08.2009 09:19
Avatar člena


Příspěvků: 760
Registrace: 24.05.09
Můžete mě prosím někdo poradit na kolik foukáte metzeler karoo?Díky za každou radu.
 
www.starosta76.rajce.net
jacob
#2 
huštění
Přidané 30.08.2009 09:44

Příspěvků: 417
Registrace: 26.07.08
Hele, trochu zapátrej, je toho tady dost.
Obecně jde o to, jakou máš motorku, jak jedeš naloženej, jakej terén. DO bahýnka se dá okolo 1,5, naopak po kamenech bych osobně šel okolo 1,8-2 a s tim zvládneš i silnici, pokud nebudeš naloženej. Pokud budeš naloženej, tak bych šel okolo 2,2 až 2,4.....
Já teď dojíždim TKC a když jsem na 2,0, je fajn silnice i terén, akorát v bahně je to peklo, ale to je u TKC vlastnost Smile
motto: jak vidim pole, jdu se tam rozplacnout
KTM 640SM, KTM 350 EXC-F, HD Night ROD Special
 
starosta
#3 
huštění
Přidané 30.08.2009 10:10
Avatar člena


Příspěvků: 760
Registrace: 24.05.09
já jsem to našel ale těch 1,5 se mě zdálo nějak málo tak jsem se raději zeptal.Takže díky za radu.
 
www.starosta76.rajce.net
MotoPaja
#4 
huštění
Přidané 30.08.2009 22:41

Příspěvků: 982
Registrace: 29.07.08
já chvilku jezdil na 1150 s TKC a E09 a dokud jsem jezdil na 1,5 bylo to super, jednou jsem pokusně dal 2,2 a v serpentině mě i bez plynu začalo předjíždět zadní kolo
jinak teď mám Anakee a rozhodně na silnici byly lepší ty podhuštěný špunty
BMW? Co s takovou Jawou chcete dělat?
 
mara
#5 
huštění
Přidané 31.08.2009 07:29
Avatar člena


Příspěvků: 3168
Registrace: 05.03.08
Už jem to tu psal.
na 1150 GS A TKC-80
na jedné sadě mám najeto 6000 km při tlaku 1,6 až 2,2 podle zátěže a podmínek
předek má smetené plošky špuntů do šikma a guma je hlučná jak sviňa

na druhé (obuté) sadě mám už taky 6000km při tlaku podle BMW, tedy naloženej solo 2,5 /2,7 a solo bez báglů 2,2/2,5
obě pneu jsou zhruba o ČTVRTINU MÍŇ SJETÝ a hlavně ta přední NEMÁ šikminy na špuntech a je minimálně hlučná.
Jízdní podmínky u obou sad byly zhruba stejný.
Tak to je zase má zkušenost.
Mařa & BMW R 1150 GS Adventure
http://marags.raj...
http://www.youtub...marekondra
 
PPetr
#6 
huštění
Přidané 31.08.2009 11:18

Příspěvků: 113
Registrace: 29.07.08
podle me se vyplati mit zadek mirne podhustenej a predek radsi ee. se mi stalo ze mi ten bezdusak pri palbe ve dvou v tech zatackach od ochozi na klajdovku usel a tak jsem jel na prazdnem. divim se, ze jsem si to svimnul az na karlove namesti a nerozbil jsem si s kamosem hubu. stacilo dofoknout a jelo se dal! holt bmw ma paten na blbceGrin
 
starosta
#7 
huštění
Přidané 31.08.2009 17:34
Avatar člena


Příspěvků: 760
Registrace: 24.05.09
Tak má první zkušenost,nafoukáno 1,5 a na blátíčku super,ale na silnici to hučí jako prase.Zkusím fouknout víc a uvidíme.
 
www.starosta76.rajce.net
Ivo Bohuslav
#8 
huštění
Přidané 01.09.2009 12:06

Příspěvků: 1436
Registrace: 28.08.07
Podobná zkušenost jako Mara. 1150 GSA TKC 80. Solo 2,2 a 2,5. Naloženej ve dvou 2,5 a 2,9. V současné době 21000 km, ale už mi mávaj. Docela by mě zajímalo, jestli jsem pokořil WR a nebo aspoň NR. clap
 
CZECHcz
#9 
huštění
Přidané 01.10.2009 00:57

Příspěvků: 64
Registrace: 11.08.09
mě teď v německu na první garančce překontrolovali pneu a na předek na origo drapák od BMW na nové moto mě dali 2,2 v předu a 2,6 v zadu. Byl to profi servis BMW a tak to beru, že vědí.
 
cerv
#10 
huštění
Přidané 01.10.2009 08:06
Avatar člena


Příspěvků: 523
Registrace: 08.07.07
CZECHcz napsal(a):
mě teď v německu na první garančce překontrolovali pneu a na předek na origo drapák od BMW na nové moto mě dali 2,2 v předu a 2,6 v zadu. Byl to profi servis BMW a tak to beru, že vědí.


To sice vědí, ale tohle jsou hodnoty na asfalt, aby se ti ta guma na dálnici nerozpadla. Do měkkého potřebuješ mnohem míň, asi 1,5 vpředu a 1,8 vzadu, jak se tady ostatně řešilo už mockrát.
 
www.carvago.com
CZECHcz
#11 
huštění
Přidané 02.10.2009 20:30

Příspěvků: 64
Registrace: 11.08.09
aha..to jsem netušil.... teprve se ne cestovním enduru učím... díky za radu...
 
toli
#12 
huštění
Přidané 02.10.2009 22:17
Avatar člena


Příspěvků: 6489
Registrace: 13.10.08
Já jezdim karoo2 jen vepředu a huštený cca 2,5 vydržely 12000km jezdim na nich furt ale brzdící hrana=0mm. zbytek cca 4mm
 
http://www.toli-moto.wz.cz/
radosek
#13 
huštění
Přidané 06.10.2009 06:21
Avatar člena


Příspěvků: 2345
Registrace: 27.08.07
CZECHcz napsal(a):
... na origo drapák od BMW ...

Jaký dává BMW originál drapák?
Upravil radosek dne 06.10.2009 06:21
 
CZECHcz
#14 
huštění
Přidané 11.10.2009 00:50

Příspěvků: 64
Registrace: 11.08.09
origo nazuto KAROO2 .... hučíto to ve 105, že mě může prasknout ... . Smile
 
Přejít na fórum:
Motorky BMW GS - diskuse :: Ostatní :: Obecné technické problémy :: Více v diskusním fóru
Přihlášení
Jméno

Heslo



Zaregistrovat se
Zaslat zapomenuté heslo
Kdo je on-line
Hosté on-line: 72
Členové on-line: 0

Registrováno: 8,714
Nejnovější člen: Mickey313

Poslední návštěvy
Reklama
Vygenerované za: 0.29 sekund
Copyright © 2006 BAWORAK.CZ | Kontakt | Časté dotazy | Pravidla portálu | Hosting poskytuje CGI