Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování na nich
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování
  • · BMW GS
  • · Fórum
  • · Články
  • · Zprávy
  • · Galerie
  • · Naše fotografie
  • · Odkazy
  • · Ke stažení
  • · Inzerce
  • · Hledat
Reklama
Kalendář akcí
<< Září 2025 >>
Po Út St Čt Pá So Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          
Číst diskusi
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování :: Motorky BMW :: BMW R1200GS a R1200GS Adventure (vzducháč)
 
rychlopal a vliv na teplotu
Alda
#1 
Přidané 26.10.2009 10:45
Avatar člena


Příspěvků: 4661
Registrace: 20.10.07
Pokud zapnu vyhrejvani heftu na dvojku, po chvili mi dost zatuhne heft s plynem a nevraci se, navic jde dost ztuha. Prepnu vyhrejvani na mensi teplotu a za chvili zase OK.
Co s tim? Napada me snad jen, ze je to necim promazany a v mym pripade ted uz mozna ne, bordel se tam nema jak dostat. Kazdopadne je to jen teplotou prohratyho heftu.
Motka ma najeto 49k, jisty pouziti tam asi uz znat je.
 
vlada-adv
#2 
rychlopal a vliv na teplotu
Přidané 26.10.2009 10:58
Avatar člena


Příspěvků: 749
Registrace: 12.02.08
Bude tam jen bordel. Sundat vyčistit. Mazání je problematické když se to namaže víc se tam lepí bordel. Nejlépe vyčistit fouknout silikonem a uplně vysušit to je můj kompromis. Pokud použiješ něco co lepí (mazací tuk) zasere se to dřív.
 
Remus511
#3 
rychlopal a vliv na teplotu
Přidané 26.10.2009 11:24
Avatar člena


Příspěvků: 1928
Registrace: 21.05.08
Hlavně nepromazávat Shock Může bejt trošičku roztřepené lanko a ta teplota může být třeba schoda náhod. Rozdělej to a prubni zatahat za klapky jen taháním rukou a bude jasno kde je problém thumbs up případně si za pár kaček koupíš bovdeny nebo se dostala ňáká nečistota pod heft.
 
www.scorpiodragster.com
Alda
#4 
rychlopal a vliv na teplotu
Přidané 26.10.2009 14:01
Avatar člena


Příspěvků: 4661
Registrace: 20.10.07
Je to urcite v heftu, samotny lanko pak chodi v pohode.
Jen mi to neni vubec jasny, kdyz na to ma vliv teplota (jsem si tim jistej), cekal bych nejaky mazadlo, ktery po ty dobe ve vyssi teplote nefunguje, ale takhle mi to hlava nebere.
Takze to hold musim rozebrat, ted jeste vedet jak na to Smile
 
joe
#5 
rychlopal a vliv na teplotu
Přidané 26.10.2009 14:24

Příspěvků: 2867
Registrace: 21.02.09
Aldo, můj názor je ten, že neznám žádné mazadlo které by po zahřátí ztuhlo, spíš naopak. Sundej celý plyn z rukojeti a podívej se jaké je tam vůle. Držel bych se té teploty. Zkl. fyzikální vlastnost teplem se tam něco roztahuje a zvětší objem. Toď fšebye
 
Alda
#6 
rychlopal a vliv na teplotu
Přidané 26.10.2009 15:14
Avatar člena


Příspěvků: 4661
Registrace: 20.10.07
Joe: no ja prave myslel ze tam bylo, ale po tech 48tkm uz neni. Jestli ani nikdy nebylo, tak mam hned o problem vic. No zkusim to rozdelat, nic jinyho mi nezbyde, jen jsem zkousel jestli se to nekomu uz nestalo a neni nejaka vychytavka Smile
 
holubbb
#7 
rychlopal a vliv na teplotu
Přidané 26.10.2009 16:26

Příspěvků: 1015
Registrace: 16.03.07
tudle sem resil stejny problem a dokazal i sam opravitclap.jen jsem povolil ten inbus na rukojeti a uz plyn zase fachal jak ma.takze jsem ho vymontoval/inbbus-sroub/ oddelal to plastove/kryt/ asi aj to zelizko a supnul tam slabou 8 podlozku a jak jsem znova utahnul ten inbus tak uz to facha jak ma.snad to pochopite.helpless.
Upravil holubbb dne 26.10.2009 16:27
 
cechi
#8 
rychlopal a vliv na teplotu
Přidané 26.10.2009 19:16
Avatar člena


Příspěvků: 514
Registrace: 13.06.08
Tak jak pise holubb,ta rukojet se teplem natahuje a pak se zadira,ja to resim tak ze dam mezi riditko a zavazicko hlinikovy tesnici krouzek.
Servis a opravy motocyklů BMW Zlínský/Trenčiansky kraj
 
hicks
#9 
rychlopal a vliv na teplotu
Přidané 26.10.2009 20:26
Avatar člena


Příspěvků: 16425
Registrace: 09.07.08
Remus511 napsal(a):
Hlavně nepromazávat Shock Může bejt trošičku roztřepené lanko a ta teplota může být třeba schoda náhod. Rozdělej to a prubni zatahat za klapky jen taháním rukou a bude jasno kde je problém thumbs up případně si za pár kaček koupíš bovdeny nebo se dostala ňáká nečistota pod heft.


proc nepromazavat?

Mne poradil emil WDcko Smile

Tak to tak jednou za 10, 15 tisic km prostiknu trochu...
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
 
Remus511
#10 
rychlopal a vliv na teplotu
Přidané 26.10.2009 20:32
Avatar člena


Příspěvků: 1928
Registrace: 21.05.08
Jak psal kolega Vlada..

"Bude tam jen bordel. Sundat vyčistit. Mazání je problematické když se to namaže víc se tam lepí bordel. Nejlépe vyčistit fouknout silikonem a uplně vysušit to je můj kompromis. Pokud použiješ něco co lepí (mazací tuk) zasere se to dřív."

thumbs up
 
www.scorpiodragster.com
kejda
#11 
rychlopal a vliv na teplotu
Přidané 26.10.2009 20:51
Avatar člena


Příspěvků: 1470
Registrace: 17.09.08
Alda napsal(a):
Je to urcite v heftu, samotny lanko pak chodi v pohode.
Jen mi to neni vubec jasny, kdyz na to ma vliv teplota (jsem si tim jistej), cekal bych nejaky mazadlo, ktery po ty dobe ve vyssi teplote nefunguje, ale takhle mi to hlava nebere.
Takze to hold musim rozebrat, ted jeste vedet jak na to Smile


Žádnej bordel tam není, ani to neprostíkávej, je to k ničemu.
Dělalo mi to taky, plyn zůstával úplně zaseklej, hlavně na podzim, když jsem topil.
A málem se zaplatil ranec za novou rukojeť, jak mi tvrdili v Autecu. Rozdělej ten imbus na boku a zjistíš, že když to dotáhneš úplně na fest, otírá se grip o závaží na boku. Vyřešil jsem to šalamounsky, koupil jsem podložku - hliníkovou s velkým průměrem a bylo rázem po problému. Oddálil jsem tím grip a dotáhl na fest a už to nikdy neudělalo, a topil jsem jak magor.
2004 - 2013 tyhlety super stroje:
R1150GSA '02, R1200ST '05, R1200GS '08, R1200GS '10

teď oranžovej Advik 1190
 
www.motopupci.kvalitne.cz
hicks
#12 
rychlopal a vliv na teplotu
Přidané 26.10.2009 20:51
Avatar člena


Příspěvků: 16425
Registrace: 09.07.08
Remus511 napsal(a):
Jak psal kolega Vlada..

"Bude tam jen bordel. Sundat vyčistit. Mazání je problematické když se to namaže víc se tam lepí bordel. Nejlépe vyčistit fouknout silikonem a uplně vysušit to je můj kompromis. Pokud použiješ něco co lepí (mazací tuk) zasere se to dřív."

thumbs up


az prijdu na to jak se to rozdelava tak to udelam.

Sosnu si servisni manual na dvanactku...
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
 
kejda
#13 
rychlopal a vliv na teplotu
Přidané 26.10.2009 20:54
Avatar člena


Příspěvků: 1470
Registrace: 17.09.08
Hicks napsal(a):
Remus511 napsal(a):
Jak psal kolega Vlada..

"Bude tam jen bordel. Sundat vyčistit. Mazání je problematické když se to namaže víc se tam lepí bordel. Nejlépe vyčistit fouknout silikonem a uplně vysušit to je můj kompromis. Pokud použiješ něco co lepí (mazací tuk) zasere se to dřív."

thumbs up


az prijdu na to jak se to rozdelava tak to udelam.

Sosnu si servisni manual na dvanactku...


Povol imbus na závaží a malý imbus z boku krytu lanka plynu...
2004 - 2013 tyhlety super stroje:
R1150GSA '02, R1200ST '05, R1200GS '08, R1200GS '10

teď oranžovej Advik 1190
 
www.motopupci.kvalitne.cz
Tonda
#14 
rychlopal a vliv na teplotu
Přidané 26.10.2009 20:59

Příspěvků: 5249
Registrace: 16.02.07
Je to přesně tak, jak píše holubb, cechi a kefa. Na své předchozí 1200GS/A ´08´ jsem to s vymezovací podložkou takhle řešil v cca 30000km.
 
http://tonda1200.rajce.idnes.cz/Dilna/
Alda
#15 
rychlopal a vliv na teplotu
Přidané 26.10.2009 21:35
Avatar člena


Příspěvků: 4661
Registrace: 20.10.07
kefa napsal(a):
Alda napsal(a):
Je to urcite v heftu, samotny lanko pak chodi v pohode.
Jen mi to neni vubec jasny, kdyz na to ma vliv teplota (jsem si tim jistej), cekal bych nejaky mazadlo, ktery po ty dobe ve vyssi teplote nefunguje, ale takhle mi to hlava nebere.
Takze to hold musim rozebrat, ted jeste vedet jak na to Smile


Žádnej bordel tam není, ani to neprostíkávej, je to k ničemu.
Dělalo mi to taky, plyn zůstával úplně zaseklej, hlavně na podzim, když jsem topil.
A málem se zaplatil ranec za novou rukojeť, jak mi tvrdili v Autecu. Rozdělej ten imbus na boku a zjistíš, že když to dotáhneš úplně na fest, otírá se grip o závaží na boku. Vyřešil jsem to šalamounsky, koupil jsem podložku - hliníkovou s velkým průměrem a bylo rázem po problému. Oddálil jsem tím grip a dotáhl na fest a už to nikdy neudělalo, a topil jsem jak magor.


thumbs upthumbs upthumbs upflowerCool
 
oluska2
#16 
rychlopal a vliv na teplotu
Přidané 28.10.2009 19:20

Příspěvků: 79
Registrace: 17.09.08
Tak jsem dnes vyrazil a po cestě zpátky za tmy jsem si zatopil na dvojku a ejhle z rychlopalu sem měl tempomat jak píše Alda,ale po přepnutí zpět na jedničku to přestalo tempomatovat.Takže na to prdím až to bude dělat i na jedničku tak se do toho podívám.
 
Přejít na fórum:
Motorky BMW GS - diskuse :: Motorky BMW :: BMW R1200GS a R1200GS Adventure (vzducháč) :: Více v diskusním fóru
Přihlášení
Jméno

Heslo



Zaregistrovat se
Zaslat zapomenuté heslo
Kdo je on-line
Hosté on-line: 94
Členové on-line: 0

Registrováno: 8,727
Nejnovější člen: zerno

Poslední návštěvy
Reklama
Vygenerované za: 2.91 sekund
Copyright © 2006 BAWORAK.CZ | Kontakt | Časté dotazy | Pravidla portálu | Hosting poskytuje CGI