Na tomhle s nama letos kamos ujel za 16 dni 6000km.Je to stara Yamaha 650.Plexi si sehnal,upravil a napasoval z nejakeho skutra.Jo kamos ma 190cm a 100kg.
vevis přiložený následující obrázek:
[222.26Kb]
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
to Vevis: docela tomu rozumím...jen to napakování na Tvém obrázku nepřidá ovladatelnosti...než jsem měl kufry na GS jsem převážel stan a spacáky při jedné cestě nahoře na topcaseu a jízda teda nebyla zrovna příjemná...
Vjetrnik napsal(a):
to Vevis: docela tomu rozumím...jen to napakování na Tvém obrázku nepřidá ovladatelnosti...než jsem měl kufry na GS jsem převážel stan a spacáky při jedné cestě nahoře na topcaseu a jízda teda nebyla zrovna příjemná...
no já nevím ale má nabaleno i na místě spolujezdce, tudíž podle mě ok. taky mám na 51L topcasu od grave zahrádku, a kyž jedu někam na chvilku a uz je kufr plnej tak stan a spacáky balim do 50L vaku na zahrádku a ovladatelnost mi prijde stejná, jen si vždy při káždém pakování hraju s přetpětím pružiny a odskokem a když jedu na dovču dál tak mám na bočních 50L kufříkách na každym spacák,a na topcasu stan ajiné blbosti v 50L vaku a na nádrzi ještě 20L tankvak a to je potom ovladatelnost uložný prostor na mém gs okolo 221L
Kufry nema hlavne proto,ze chtel mit naklad v zavetri za telem.S kuframa by ta motorka po dalnici nestihala.I tak jsme jeli dost rozumne.Ale nejvic me kamos dostal,kdyz doma kvuli hmotnosti bral misto cukru cukerin a pak zacal v Albanii na plazi vyndavat ceske džusy a konzervy.Skoncilo to svarovanim podsedlovky v Albanii.Ale zase byl zazitek na vic!
vevis přiložený následující obrázek:
[318.84Kb]
Upravil vevis dne 01.11.2009 17:28
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
Vjetrnik napsal(a):
to Vevis: docela tomu rozumím...jen to napakování na Tvém obrázku nepřidá ovladatelnosti...než jsem měl kufry na GS jsem převážel stan a spacáky při jedné cestě nahoře na topcaseu a jízda teda nebyla zrovna příjemná...
no já nevím ale má nabaleno i na místě spolujezdce, tudíž podle mě ok. taky mám na 51L topcasu od grave zahrádku, a kyž jedu někam na chvilku a uz je kufr plnej tak stan a spacáky balim do 50L vaku na zahrádku a ovladatelnost mi prijde stejná, jen si vždy při káždém pakování hraju s přetpětím pružiny a odskokem:) a když jedu na dovču dál tak mám na bočních 50L kufříkách na každym spacák,a na topcasu stan ajiné blbosti v 50L vaku a na nádrzi ještě 20L tankvak a to je potom ovladatelnost:D uložný prostor na mém gs okolo 221L:D
ja tusim okolo 190l ;)
cesi se nezaprou...
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Vjetrnik napsal(a):
to Vevis: docela tomu rozumím...jen to napakování na Tvém obrázku nepřidá ovladatelnosti...než jsem měl kufry na GS jsem převážel stan a spacáky při jedné cestě nahoře na topcaseu a jízda teda nebyla zrovna příjemná...
jenomze ne kazdy to s takhle nalozenou motorkou kalí
Kdyz jedes decentne tak toho zas tak extra nepoznas.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Vjetrnik napsal(a):
to Vevis: docela tomu rozumím...jen to napakování na Tvém obrázku nepřidá ovladatelnosti...než jsem měl kufry na GS jsem převážel stan a spacáky při jedné cestě nahoře na topcaseu a jízda teda nebyla zrovna příjemná...
Letos jsem vyjel s kuframa a co se tyce ovladatelnosti v terenu,tak me to zklamalo.Vetsinu off-roadu jsem jezdil v sede.Furt me to nekam tahalo.Mozna to bylo obtiznosti terenu,nebo to byl jenom muj pocit.Loni jsem zavazadla resil viz.foto.Vse jsem jezdil ve stupackach a o tech taskach jsem krome horsiho nalezani na motorku skoro nevedel.Samozrejme,ze kufry snizujou teziste,ale zaroven ho i tak nejak rozhazujou.
Zavazadla loni
vevis přiložený následující obrázek:
[228.48Kb]
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Vjetrnik napsal(a):
to Hicks: už jsi změřil šířku motorky?
jasne.. sirka je... dostatecna
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
no nejlehci cestovni enduro to zrovna neni, ale urcite nejdelsi ulozny prostor hodne nad 200 l, ale zase taham blbosti nebo veci ostatnich ale bavi me to a na ceste dlouhe 3 tis. km ani nepocituju jak je to tezky, to vzdycky az kdyz se vratim a vybalim
jpbmw přiložený následující obrázek:
Vjetrnik napsal(a):
to Vevis: docela tomu rozumím...jen to napakování na Tvém obrázku nepřidá ovladatelnosti...než jsem měl kufry na GS jsem převážel stan a spacáky při jedné cestě nahoře na topcaseu a jízda teda nebyla zrovna příjemná...
Letos jsem vyjel s kuframa a co se tyce ovladatelnosti v terenu,tak me to zklamalo.Vetsinu off-roadu jsem jezdil v sede.Furt me to nekam tahalo.Mozna to bylo obtiznosti terenu,nebo to byl jenom muj pocit.Loni jsem zavazadla resil viz.foto.Vse jsem jezdil ve stupackach a o tech taskach jsem krome horsiho nalezani na motorku skoro nevedel.Samozrejme,ze kufry snizujou teziste,ale zaroven ho i tak nejak rozhazujou.
Zavazadla loni
s mím gesem do terénu moc nejezdím,na to ho mám moc rád a když tam někdy vyjedu, tak si hnedka ustelu,a musím spravovat*pissed* ale polnačky to jooooooo