Zde najdete video, jak nainstalovat sadu xenonových výbojek na vosmikilčo. http://www.f800gs...-na-f800gs . Samozřejmě že zase bez homologace, jak jinak.
F800GS 2011 is history (76000Km)
CRF 1000 Rally Red 2016 is history (47000)
Yamaha Tenere 700 zatím 40 tis
petrj napsal(a):
Zde najdete video, jak nainstalovat sadu xenonových výbojek na vosmikilčo. http://www.f800gs...-na-f800gs . Samozřejmě že zase bez homologace, jak jinak.
od Tebe je tohle vylozene pikantni
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Je to jen vyloženě pro OFFroad ježdění, jak uvádí výrobce. Však ani TT nemá homologovaný xenon, nebo se pletu?
F800GS 2011 is history (76000Km)
CRF 1000 Rally Red 2016 is history (47000)
Yamaha Tenere 700 zatím 40 tis
Lenže xenón ako dialkové mi pripadá dosť na nič, lebo maximálna svietivosť je asi po 10 sekundách čo mi pripadá dosť oneskorené v rámci rýchlej reakcie. U automobilov je to riešené buď jednou výbojkou s elektromagnetickým posuvom spektra svietenia, alebo u dvojžiarovkových svietidiel je diaľkové vždy len halogén pričom xenón je pustený stále. Je to spojené aj s životnosťou výbojky, ktorej nerobí dobre sústavné preblikovanie. Samotná výbojka nemá vlákno, ale dva horáky ktoré zapália tzv. xenónové plyny a aj preto je ich životnosť podstatne dlhšia pri štandardných podmienkach oproti halogénom s vláknom, nakoľko im výbojkám nevadia otrasy v takej miere ako vláknu v halogénovej žiarovke.
Upravil nemo2 dne 05.11.2009 18:43
nemo2 napsal(a):
Lenže xenón ako dialkové mi pripadá dosť na nič, lebo maximálna svietivosť je asi po 10 sekundách čo mi pripadá dosť oneskorené v rámci rýchlej reakcie. U automobilov je to riešené buď jednou výbojkou s elektromagnetickým posuvom spektra svietenia, alebo u dvojžiarovkových svietidiel je diaľkové vždy len halogén pričom xenón je pustený stále. Je to spojené aj s životnosťou výbojky, ktorej nerobí dobre sústavné preblikovanie. Samotná výbojka nemá vlákno, ale dva horáky ktoré zapália tzv. xenónové plyny a aj preto je ich životnosť podstatne dlhšia pri štandardných podmienkach oproti halogénom s vláknom, nakoľko im výbojkám nevadia otrasy v takej miere ako vláknu v halogénovej žiarovke.
Ty Helly (konkrétně ty, co prodává Touratech) mají sice max svítivost po pár vteřinách, ale není to 10, ale tak 4, viděl jsem to na vlastní oči. Navíc, pokud se xenon po zapnutí vypne (protijedoucí auta), a pak zhruba do minuty zapne, tak má max. svítivost ihned (kondenzátory to podrží).
A i když nejsou nabité, tak ta svítivost je i tak daleko vyšší, než u klasického světla na GSu.
Životnost se sice snižuje, ale Xenon si lidi nekupujou kvůli tomu, že je levnej, ale kvůli svítivosti, takže výbojka se může koupit po čase nová.
Toť můj názor.
Upravil stepan dne 07.11.2009 12:21
Stepan Praha
BMW R 1200 GS Triple Black
swat napsal:
Zde najdete video, jak nainstalovat sadu xenonových výbojek na vosmikilčo. http://www.f800gs...-na-f800gs . Samozřejmě že zase bez homologace, jak jinak.
ja mam touratech xenon + hmlovku , je to parada...
tenhle xenon mám, moto jsem s ním už koupil, počkám až jak se na to budou tvářit auta a jak budou blikat, pak se rozhodnu jestli ho prodám a pořídím přídavný, nebo nechám tak jak to je. Svítí to ale bezvadně a zatím mě nikdo neproblikl, najel jsem asi 600km
Prolezte si ADVridera. Je tam nekolik lidi, kterym se diky HID zacal loupat reflector....
HID zarovka podle mne nema ve svetle, ktere na ni neni konstruovany co delat! Asi nejlepsi reseni jsou pridavna svetla, ktera jous HID uz z vyroby, pojud nekdo po HID tolik touzi....
siso napsal:
V Garmischi som videl F800GS od toho amerického úpravcu Tvalcom, hlavné svetlo mal úplne olúpané.
Twalcom jsou taliani, ne?
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
servisak napsal:
To je ale divný že se oloupalo xenon je tzv. studené světlo halogenová žárovka hřeje daleko víc!
Teplota na to oloupani nema az takovy vliv. To jsem vysledoval po forech tak vseobecny konsenzus je, ze parabole vadi UV zareni vydavane HID vybojkami, ktereho je mnohem vice, nez u zarovky. Jak na Advrideru, tak na F800 foru je par pripadu ruznych lidi. Je ale otazka, jak velke procento je to ve skutecnosti v porovnani se vsemi vlastniky predelanych svetlometu a take jestli pricinou oloupani byly samotne HID nebo by se treba oloupaly stejne i bez HID....
Tak pardon , mal som dojem že je to Americká firma. Pomýlil ma kamoš, ten od tejto firmy objednával dieli z Ameriky, ale teraz ma napadá že to bolo kvôli cene, z USA to vyšlo trocha lacnejšie (vraj).