Známej potřebuje přepravit letecky 1200GS a oni mu řekli,že mu jí vezmou,ale musí být zbavená provozních náplní.A že prej sou firmy co to dělaj a dají na to certifikát.
Neznáte někdo nějakou takovou firmu?
BĚŽNÝ SERVIS VOZŮ BMW
R1200GS
Asi bych to řešil také takhle, jak píše Tomas1200GS.
Poté si ještě dojít na velkou a nechat si dát od haizl báby razítko.
Možná některým let.společnostem bude stačit vypuštěné palivo. Nevím,co by mohla způsobit např.brzdová kapalina při letu. Někdo by mohl chtít i vylejt baterku.
Upravil Hrabe_X dne 11.11.2009 10:19
H.
/ Z howna bič neupleteš. Když upleteš, tak s ním nezapráskáš. Když zapráskáš, tak jenom sebe. /
To co píše Tomáš je použuitelné ale asi bych vynechal to NAPLN KLIMATIZACE-ODSANA.Jestli to tam někomu dojde tak si bude myslet že si z něj děláš prdel
bobus napsal(a):
To co píše Tomáš je použuitelné ale asi bych vynechal to NAPLN KLIMATIZACE-ODSANA.Jestli to tam někomu dojde tak si bude myslet že si z něj děláš prdel
Mno - moc bych to nepodceňoval. Ty náplně se vypouštějí proto, protože vesměs spadají mezi materiál vyžadující zvláštní podmínky přepravy a to většinou tzv. nebezpečný náklad (minimálně třída 9, což může být i krabička se šroubky, volně uložený, sypký materiál). Podrobnosti k dohledání v materiálech IATA. Pracuju na jistém zahraničním letišti a to právě v oblasti přeprav nákladů a z vlastní zkušenosti můžu říci, že se to VELICE kontroluje. Občas posílám i motorky a to prostě přiběhne chlápek a fyzicky kontroluje, jestli opravdu není přítomen olej, benzín atd. Podobně se kontroluje například i zásilka jahod či brambor (pokud by měl někdo zájem). Konkrétní případ - když se mi na jaře zabil slovenský kolega na známém letu AF447 Air France, posílal jsem z Irska na Slovensko jeho moped. Při kontrole, jestli neobsahuje nějaké náplně, byl moped rozebrán a zase složen a to i přesto, že už byl ocejchován, že je vše hotovo.
A ještě jedna praktická poznámka - spousta motorek přiletí podřená od popruhů, kterými jsou k leteckým paletám či kontejnerům přivázány - doporučuji spoustu a spoustu materiálu typu molitan a popruhy podložit.
libovka napsal(a):
Známej potřebuje přepravit letecky 1200GS a oni mu řekli,že mu jí vezmou,ale musí být zbavená provozních náplní.A že prej sou firmy co to dělaj a dají na to certifikát.
Neznáte někdo nějakou takovou firmu?
No nevím, v létě jsem nechal letět 1200gs do Vancouveru a zpět a stačilo, aby v nádrži nebylo víc, než tak 2 litry.
jefff napsal(a):
[quote]libovka napsal(a):
Známej potřebuje přepravit letecky 1200GS a oni mu řekli,že mu jí vezmou,ale musí být zbavená provozních náplní.A že prej sou firmy co to dělaj a dají na to certifikát.
Neznáte někdo nějakou takovou firmu?
No nevím, v létě jsem nechal letět 1200gs do Vancouveru a zpět a stačilo, aby v nádrži nebylo víc, než tak 2 litry.
jefff napsal(a):
[quote]libovka napsal(a):
Známej potřebuje přepravit letecky 1200GS a oni mu řekli,že mu jí vezmou,ale musí být zbavená provozních náplní.A že prej sou firmy co to dělaj a dají na to certifikát.
Neznáte někdo nějakou takovou firmu?
No nevím, v létě jsem nechal letět 1200gs do Vancouveru a zpět a stačilo, aby v nádrži nebylo víc, než tak 2 litry.
Jefff[/quote
Můžeš napsat na kolik to vyšlo?
Jasně, 3,5 tisíce v ještě stále tvrdé americké měně (tam a zpátky, a bylo to v bedně)
Upravil jefff dne 12.11.2009 18:46