milanosor: zavolej prosím Milana. Články v blogu pochopitelně neupravuju - jestli byla v roce 2011 nějaká akční nabídka, tak asi těžko bude za dva roky.. Měli jsme celkem velký sklad Hyperpro tady ale pak to začal dovážet nový dovozce a změnili ceny, takže opravdu netuším...
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
TomasTT napsal:
milanosor: zavolej prosím Milana. Články v blogu pochopitelně neupravuju - jestli byla v roce 2011 nějaká akční nabídka, tak asi těžko bude za dva roky.. Měli jsme celkem velký sklad Hyperpro tady ale pak to začal dovážet nový dovozce a změnili ceny, takže opravdu netuším...
Ok, nic se nedeje. Budu to pravdepodobne resit pres zimu.Zjistuji moznosti.Podvozek uz zacina degradovat.
I pád na hubu je pohyb kupředu
Tak jsem nechal přes zimu udělat repas tlumičů a místo unavených originálů nasadil hyperpra. A? Nic. Nepoznám rozdíl. Více méně.
Jen štelovací kolečko chodí jinak (musím ho dotáhnout víc) a vypadá to lépe (fialový péra z Bobše fakt docela svítí - černý jim došly). Při jízdě jsem si změny nevšiml s jedinou vyjímkou - když jsem to dotáhl do 2/3, tak naloženej na Rumunských tankodromech jsem se nedostal k dorazu. Za to asi můžou ty heperpra. Fakt nevím. Mám pocit, že jsem vyhodil oknem kolem 14 litrů, co jsem mohl investoval tam, kde bych si toho všiml.
A nebo jsem na motorce z 95 roku a 80000km na budíku měl supr tlumiče s pružinama od výroby.
Lepší je být zbytečně vyzbrojen než beze zbraní bezmocný.
"Laskavým slovem a namířenou pistolí dosáhnete víc než jen laskavým slovem" www.elektrorv.cz
Medik napsal:
Tak jsem nechal přes zimu udělat repas tlumičů a místo unavených originálů nasadil hyperpra. A? Nic. Nepoznám rozdíl. Více méně.
Jen štelovací kolečko chodí jinak (musím ho dotáhnout víc) a vypadá to lépe (fialový péra z Bobše fakt docela svítí - černý jim došly). Při jízdě jsem si změny nevšiml s jedinou vyjímkou - když jsem to dotáhl do 2/3, tak naloženej na Rumunských tankodromech jsem se nedostal k dorazu. Za to asi můžou ty heperpra. Fakt nevím. Mám pocit, že jsem vyhodil oknem kolem 14 litrů, co jsem mohl investoval tam, kde bych si toho všiml.
A nebo jsem na motorce z 95 roku a 80000km na budíku měl supr tlumiče s pružinama od výroby.
Jak dlouho trvalo od poslední jízdy na starých, než jsi vlezl na repasovaných? Ono na funkční se rychle zvyká. Půjč si od někoho vyjebané staré a budeš se asi divit. Sám jsem si to tak zkusil. A skutečně sis nevšiml ani rozdílu v tuhosti pružin? je to celkem propastný rozdíl...to mě překvapuje
Wer später bremst, fährt länger schnell.
Tak ja na repasovanych rozdil dost poznal, ale prava zmena dorazila az jsem koupil sadu Wilbers. To je fakt znat hodne. Ono u tech tumicu jde o to jak se ti zachovaji treba kdyz projizdis nerovnost v naklonu. Tam mi stare kmitali, repasovane to pekne vyhladili, ale byli na me desme tvrde, kdyz jsem jel sam. Tah wilbers, nastavene na me ajako fakt bomba
Jak dlouho trvalo od poslední jízdy na starých, než jsi vlezl na repasovaných? Ono na funkční se rychle zvyká. Půjč si od někoho vyjebané staré a budeš se asi divit. Sám jsem si to tak zkusil. A skutečně sis nevšiml ani rozdílu v tuhosti pružin? je to celkem propastný rozdíl...to mě překvapuje
No, na starejch jsem končil sezónu a na vých vyjel. Takže celou zimu. Ale fakt jsem si ničeho nevšiml, až mě to zarazilo. Jen že to bylo takový měkčí, tak jsem dotáhl šponovák. No, možná jsem prostě jenom "necita". Pokud se dohrabu na Radarku, tak budu doufat, že tam někdo dorazí s něčím starým a zkusím to porovnat.
Lepší je být zbytečně vyzbrojen než beze zbraní bezmocný.
"Laskavým slovem a namířenou pistolí dosáhnete víc než jen laskavým slovem" www.elektrorv.cz
Mediku, jestli jsi na tom půl roku neseděl, tak nemáš přímé srovnání. Máš tedy zhruba 2 možnosti...1) vyzkoušet rozdíl tak, že si půjčíš někde originály co se někomu válej a zkoumat, co to dělá jinak, anebo varianta 2) neřešit -> jezdit
Vždy po podobné investici do motorky, která zvyšuje její teoretickou hodnotu, ale skoro vůbec prodejní cenu mám pocit, že jsem s motorkou zase pevněji a na dýl svázaný
Wer später bremst, fährt länger schnell.
Melizoy napsal:
Mediku, jestli jsi na tom půl roku neseděl, tak nemáš přímé srovnání. Máš tedy zhruba 2 možnosti...1) vyzkoušet rozdíl tak, že si půjčíš někde originály co se někomu válej a zkoumat, co to dělá jinak, anebo varianta 2) neřešit -> jezdit
Vždy po podobné investici do motorky, která zvyšuje její teoretickou hodnotu, ale skoro vůbec prodejní cenu mám pocit, že jsem s motorkou zase pevněji a na dýl svázaný
Neřeším, jezdím Jen mě to tak nějak přišlo líto. Mohl sem za to mít třeba pozlacený klíčky ke kufrům Faktem je, že jediný jiný hroch, na kterém jsem jel byl od Vevise, když jsme si je na chvilku čenžli. No, uvidíme. Stejně už ty původní nenasadím, bo péra jsou ve šrotu a tlumiče po repasi a že by se mě chtělo jen tak pro zajímavost vandavat a zandavat tluimiče, na to dlabu. Jsem neskutečně línej
Lepší je být zbytečně vyzbrojen než beze zbraní bezmocný.
"Laskavým slovem a namířenou pistolí dosáhnete víc než jen laskavým slovem" www.elektrorv.cz
Nejak se mi to seslo a musel jsem dela i lozisko na hrusce,takze jsem rovnou poslal i zadni Tlumic na repas k Prochazkovi, komunikace i pristup na 1+. Tlumic byl doma zpatky za cca tyden s tim ze meli jeste zpozdeni na dodavku tesneni, mozna by to bylo tedy i driv. Cena 3000,- Pruzinu jsem nechal puvodni,protoze tam ted nechci progres. Mojich 70kg prevazne bez bagaze,obavam se prilisneho pritvrzeni.Ale pri pristi vymene oleje uz nejakou poresim.Spis asi linearku,pokud bude moznost. A musim rict, ze i kdyz to byl "jen repas" , zadek ted pekne zehli a nic nekope.Jak si clovek pomalu navyka na hopsani,tak uz to prestane vnimat. Ale verim ze WP bude zase jinde...
milanosor přiložený následující obrázek:
[181.67Kb]
Upravil milanosor dne 23.08.2013 13:11
I pád na hubu je pohyb kupředu
No já to do Čerčan posílal na začátku srpna tak počítám že příští týden to bude. Už se to nedalo vydržet, bál jsem se na tom jezdit. 100 000 km je prostě 100 000km. Doufám že já rozdíl poznám
https://www.facebook.com/vaclav.kubat.3958
firefly napsal:
No já to do Čerčan posílal na začátku srpna tak počítám že příští týden to bude. Už se to nedalo vydržet, bál jsem se na tom jezdit. 100 000 km je prostě 100 000km. Doufám že já rozdíl poznám
Po 100tis urcite poznas. To uz by si mozna zaslouzilo i tu pruzinu.Mam zatim 60tis km. V topbox umam hozeny naradi v krabicce,a sterchaloto mi to porad. Dneska jsme jel a na hrbech skoro nic Takze to zlepseni neni jen muj pocit. A hydrostel mi ted chodi jak vino.
Upravil milanosor dne 23.08.2013 12:57
I pád na hubu je pohyb kupředu
Můžete mi někdo stručně popsat co obnáší demontáž předního tlumiče? Jde mi o to, jestli to zvládnu sám vymontovat a poslat na repas. Obecně se techniky nebojím, ale jestli nejsou potřeba nějaké spec. přípravky, rozebírat vidle apod. Díky.
Nesundaval jsem ho ale, co si matne zvpominam kdyz jsem vymenoval olej v savlich,tak by to melo drzet jen nahore na stredove ose ( jedna matka ) a dole jeden sroub. Nic vic.
I pád na hubu je pohyb kupředu
milanosor napsal:
Nesundaval jsem ho ale, co si matne zvpominam kdyz jsem vymenoval olej v savlich,tak by to melo drzet jen nahore na stredove ose ( jedna matka ) a dole jeden sroub. Nic vic.
Tak tak...jeden šroub dole na rameni a jeden nahoře na krku (rámu)...pak tlumič jen vyndáš...
Ahoj, dám ten dotaz sem......chystám se buď na repasy nebo nákup nových tlumičů. Vyfotil jsem tlumič na mé 1150 adv 2003 a zajímá mě zda ta objímka pod pružinou je origo nebo to někdo zbastlil, popřípadě nějaký nápad proč to bylo takto upraveno.
Díky za rady
DM3555 přiložený následující obrázek:
http://www.ebay.c...1374646223 viz. origo tlumič
ale třeba je to fakt jen nějakej udělák na štelování tlumiče bez klíče
Upravil maqrtek dne 25.01.2014 13:33
In pivo veritas!