Hodně silně o tom uvažuji, ale celkem bych chtěl od někoho slyšet, jestli to splnilo očekávání a jak se chová....
A pak by mě zajímalo, jestli náááhodou někdo nepoužíváte tlumič řízení, třeba toto: http://www.rallem...f800gs.phpmotto: jak vidim pole, jdu se tam rozplacnout
KTM 640SM, KTM 350 EXC-F, HD Night ROD Special
tam se bitubo probira(lo) imho dost... mozna by bylo zajimave udelat z toho digest a prepsat to sem... ja ale tohle nestiham.
S Bitubem pocitam pristi rok, to bych mel mit okolo 70k
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Tak Bitubo je na motorce, zatím nebyla možnost otestovat, ale už teď vím, že je přínosem:
1, výroba pružin na konkrétní váhu
2, možnost seřízení předpětí
Naopak mě trochu sklamalo, že není možnost odvzdušnění.
Už se nemůžu dočkat, až bude možné otestovat.
motto: jak vidim pole, jdu se tam rozplacnout
KTM 640SM, KTM 350 EXC-F, HD Night ROD Special
jacob napsal(a):
Tak Bitubo je na motorce, zatím nebyla možnost otestovat, ale už teď vím, že je přínosem:
1, výroba pružin na konkrétní váhu
2, možnost seřízení předpětí
Naopak mě trochu sklamalo, že není možnost odvzdušnění.
Už se nemůžu dočkat, až bude možné otestovat.
jsem zvedavy, jak se Ti to bude chovat..
...nandaval sis to sam?
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
jacob napsal(a):
Nene, není pořádně kde ani chuť, navíc to bylo i o palubce, progresivní pružině do zadního tlumiče....
Já se rád nechávám rozmazlit od Mildy v TT
progresivni do zadniho tlumice?
to mne docela zajima... a asi semne to tyka....
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Vjetrnik napsal(a):
Kubo, Tebe se to týkalo už před půl rokem...
to ne.. to jsem byl jeste jako thajsky kolibrik 17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Vjetrnik napsal(a):
To jo...ale z paleolitu...tehdy bylo všechno větší...
cheche... no dobre, tenhle byl dobrej 17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
jacob napsal(a):
Tak Bitubo je na motorce, zatím nebyla možnost otestovat, ale už teď vím, že je přínosem:
1, výroba pružin na konkrétní váhu
2, možnost seřízení předpětí
Tak to bylo tvoje bitubo co mi milan ukazoval?!
No od vcera tam mam uz taky stejne combo a za tyden me ceka Tunis. Pak poreferuju, jak se takovy podvozek mazli s dunama .
pipo napsal(a):No od vcera tam mam uz taky stejne combo a za tyden me ceka Tunis. Pak poreferuju, jak se takovy podvozek mazli s dunama .
Tak sem zpatky a musim rict, ze naprosta spokojenost. Bitubo zehli uplne luxusne a ani pri jednom z tvrdych dopadu pres navaty okraj duny nesly nadoraz...
Jedine, co bych ke stoprocentni spokojenosti predku jeste ocenil, je tlumic rizeni, nevite jestli nekdo dela neco co by sedlo na f800?
pipo napsal(a):No od vcera tam mam uz taky stejne combo a za tyden me ceka Tunis. Pak poreferuju, jak se takovy podvozek mazli s dunama .
Tak sem zpatky a musim rict, ze naprosta spokojenost. Bitubo zehli uplne luxusne a ani pri jednom z tvrdych dopadu pres navaty okraj duny nesly nadoraz...
Jedine, co bych ke stoprocentni spokojenosti predku jeste ocenil, je tlumic rizeni, nevite jestli nekdo dela neco co by sedlo na f800?
Planuju Bitubo + Ohlins dozadu pristi sezonu..
Upravil hicks dne 09.03.2010 17:47
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Jojo vypada to moc dobre, ale kdyz si predstavim kolik to bude stat v EU, tak si asi necham zajit chut :-/ Na druhou stranu to podle me udela mnohem vic prace nez zadni ohlins.
Vic to specifikuj co se zmenilo pri jakym stylu jizdy a co nalozena motorka ?
Nejezdi rychleji, než umí tvůj anděl strážný létat!!!
Čeština můj koníček
Já píšu, že mám komplet BITUBO na mopedu, tak jaká motorka...navíc jak chceš moped naložit? .... ale vezl jsem pod sedlem nákup, to zase né že ne - takže pilot plus půlka chleba, dvě housky a jedno mléko
Jinak:
- přední vidlice - výměna pružin a oleje - výrazně tužší po nasednutí, na brzdy se dramaticky neponořuje, při zastavení nejde za řídítka zvednout tak, že by člověk cítil, jak se zvedá vidlice = vidlice se neponoří po nasednutí jen vahou jezdce, více využívá délky zdvihu
- nové zadní tlumiče - mají dvojici pružin, měkčí na malé nerovnosti, tužší na větší, seřizovatelný odskok - opět je znát jiný chod, výrazně lepší tlumení, zmizel houpavý pocit
Celá moto má v zatáčce jinou geometrii, moto neklekne v tlumičích, je znát vyšší světlost a volnost náklonu. Výrazně větší komfort a přitom jistější vedení v zatáčce, navíc se mopedu chce více zatáčet a drží stopu.
...tolik v kostce...závěr = nadšení
Takže dnes jezdí mé motorky buď na WP, Kayaba, Ohlins a dnes i Bitubo......podvozek je fakt základ
"Před miliony let opustil člověk moře. Každý někdy udělá chybu..."
Ahoj,
tak já s Bitubo tlumiči mám zkušenost, ale bohužel na jiný motorce než BMW.
Před mojí BMW kariérou sem měl stavbu choppera, kterej byl opravdu kompletně přestaven. Na konci sem se rozhod, že na ní použiju tlumiče právě od Bitubo. Byl sem naprosto nadšenej, protože ty tlumiče fungovali perfektně a motorka dostala perfektní jízdní vlastnosti a zároveň měli takový zpracování, že působily i jako perfektní doplněk. Moc mě překvapilo jak pracovaly i za podmínek velice malýho rozsahu působnosti pístnice, což bylo např. při naložený motorce nebo s batůžkem (byla dost snížená).
Po konzultacích s kolegama a vlastní zkušenosti, je mohu jen doporučit. Sám se už na ně koukal, a pokud budu na svym GSA někdy měnit tlumiče, tak do nich půjdu zase.
Nežiju proto abych byl, ale proto abych žil!!
Já píšu, že mám komplet BITUBO na mopedu, tak jaká motorka...navíc jak chceš moped naložit? .... ale vezl jsem pod sedlem nákup, to zase né že ne - takže pilot plus půlka chleba, dvě housky a jedno mléko
Jinak:
- přední vidlice - výměna pružin a oleje - výrazně tužší po nasednutí, na brzdy se dramaticky neponořuje, při zastavení nejde za řídítka zvednout tak, že by člověk cítil, jak se zvedá vidlice = vidlice se neponoří po nasednutí jen vahou jezdce, více využívá délky zdvihu
- nové zadní tlumiče - mají dvojici pružin, měkčí na malé nerovnosti, tužší na větší, seřizovatelný odskok - opět je znát jiný chod, výrazně lepší tlumení, zmizel houpavý pocit
Celá moto má v zatáčce jinou geometrii, moto neklekne v tlumičích, je znát vyšší světlost a volnost náklonu. Výrazně větší komfort a přitom jistější vedení v zatáčce, navíc se mopedu chce více zatáčet a drží stopu.
...tolik v kostce...závěr = nadšení
Takže dnes jezdí mé motorky buď na WP, Kayaba, Ohlins a dnes i Bitubo......podvozek je fakt základ
Takze predek jsi dal jen pruziny a novy olej, ne cely cartrige? Co si dal za olej ? Jinak ja dal Hypepra novy a super taky.
Dozadu sem letos dal novou pruzinu hypepro a vysledek byl taky super hned pri prvni jizde sem se citil jak na nove masine
Verim ze ten celej tlumic to posouva jeste dal , je i vyskove stavitelnej ?
Upravil schrek dne 26.03.2014 19:42
Nejezdi rychleji, než umí tvůj anděl strážný létat!!!
Čeština můj koníček