2. výkres, nebude to nic jednoduchého, i já jsem to dělal na několikrát, ale šikovné ručičky si s tím určitě poradí
DAGR přiložený následující obrázek:
[116.51Kb]
Servis motocyklů BMW včetně originální diagnostiky BMW Motorrad
Jsi šikovnej,když si takhle hraješ.
Možná tě trochu naštvu.Jak píšeš,nemáš ještě nastříkáno,tak bych popřemýšlel o celkovém zúžení.Máš to zbytečně daleko od výfuku a to si myslím i v případě,že by jsi tam dal originál.Někde v zácpě je každý centimetr navíc nebezpečný.Je to jen můj názor.
Každej máme radost ze své práce a nemáme moc rádi,když nám do toho někdo kecá.
Tak se nezlob za můj názor.
Nastříkáno již je (komaxit) ale široké se to fakt jen zdá,pokud jsem tam dal originál výfuk tak mezi výfukem a nosičem je je 2 cm a to asi míň ani nejde. Bohužel mám kufry z bývalé motorky (DL 650 ) prodávat a kupovat nové s tím vybráním na výfuk se mi zdálo zbytečné. Pokud někdo máte nosiče bez vybrání,tak je schválně změřte jakou máte šířku bez kufrů jestli se někomu bude chtít :-) .....
zdenek1 nechcem Ti kazit radost, vypada to celkom dobre, ale nebude trochu problem v blate, kedze su tam uz pomerne male spary a mohlo by sa to natlacit blatom a smykat. Tiez vyskusaj to posunutie dopredu (mozno to pri tom malom rozdieli nepocitis) ak jazdis v krosovych cizmach, tak ci sa Ti tazsie nekvaltuje, kedze je bod otacania cizmy posunuty mierne dopredu. najcastejsie sa rozsiruju stupacky dozadu ako napr. tu http://shop.toura...steel.html, kde ostavaju aj tie spary vecsie, popr pozri aj ine stupacky, vsetci sa ich snazia robit cim deravejsie
Upravil patol dne 01.03.2015 09:41
Zdenek1 už sem asi nic ze svých výtvorů nedá,když mu to tady stále haníme.Je pravda,že u těch stupaček by nebylo špatné to rozšíření na koncích přihnout ke stupačce a přivařit.Ono jen při zastavení,když bude chtít dát nohu na zem a kalhotama se o ten konec prodloužení zachytne,tak je tutovka,že bude motorku i sebe zvedat ze země.
.
Pavle, my mu to nehanime, my mu to tuniiiime ...nevidim na tom nic zle, nikdo neni dokonaly, ale dojst na chybu az ked lezis na zemi (ci uz koli zachytenej kalhote, alebo na zabatenom tyzdnovom tripe v RO)...
patol napsal:
Pavle, my mu to nehanime, my mu to tuniiiime ...nevidim na tom nic zle, nikdo neni dokonaly, ale dojst na chybu az ked lezis na zemi (ci uz koli zachytenej kalhote, alebo na zabatenom tyzdnovom tripe v RO)...
patol napsal:
zdenek1 nechcem Ti kazit radost, vypada to celkom dobre, ale nebude trochu problem v blate, kedze su tam uz pomerne male spary a mohlo by sa to natlacit blatom a smykat. Tiez vyskusaj to posunutie dopredu (mozno to pri tom malom rozdieli nepocitis) ak jazdis v krosovych cizmach, tak ci sa Ti tazsie nekvaltuje, kedze je bod otacania cizmy posunuty mierne dopredu. najcastejsie sa rozsiruju stupacky dozadu ako napr. tu http://shop.toura...steel.html, kde ostavaju aj tie spary vecsie, popr pozri aj ine stupacky, vsetci sa ich snazia robit cim deravejsie
samozrejme ze su aj rozsirene dopredu, ale nepouzivaju sa pre jazdu v krosovych cizmach, skor pre male babske nozicky, popr mozno pre turisticke boty s nizkou vyskou, co sa ale uz dost vylucuje s vyznamom rozsirenych zubatych stupaciiek, ktore maju opodstatnenie pri dlhsom stati v stupackach, co prevazne vyuzijes v OFFjazdeni, kde by som s mekkou turistickou botou na GSku asi moc nesiel...toto je tema o bastleni, nie "aha aky som ja kaapo, obdivujte ma" , cize predpokladame rady od skusenejsich...aj ja ****, keby som poznal vyznam odpruzenia navigacie, nemusela mi moja pevne prichytena na mojej "uuuzastne zbastlenej" hrazde skapat prave v najvnevhodnejsiu chvilu v zamracenych Albanskych krkahajoch (isiel som sam podla funkcie kompasu)
Upravil patol dne 01.03.2015 13:40