mna tlaci lava topanka (Sidi) v mieste kde je noha najsirsia, t.j. za malickom, tam kde konci vystuha spicky. Je tam uz makka koza, tak preto moja otazka. Celkovo su ale Sidi dost uzke, takze cez vikend este poskusam Toucany a uvidim. Vdaka za odpovede.
Zkusenosti se Sidi Adv mam dobre po 5 tis. A rekl bych ze povolili tak akorat, ani moc, ani malo. Sice nemam nejak sirokou nohu, ale zkousel jsem je na silnejsi ponozku a proto jsou mi lehce volnejsi. Zpocatku byly tuhe docela dost, ale hezky si sedly a zmekly. Na zacatku jsem je hodne nakremoval jakymsi bezbarvym voskem na motoboty od Gearne. Napatlal jsem je tim voskem nebo kremem, ci co to vlastne je fakt hodne a jsem tim take odstranil vrzani v kloubu, o kterem v diskuzich obcas nekdo pise. Kartackem na boty jsem to mazadlo nacpal pod plast smerem ke kloubu a vrzani ustalo. Rozhodoval jsem se mezi Sidi Adv a Alpinestars Toucan. Oboje jsou dobre, ale
Sidi se mi zdaly pohodlnejsi na chozeni, diky "normalnejsi" a ohebnejsi podrazce. Take lepe sedeli kolem kotniku. S razenim problem nemam, je to trochu o zvyku, trochu to pripomina lehci pohorky.
Tak dnes som bol menit pred 2 tyzdnami kupene Sidi Adventure (velkost 43). Boli mi uzke a na dlzku asi az prilis akuratne. V predajni som doslova hodinu vyberal mezdi Alpinestar Toucanmi a Sidi Adventure. Toucany velkost 09 (43 EU) mi sedeli akurat. Mal som v nich vsak pocit ako v papuciach, nedrzia az tak nohu ako Sidi Adv. Ale nebolo to zle. Sidi su vsak v tomto trochu inde. Zalezi na tom, kto co hlada.
Vdaka tomu ako Toucany sedeli na nohe som uz bol skoro rozhodnuty, ze ich beriem. Kvoli comu som ich nakoniec po tej skoro hodine skusania nezobral bolo, ze su o dost teplejsi ako Sidi Adv. Maju hrubsie futro + z velkej casti su pokryte plastom = noha sa mi v nich zacala potit zatial co druha obuta v Sidi Adv bola OK. Tak som nakoniec zobral o cislo vacsie Sidi, ktore sedia fajn. Na spicke by mohli byt o trochu kratsie, ale nie je to nic hrozne.
Oboje Alpinestar Toucan aj Sidi Adventure su velmi dobre topanky. Clovek neurobi chybu kupou jednych ani druhych.
A este jedna vec mi napadla - Toucany (rocnik 2014) maju podla mna omnoho lepsi system praciek. Ci uz nastavovanie dlzky, alebo system zapinania sa mi pozdaval omnoho viac ako pri Sidi Adv.
Gar napsal:
.... diky "normalnejsi" a ohebnejsi podrazce....
A bohužel také ohebnější v příčném směru
Takže když motorka lehne na nohu, tak ji bota neochrání (bohužel máme vyzkoušeno)
Jedině se člověk může spoléhat , že to lehne na válec. Takže vlastně ta bota je boxer ready
Dedkoid napsal:
Všechno je to o tom, že většinu bot dělaj buzeranti z Itálie.
Kachní noha
No nevim zda sou to buzici ,ale prote italsky boty sou vetsinou malo siroky a normalni ceskou nohu
Nejezdi rychleji, než umí tvůj anděl strážný létat!!!
Čeština můj koníček
Gar napsal:
.... diky "normalnejsi" a ohebnejsi podrazce....
A bohužel také ohebnější v příčném směru
Takže když motorka lehne na nohu, tak ji bota neochrání (bohužel máme vyzkoušeno)
Jedině se člověk může spoléhat , že to lehne na válec. Takže vlastně ta bota je boxer ready
Jj, boxer ready
Ale je to z meho pohledu o tom, ze v teto kompromisni kategorii bot "cestovni/enduro" ten kompromis je nutny. Z hlediska bezpecnosti by to samozrejme chtelo boty kategorie cross. Ale to je dost jednoucelova zalezitost. Tezko se v tom pohybovat mimo masinu. Takze jsem po dlouhem premysleni a zkouseni vyradil cross boty. A po dalsim dlouhem zkouseni jsem dospel ke stejnem nazoru jako Supi, ze Sidi Adv a Alpinestars Toucan jsou velmi dobre a chybu clovek neudela ani s jednemi a je to jen o tom co je komu pohodlnejsi.
Kdyz jsem zkousel, zacal jsem postupne od levnejsich jako je W2 Boots 4-dirt Adv, Forma Adv a Cape Horn, Gearne G.Adventure a G.Midland a z tech drazsich TCX Infinity. A i kdyz jsem stahnul prezky, tak pri chuzi a tak nejak celkove pri pohybu mi to kolem kotniku nesedelo a krabatilo se a proste jsem nemel ten spravyn pocit, ktery jsem chtel mit. Proste furt to pusobilo trochu plandave, jako galose. Proste by se mi libilo, aby to sedelo jako dobre pohorky, ktere se stahnou tkanickama a fakt sedi na noze a kolem kotniku. A ten spravny pocit prinesly az Sidi Adv a podobne Alpiny Toucan. A Sidi Adv jsou mi pohodlnejsi. Uvidim, jake budou za dalsi rok nebo dva
Já teda nevím. Mám alpinesta toucan. A k tomu ještě motocrosovy formy a nepřipadá mi že by ty alpinky byly pohodlnějš jediná výhoda je že do nich neteče ale jinak jsou jak na jízdu tak na chůzi lepší ty crosový. Prostě mi připadají příjemější, teda až do boby než v nich člověk zmokne. Když by někdo začal dělat ty motokrosový formy s goretexem hned bych si je kopil.
Jenom ještě k těm toucanum ten kdo vymýšlet přesky u toho asi nepřemýšlel protože udělat přesky který se rozpnou při projetí vysokou trávou nechápu.
Mira1150: a kterej mas model 2013 nebo 2014 tam se ty presky menily, ja teda jezdil v trave i v obili a nic nepovolilo
Nejezdi rychleji, než umí tvůj anděl strážný létat!!!
Čeština můj koníček
No měl by to být model 2014. V té trávě se mi to stalo jednou vyla to taková hodně hustá tráva... ale několikrát se mi stalo že jsem v terénu musel odšlápnout a nějak jsem to přeskou zachytil a rozeplo se to. Vým že to nejsou boty na offroud ale těžko si budu vozit do Rumunska nebo albánie druhy boty na přezutí a travit 10 dni v mokrejck botech nehodlám. Jediny řešeni by byly softšilovy ponožky, ale myslel jsem si že boty s goretexem jsou lepší řešení..?
Jjj to je jasny ja sem za tyhle boty rad. Jinak ja sebou vozim na prezuti keen sandale a do toho goretex ponozky super reseni. Vecer u stanu kdyz je sucho vezmes sandali a rano kdyz je rosa nebo vecer kdyz je mokro das goretex ponozky a mas z toho tenisky
Nejezdi rychleji, než umí tvůj anděl strážný létat!!!
Čeština můj koníček
Mira1150 napsal:
Já teda nevím. Mám alpinesta toucan. A k tomu ještě motocrosovy formy a nepřipadá mi že by ty alpinky byly pohodlnějš jediná výhoda je že do nich neteče ale jinak jsou jak na jízdu tak na chůzi lepší ty crosový. Prostě mi připadají příjemější, teda až do boby než v nich člověk zmokne. Když by někdo začal dělat ty motokrosový formy s goretexem hned bych si je kopil.
Jenom ještě k těm toucanum ten kdo vymýšlet přesky u toho asi nepřemýšlel protože udělat přesky který se rozpnou při projetí vysokou trávou nechápu.
No asi by to samozrejmne chtelo upresnit na co ty boty krom jizdy budu pouzivat. Dovedu si predstavit, ze pokud popochazim kolem motorky a treba jeste v lese nebo po nezpevnenem terenu, tak i v tech motocross botech to bud Ok. Ale kdyz treba jdu nekolik set metru z parkoviste na zamek po asfaltu nebo po dlazbe. Anebo nekde smajdam po meste po dlazbe nebo se pri ceste zastavim nakoupit v superhypermarketu, kde je hezky nalestena dlazba ... Tak tady si cross boty moc predstavit nedovedu. Toucan maji proti Sidi Adv podrazku tuzsi a min ohebnou, takze ten rozdil asi fakt nebude takovy. Sidi Adv jsou na chuzi opravdu podobne trekove bote, proste jako pohorky. A to je to co jsem chtel. Kdyz by nekdo vymyslel dostatecne vysokou snerovaci pohorku s chranici na moto (nart, kotnik, holen), sel bych do toho.
No v cross botech jsem jednou šel 15 km z lesa když jsem tam zapadl a sám nevydoloval no jako to byl hardkor, ale 1-2km bych vnich ušel úplně v pohodě víc bych nešel v žádných moto botech bo když bych to věděl vzal bych si něco na přezutí. Ale měkčí boty než jsou toucany bych si nekoupil to už by nebyly boty na enduro. Jo a letos jsem si zapomněl vzít do Rumunska boty na přezutí a šel jsem 1500 schodů na drákuluv hrad a po 500 mi připadalo že ty boty jsou snad ze železa ale dal jsem to
1500 schodu no teda ... A ten vylet po zapadnuti, taky porod. ... A pro doplneni, tak moje enduro/terenni ambice jsou pomerne male. Takze mi Sidi Adv prijdou tak akorat. Pokud zatouzim po vic off jizdach pujdu do cross bot a gore fusekli.
je OFF a OFF na lehci off bohate staci SIDI ADV nebo APLINESTAR TOUCAN, pokud jezdis vic of dvoje boty te neminou
Nejezdi rychleji, než umí tvůj anděl strážný létat!!!
Čeština můj koníček
schrek napsal:
je OFF a OFF na lehci off bohate staci SIDI ADV nebo APLINESTAR TOUCAN, pokud jezdis vic of dvoje boty te neminou
V tom máš bohužel pravdu jenže už mám doma troje boty silniční z dob kdy mi 250km/h na palubce připadalo málo a teď budou další na enduro a pani nepřežije že mám víc bot než ona ale teď aktualně potřebuju obout něco do rumunska tak proto váhám bezpečnost/pohodlí
Máš se ptát rovnou co cheš vědět. Kdo to má tušit. Jo poměr cena výkon je dobrá. Za 4 litry máš boty co se nebojíš zničit. Svoji práci odvedou, také jsem s nima jezdil po Rumunsku a v pohodě stačí. Ani mi nevadilo že nemají tu vyndávací botu vevnitř, tu mají dominátory. Zkoušel jsem oboje ale ty terrain mi sedly víc. A jsou o litr levnější.
F800GS 2011 is history (76000Km)
CRF 1000 Rally Red 2016 is history (47000)
Yamaha Tenere 700 zatím 40 tis