Ďalšie úpravy pripravované s kamarátom. Kopito vyrábané na základe plexi Giwi. Po prvých pár km, to vyzerá dobre, výška je o málo väčšia ako org. Giwi. Prietok vzduchu je zdvíhaný ponad prilbu a okolo pliec ( krásne ticho) mám výšku 182cm. Už len malé úpravy a nástrek čiernou matnou. Budúci víkend dodám foto hotového štítu a prvé skúsenosti.
siso napsal(a):
Ďalšie úpravy pripravované s kamarátom. Kopito vyrábané na základe plexi Giwi. Po prvých pár km, to vyzerá dobre, výška je o málo väčšia ako org. Giwi. Prietok vzduchu je zdvíhaný ponad prilbu a okolo pliec ( krásne ticho) mám výšku 182cm. Už len malé úpravy a nástrek čiernou matnou. Budúci víkend dodám foto hotového štítu a prvé skúsenosti.
hele a nepremyslel jsi rovnou na nastrix stitku na helme cernou matnou?
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
každopádně uznávám že je to velmi zajímavý, i když jsem ani jednu páku ještě neurval tak myslím že je to dobrá vychytávka
BMW R1250GS Adventure HP, Yamaha WR450F 2019. Yamaha WR250F 2015
servisak napsal(a):
Ono se to na motokros dostalo asi z endura kde jedeš mezi větvema kořenama a tak!
ja jezdim mezi kořenama furt, ale o tomhle jsem tedy vubec neuvazoval
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Spoustu lidí to nenapadne dokud nepadnou ,nezvednou motorku a když nasednou a chtějí dát nohu na stupačku tak tam cosi překáží.Jo taky se mi to už stalo -páka ohnutá jak paragraf, tak sem tam dal lanko a od tý doby se mi to už nestalo.
Dvanáctka je nejlepší pivo i motorka.
servisak napsal(a):
Ono se to na motokros dostalo asi z endura kde jedeš mezi větvema kořenama a tak!
ja jezdim mezi kořenama furt, ale o tomhle jsem tedy vubec neuvazoval
Protože jedeš takovou palbu že i Čak Noris je pomalej!Ty to nepotřebuješ!!!
no ja teda myslel spis S kořenama
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
A když se nevohne ta stupačka tak se přece něco vohnout musí? Nebo mi tu chcete namluvit že to tu větev, šutr nebo já nevím co rozsekne vejpůl?
OK 100 kilová kroska se třeba překulí, co já vím ale 200kilo? Aby to pak nezlomilo něco jinýho..........ale když to funguje, proč to tam nedat.
F800GS 2011 is history (76000Km)
CRF 1000 Rally Red 2016 is history (47000)
Yamaha Tenere 700 zatím 40 tis
Se to po tom sveze nebo se zareje do země ale rozhodně lepší než když máš pak páku místo na špičku kde bys jí hledal tak je na patě . Mám to vyzkoušený a funguje to.
Dvanáctka je nejlepší pivo i motorka.
Práve som sa vrátil z Motoride XL sand ralley. Známi na F800 ohol páku 3 krát, 4 krát bi to už asi neustála. Radička bola už nalomená, našťastie tam bol s vozíkom, cestu domov bi to už nezvládlo. Musím upozorniť, že padal len do piesku.
Petrj - 200kg moto to možno neustojí, ale ja som to "okukol" z HP2 a tá ma tiež 200kg. V Mng. som tiež prihol trochu radičku a to mám od TT. Myslím si keby dostala väčšiu šupu tak to odtrhne to lanko. Ja to tam mám ale hlavne proti konárom odletujúcich od predného kolesa. Už sa mi stalo že sa mi dostal konár medzi motor a brzdu, keď som zabrzdil, koleso sa zablokovalo, nohu som dal z páky dole a koleso zostalo ďalej zablokované. Až po ustátí nechceného šmiku, som zistil, že páka zostala v dolnéj polohe vďaka konáru ktorý tam bol zastrčený. Isť väčšou rýchlosťou, bola bi určite držka.
Upravil siso dne 18.04.2010 16:38
Tak kapotáž je hotová, vypadá presne tak ako som si predstavoval. Mám už niečo na F800 odjazdené a plexi nespĺňalo moje požiadavky na 100%. Rozumejme pri páde sa ľahko poškodí a ešte ťa môže škaredo poraniť. Ale kvôli tomu sme sa do prerábky nepúšťali, bolo to pre lepší vzhľad (taký ako sa páči mne) a ochranu pred vetrom. Argumenty že cez to nič neuvidím sú krátkozraké. V rýchlom teréne jazdím aj tak v stupačkách, v pomalom tak či tak pozerám bokom pretože plexi mám zasr..té od mušiek a prachu. Odjazdil som zatiaľ asi 200km z toho asi 20 v teréne so spolujazdcom, takže v sedle. Na ceste keď idem za autom a pozerám ponad štít abi som videl na koncové svetlá idem od auta 3m. Abi som videl pod jeho zadné kolesá musím biť od auta 8-10m. Zatiaľ to splňuje moje predstavy, s otvoreným štítom na prilbe viem teraz ísť až do 120km/h. Zrazu som zistil, že jazdím o mnoho rýchlejšie, nehučí mi tak v prilbe a spolujazdec sa tiež nesťažuje. Takže chalanom z firmy Jašterica JM sa to celkom podarilo.