Jinak jsem se tuhle bavil s klukem co se už nějakej čas pohybuje v enduru a říkal že dvoutaktní husqvarny jsou neutahatelný a levný na servis-mluvil o větších objemech 250-360.
TOLI napsal(a):
Jinak jsem se tuhle bavil s klukem co se už nějakej čas pohybuje v enduru a říkal že dvoutaktní husqvarny jsou neutahatelný a levný na servis-mluvil o větších objemech 250-360.
Právě, myslím že když koupíš jetej 4T nevíš co kupuješ a může tě to stát hned tři pětky, ale dvoutakt 250 či 300 zrepásneš za 12 litrů a nešáhneš na to
*** koupím mladé pevné velké poprsí ***
** zn. VÝCHODNÍ ČECHY **
TOLI napsal(a):
Jinak jsem se tuhle bavil s klukem co se už nějakej čas pohybuje v enduru a říkal že dvoutaktní husqvarny jsou neutahatelný a levný na servis-mluvil o větších objemech 250-360.
Právě, myslím že když koupíš jetej 4T nevíš co kupuješ a může tě to stát hned tři pětky, ale dvoutakt 250 či 300 zrepásneš za 12 litrů a nešáhneš na to
Moje řeč a kor když nemusíš platit za práci koupíš u Berana veci nikasil udělá Oulehla a už to vrčí jedna básen! koupil bych ho sklidem i ve stavu mrtvém!
... servis a diagnostika BMW Motorrad
By mě zajímalo jak taková 250 půjde navrknout. Jasný že nohou, ale jak těžko. Naposled jsem startoval svou dvoutaktní "dvácu" , ale to už je 11 roků
Ale ta dvěpade pojede jako kráva
*** koupím mladé pevné velké poprsí ***
** zn. VÝCHODNÍ ČECHY **
Já myslím že v pohodě to bude chytat na jedno max dvě šlápnutí! Natočím Hondu crf 450 v žabkách chce to jen porád stát na páce!
... servis a diagnostika BMW Motorrad