Tak jsem se objednaval na prohlidku, prepojeni ze recepce na servis se podarilo az napocvrte, nicmene dama na recepci byla i pri ctvrtem zavolani a opakovani pozadavku o prepojeni na servis prijemna, pani na objednani servisu taky mila a prijemna, termin ktery jsem chtel (posledni tyden v breznu) uplne v pohode ... ... cili registruju prijemny posun v jednani ... ted pockam jak to bude fungovat pri servisu, pokud stejne tak na chlapce na Stodulkach asi zmenim nazor ...
Zajimalo by me jak je to s mailama? Zda uz jsou preposilane jinam ci ne, kdyz danny pracovnik ma dovolenou a nebo je nemocen. Posilal jsem mail na adresu tomas.komarek@invelt.com a odpoved zatim zadna. Je mi jasne ze malym nahradnim dilem velky kseft neudelam, ale i tak si myslim, ze cekat tyden na odpoved ktera je napsana za 5min je docela dost.
3/6 Marines SEMPER FI
Mosquito napsal(a):
Zajimalo by me jak je to s mailama? Zda uz jsou preposilane jinam ci ne, kdyz danny pracovnik ma dovolenou a nebo je nemocen. Posilal jsem mail na adresu tomas.komarek@invelt.com a odpoved zatim zadna. Je mi jasne ze malym nahradnim dilem velky kseft neudelam, ale i tak si myslim, ze cekat tyden na odpoved ktera je napsana za 5min je docela dost.
ahoj, byl jsem ted tyden mimo a az se prolouskam kilem mailu co mi to ted stahlo tak se poptam... zjistim a diky za info.
Koukal jsem ze danny mail uz u Vas v kontaktech neni. Tak jsem zkusil znovu poslat poptavku v ctvrtek vecer znovu na zbyle 2. V patek dopoledne jsem dostal odpoved od obou a nahradni dil je uz objednan ;-).
3/6 Marines SEMPER FI
Já mám dotaz Mám GS v záruce a už mi zhruba půl roku nfunguje palivoměr. Ani mi to nevadí, ale chtěl bych to sfouknout při servisce - nicméně to už bude po záruce. Je možný se s někým domluvit, že by se na to vztáhla záruka i když vlastně už moto nebude v záruce? Díky.
BMW GS 1200 08, BMW G650 XChallenge, HD Dyna Wide Glide, Land Rover LR2 3.2i
Rozhodnutí je na garančním technikovi.
Doporučuji přímo konzultovat se servisem.
Kontakt na příjmacího technika : Dušan Horský, 606 711 277
invelt - telefon: 257117222
,
, ,
Takze pridavam par poznatku ...
- postup objednani na servis probehl viz vyse (v pohode)
- motorku jsem neprivezl v dohodnuty cas, ale kvuli praci o par hodin pozdejc. Nebyl problem, pohoda. Pan Horsky profesionalni, prijemna slecna na prijmu servisu, usmevava.
- V sobotu jsem vyzvedl, v pohode, profi pristup. Jen mi ted vrta v kebuli, jestli je vymenenej olej v kardanu, v krame jsme neprosel fakturu, az doma a nejsem schopnej to z toho vykoumat ... bavili jsme se ze vymeni vsechny naplne, tak snad jo ... je tam jen pr.olej SAF-X0 1L, a pak Castrol (bez udani druhu ) 4L ... tak nevim ...
Par podnetu ...
- kavarna nebo nejake misto kde by clovek mohl pohodlne pockat fakt chybi ... v mezipatre jsou kovove zidlicky a pak cerne sedacky u vchodu ... u Bychla mi to prijde lepsi, kdyz jsem tam byl na servis a cekal treba 2 hodky, tak jsem se tam nahore v kavarne natahl do pohodlneho kresla a prospal se mimo zraky kolemjdoucich ... nevim jestli by to bylo esteticke aby se v sedacce primo u vchodu valelo metrakovy hovado v jetejch hadrech ... ... tohle by fakt chtelo nejak doresit ...
- jak jsem rikal, dojem z p.Horskeho a cernovlase slecny na prijmu velmi positivni. Zbytku osazenstva nizsiho mezipatra bych jen doporucil, aby si uvedomili ze kolem nich se pohybuji zakaznici, nejen kolegove ... takze pomerne hlasite a velmi lidove podavane vypraveni o nejakejch chlastackach a dalsich soukromejch vecech asi neni uplne idealni a trosku kazi dojem ... cili se mozna obcas podivat na to, jestli prijemne upraveny zevnejsek, vyzehlena kosile a kravata neni v prilisnem kontrastu se zbylym projevem ...
Slavek napsal(a):
Takze pridavam par poznatku ...
- postup objednani na servis probehl viz vyse (v pohode)
- motorku jsem neprivezl v dohodnuty cas, ale kvuli praci o par hodin pozdejc. Nebyl problem, pohoda. Pan Horsky profesionalni, prijemna slecna na prijmu servisu, usmevava.
- V sobotu jsem vyzvedl, v pohode, profi pristup. Jen mi ted vrta v kebuli, jestli je vymenenej olej v kardanu, v krame jsme neprosel fakturu, az doma a nejsem schopnej to z toho vykoumat ... bavili jsme se ze vymeni vsechny naplne, tak snad jo ... je tam jen pr.olej SAF-X0 1L, a pak Castrol (bez udani druhu ) 4L ... tak nevim ...
Par podnetu ...
- kavarna nebo nejake misto kde by clovek mohl pohodlne pockat fakt chybi ... v mezipatre jsou kovove zidlicky a pak cerne sedacky u vchodu ... u Bychla mi to prijde lepsi, kdyz jsem tam byl na servis a cekal treba 2 hodky, tak jsem se tam nahore v kavarne natahl do pohodlneho kresla a prospal se mimo zraky kolemjdoucich ... nevim jestli by to bylo esteticke aby se v sedacce primo u vchodu valelo metrakovy hovado v jetejch hadrech ... ... tohle by fakt chtelo nejak doresit ...
- jak jsem rikal, dojem z p.Horskeho a cernovlase slecny na prijmu velmi positivni. Zbytku osazenstva nizsiho mezipatra bych jen doporucil, aby si uvedomili ze kolem nich se pohybuji zakaznici, nejen kolegove ... takze pomerne hlasite a velmi lidove podavane vypraveni o nejakejch chlastackach a dalsich soukromejch vecech asi neni uplne idealni a trosku kazi dojem ... cili se mozna obcas podivat na to, jestli prijemne upraveny zevnejsek, vyzehlena kosile a kravata neni v prilisnem kontrastu se zbylym projevem ...
... ale jinak dobry ...
Ten SAF XO se leje i do rozvodovky,kardan.A ten castrol 4l je v motoru.Ten litr by eventuelne vlezl i do prevodovky a i do rozvodovky, cca 800ml a 220ml
BMW GS 1200 adventure
ahoj no pokud vim tak je vzadu kavarnicka kde te obslouzi velmi prijemna a pekna blondynka, dela i vynikajici kafe a palacinky a muzes si sednout zadarmo k internetu a kratit si dlouhou chvili ,takze sumar sumarum v pohode komplet.
Vlada napsal(a):
ahoj no pokud vim tak je vzadu kavarnicka kde te obslouzi velmi prijemna a pekna blondynka, dela i vynikajici kafe a palacinky a muzes si sednout zadarmo k internetu a kratit si dlouhou chvili ,takze sumar sumarum v pohode komplet.
.. tak to jo, beru zpet ... takze akorat neni po ruce a intuitivne po ruce ...
[/quote] Ten SAF XO se leje i do rozvodovky,kardan.A ten castrol 4l je v motoru.Ten litr by eventuelne vlezl i do prevodovky a i do rozvodovky, cca 800ml a 220ml[/quote]
tak to asi bude OK, jeste kouknu na kardan jestlu tam je znat ze se s vypoustecim sroubem neco delalo, mam to nejaky spinavy, tak by to mohlo bejt znat ...
Ten SAF XO se leje i do rozvodovky,kardan.A ten castrol 4l je v motoru.Ten litr by eventuelne vlezl i do prevodovky a i do rozvodovky, cca 800ml a 220ml[/quote]
tak to asi bude OK, jeste kouknu na kardan jestlu tam je znat ze se s vypoustecim sroubem neco delalo, mam to nejaky spinavy, tak by to mohlo bejt znat ...[/quote] Jeste by mne zajimalo kolik mas najeto zda si jel na maly a nebo velky servis jestli velky tak ti to sto pro menily ,a nebo si zavolej do inveltu a klidne se zeptej
BMW GS 1200 adventure
Slavek napsal(a):
Takze pridavam par poznatku ...
- postup objednani na servis probehl viz vyse (v pohode)
- motorku jsem neprivezl v dohodnuty cas, ale kvuli praci o par hodin pozdejc. Nebyl problem, pohoda. Pan Horsky profesionalni, prijemna slecna na prijmu servisu, usmevava.
- V sobotu jsem vyzvedl, v pohode, profi pristup. Jen mi ted vrta v kebuli, jestli je vymenenej olej v kardanu, v krame jsme neprosel fakturu, az doma a nejsem schopnej to z toho vykoumat ... bavili jsme se ze vymeni vsechny naplne, tak snad jo ... je tam jen pr.olej SAF-X0 1L, a pak Castrol (bez udani druhu ) 4L ... tak nevim ...
Par podnetu ...
- kavarna nebo nejake misto kde by clovek mohl pohodlne pockat fakt chybi ... v mezipatre jsou kovove zidlicky a pak cerne sedacky u vchodu ... u Bychla mi to prijde lepsi, kdyz jsem tam byl na servis a cekal treba 2 hodky, tak jsem se tam nahore v kavarne natahl do pohodlneho kresla a prospal se mimo zraky kolemjdoucich ... nevim jestli by to bylo esteticke aby se v sedacce primo u vchodu valelo metrakovy hovado v jetejch hadrech ... ... tohle by fakt chtelo nejak doresit ...
- jak jsem rikal, dojem z p.Horskeho a cernovlase slecny na prijmu velmi positivni. Zbytku osazenstva nizsiho mezipatra bych jen doporucil, aby si uvedomili ze kolem nich se pohybuji zakaznici, nejen kolegove ... takze pomerne hlasite a velmi lidove podavane vypraveni o nejakejch chlastackach a dalsich soukromejch vecech asi neni uplne idealni a trosku kazi dojem ... cili se mozna obcas podivat na to, jestli prijemne upraveny zevnejsek, vyzehlena kosile a kravata neni v prilisnem kontrastu se zbylym projevem ...
... ale jinak dobry ...
ahoj, tak jsem rad ze +/- dobrej pocit:-) Co s etyce kavarny a jak bylo psano, opravdu je a palacinky delame excelentni, fakt si tam sam rad na ne zajdu a slecna je taky moc sexy:-)) skoda ze nejsem zakaznik:-)) Pravdu mas v tom ze neni intuitivne po ruce, ale to se bude menit s postupem zmen cele teto casti showroomu takze casem bude kavarna prave nahore v patre. Vytku o chlastackach beru v potaz a preposilam prislusnym vedoucim:-)
To Slavek-No,já teda nevím,ale buzerovat někoho za to,o čem se baví s kolegy v práci,se mi zdá už trochu přehnané.To už by jste tady po nich chtěli trochu moc,né?Jsou to taky jenom lidi a myslím si,že když to nějak zásadně nepřehání a nikoho tím neobtěžují,tak nevím,proč by se nemohli mezi sebou pobavit.Mimo to poslouchat cizí rozhovory taky není zrovna příkladem slušnosti
Já osobně budu radši,když se mezi sebou a i semnou budou bavit lidovým způsobem,zato upřímě,než aby na mě mluvil kravaťák s nosem nahoru a mysel si cosi o prdeli
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA
Ahoj, chtěl jsem se zeptat, jestli Invelt má nějakou možnost si pro motorku na servis taky někam přijet? v Anglii to fungovalo, například moto nestartovala a potřeboval jsem jí nějak dopravit do servisu, ale neměl jsem jak. Poslali pro moto tedy upravenou dodávku na převoz motorek. jenom jí před barákem naložili a byl klid. (samozřejmě že to bylo za poplatek)
Ptám se proto, že by se mi to zrovna teď celkem hodilo.
------------------------------------------------
Lo there do I see my father. Lo there do I see my mother and my sisters and my brothers. Lo there do I see the line of my people, back to the beginning. Lo, they do call to me, they bid me take my place among them, in the Halls of Valhalla, where the brave may live...forever.
Mr GS napsal(a):
To Slavek-No,já teda nevím,ale buzerovat někoho za to,o čem se baví s kolegy v práci,se mi zdá už trochu přehnané.To už by jste tady po nich chtěli trochu moc,né?Jsou to taky jenom lidi a myslím si,že když to nějak zásadně nepřehání a nikoho tím neobtěžují,tak nevím,proč by se nemohli mezi sebou pobavit.Mimo to poslouchat cizí rozhovory taky není zrovna příkladem slušnosti
Já osobně budu radši,když se mezi sebou a i semnou budou bavit lidovým způsobem,zato upřímě,než aby na mě mluvil kravaťák s nosem nahoru a mysel si cosi o prdeli
Myslim ze kdyz je to v zakaznicke zone u tech pracovnich stolu v nizsim podlazi, je to dost nahlas a hodne lidove, ze je to nevhodne ... nebo minimalne hodne kontrastni v nableskanym prostredi s nazehlenejma kosilema a hlasity hovor na urovni 4.cenovy ...
.. a k poslouchani cizich hovoru ... to souhlasim, ale kdyz je to dost nepreslechnutelny a ty nemuzes odejit protoze zrovna resis problem u vedlejsiho stolu, tak se proste neda nic delat ...
Otázka na Invelt. Rád bych se zeptal, kde najdu nějaký ceník doplňků, případně proč ten ceník není na webu. Je mi hloupé volat si o každou věc přímo na prodejnu. Díky
Dorik napsal(a):
Otázka na Invelt. Rád bych se zeptal, kde najdu nějaký ceník doplňků, případně proč ten ceník není na webu. Je mi hloupé volat si o každou věc přímo na prodejnu. Díky
slyšel jsem,že existuje nařízení evropské unie,které umožňuje opravovat vozidlo,v našem případě motorku v jiném,než jen autorizovaném servisu bez toho aby zákazník,majitel vozidla stratil záruku,za předpokladu,že servis nebo dílna má povolení k této činnosti (opravy vozidel)
a teď su zvědav na ty reakce
něco sem otom našel na netu,toto platí od 01,01,2010
"Bloková výjimka" v podstatě znamená možnost koupit si nové auto kdekoli v EU, servisovat ho
v levnějším neautorizovaném servisu a případě poruchy dílu na který se vztahuje záruka výrobce
(např. akumulátor)nechat si tento vyměnit u jakéhokoli autorizovaného prodejce příslušné značky...
nechat si tento vyměnit u jakéhokoli autorizovaného prodejce příslušné značky...
Nákup nového vozu
Nákup nového vozu a jeho servis jsou dvě zcela odlišné věci.
Neplatí, že tam kde jste nový vůz zakoupili tam ho musíte i servisovat. Bydlíte v Plzni a uvidíte pro Vás zajímavou nabídku na koupi vozu u prodejce z Brna. Auto tam zakoupíte, ale to neznamená, že musíte jezdit na předepsané servisní prohlídky do Brna. Můžete k tomu využít služeb prodejce stejné značky v Plzni nebo kdekoli jinde. Dokonce ani nemusíte využít služeb "autorizovaného" prodejce...
To samé platí i o zakoupení vozu kdekoli v EU. Můžete si auto, pokud je to pro Vás výhodné, dovést
třeba z Říma nebo Varšavy...
Servisní prohlídky vozu v záruce výrobce
Jak už bylo uvedeno výše. "Bloková výjimka" předepisuje, že v rámci rovného konkurenčního prostředí mohou servis během záruční doby vozu provádět i nezávislý servisní pracovníci a servisy. To znamená, že pokud jste před koupí nového vozu se svým starým jezdili do svého oblíbeného servisu, můžete v tom pokračovat i s novým vozem a to i během doby trvání záruky výrobce.
Má to ovšem jednu zásadní podmínku. A to takovou, že je "Váš" autoservis schopen takovouto servisní prohlídku na voze v záruce kvalitně provést.
To znamená, že na to má patřičné vybavení (žádná servisní prohlídka se neobejde např. bez vyčtení závad z řidící jednotky vozu) a že má patřičný servisní plán určující předepsané úkony.
"Bloková výjimka" totiž také říká, že pokud si zákazník nechal provést opravu nebo servis svého vozidla během záruční doby výrobce u samostatného nezávislého servisního pracovníka, může záruka zaniknout v případě, že provedená práce byla vadná.
Zde je tedy na místě jistá obezřetnost. Máte-li ale vyzkoušený, spolehlivý a kvalitní nezávislý autoservis, můžete tak ušetřit na servisu svého nového vozu nemalé prostředky...
Porucha dílu v záruční době na který se vztahuje záruka výrobce
V případě, že se na voze, který je v záruce výrobce vyskytne závada kterou záruka pokrývá, musí ji vyřešit pouze autorizovaný prodejce-servis příslušného výrobce. Přestane-li tedy po roce fungovat akumulátor tak jeho výměnu vyřeší jakýkoli nejbližší značkový autorizovaný servis kde by měli akumulátor zdarma vyměnit. Není možné si akumulátor nechat vyměnit ve "svém" servisu a pak požadovat na výrobci nebo prodejci vozu kompenzaci.
a proč jsem to sem dal? to pro případ,že byste potřebovali třeba jen vyměnit olej v motoru a někdo v autorizovaném servisu by vám řekl že máte přijet za 3 týdny,jak sem to občas četl ve spojitosti s Autecem,věřím,že s Inveltem se něco podobného stávat nebude
Upravil bystricke dne 22.04.2010 01:21
Hliníkové kufry BEGR - www.begr.cz