Já teda přidám předvánoční vlákno k diskuzi a z té se mám v plánu opět poučit:-) a připravit na novou BMW sezonu.
Na toto téma mě přivedla fotka Bestie-Lucie ležící (nespící) vedle motorky.
Zvedneš jí pak?
Jaký máte ostatní grif na zvedání nešťastně spadlých motorek?
Mně, když jsem si stoupla někde do díry, a Kawa se octla taky ve vodorovné poloze, tak jsem musela slézt, stopnout si auto, což teda nebyl problém, ale ten trapas.... a dotyčný člověk mi pak pomohl :-)
No trapas:-)
http://www.bmwgs....#post_4332
Asi nějak takto. Myslim si, že jiný postup nebude ani pro pidibawora.
BMW R 1150 GS kombi
MERCEDES Benz 123 240 TD kombi
TRABANT 601 kombi
AUDI A6 2.5TDi Quattro Kombi
zvedání sem se taky bál
při prvním pádu na bahně jsem ji zved ale celkem hned.
a to nejsem žádnej vazoun a mam 70kg
chce to tu spravnou metodu
hlavně, že je pivo ftlamě
a to prvni video [2,1 MB...sikoseto]
Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988 BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic
http://www.youtub...re=related sice blaboli cizi reci ale i tak velice poucne
Transylvánští koně jsou ještě rychlejší než vlkodlak. Všechno ostatní je na vás.
„Joo, svět je plnej podivnej krás a jeden život na to nestačí.“
Chce to grif a pak je moto na kolech ein-zwei .
Zobču jsem zvedla v 70%, LC v 98%.
Stačí přijít na to, kde motorku chytit a jak ji donutit spolupracovat . GS jsem zhoupla na válci a pak šlo nahoru skoro samo, výhoda bogsera .
Když si budeš - stejně jako já - myslet, že motorka strašně trpí každou vteřinu, co leží na zemi, půjde Ti zvedání jedna báseň (přitom je mi mláceno o hlavu, že moje motorka netrpí jedině a pouze právě v případě, když leží na zemi ) Nevadí mi žít v mužském světě, pokud v něm mohu být ženou.
zmijon sorry, ale to neni ten spravny postup, je ....laicky a nenohou ho delat vsechny postavy [vysoky nemuze tolik dolu]
naopak ucitelem popsany postup je jednoduvhy a ja ho uz [tolikrat jsem spadl] umim i jednou rukou a je nezavisly na somatotypu
rukojet je potreba mit problizne na myslene care mezi obema nohami [ne moc vepredu, ne moc vzadu] a pak to jde lehce
Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988 BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic
Doc:vidis to a ja si myslel jak jsem neporadilale i tak ja osobne jsem tento styl zvedani vide lnekolirat jestli je to spatne tak necht je to brano jako styl TAKHLE NE!
Transylvánští koně jsou ještě rychlejší než vlkodlak. Všechno ostatní je na vás.
„Joo, svět je plnej podivnej krás a jeden život na to nestačí.“
Holky co takhle jet s nama najaře na enduroškolu ??? Jede: Cycli,Vitman a moje maličkost SWAT
F800GS 2011 is history (76000Km)
CRF 1000 Rally Red 2016 is history (47000)
Yamaha Tenere 700 zatím 40 tis
A můžu se Swate zeptat, kam na ní jedete?
Já, že o ní taky uvažuju...
Sice ještě nemám BMW, ale snad by nevadilo, ne? A třeba možná už budu mít vyměněný stroj...
swat napsal:
Holky co takhle jet s nama najaře na enduroškolu ??? Jede: Cycli,Vitman a moje maličkost SWAT
No já bych to brala, ale radši bych si něco najezdila po silnici:-)
Jsem přes semestr v praze a tak toho moc nenajezdím, jen co víkend dovolí a přeci jen se ještě bojím
Leda, že by tam byla lekce fakt pro totální začátečníky s endurem:-)
swat napsal:
Holky co takhle jet s nama najaře na enduroškolu ??? Jede: Cycli,Vitman a moje maličkost SWAT
O enduroškole (myslíš tu Mildovu?) jsem uvažovala zezačátku, ale vzhledem k tomu jak báječné mám gratis učitele, tak jsem zatím necítila potřebu se školit za 2500
Nevadí mi žít v mužském světě, pokud v něm mohu být ženou.
Když jsem zvedal GS poprvé, použil jsem Cycliho způsob, který jsem viděl už dříve na youtube. Motorka ale ležela dost blbě - z kopce dolů a ja skoro vypustil duši. Pak jsem viděl to video, co sem dal odkaz Doc a to je přátelé fantazie! Hned jsem praštil motorku na louku a šel to 2x cvičně zkusit (z leva - z prava). Takže tento způsob vřele doporučuju!
Upravil paulik78 dne 22.12.2007 06:02
paulik78 napsal:
Když jsem zvedal GS poprvé, použil jsem Cycliho způsob, který jsem viděl už dříve na youtube. Motorka ale ležela dost blbě - z kopce dolů a ja skoro vypustil duši. Pak jsem viděl to video, co sem dal odkaz Doc a to je přátelé fantazie! Hned jsem praštil motorku na louku a šel to 2x cvičně zkusit (z leva - z prava). Takže tento způsob vřele doporučuju!
Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988 BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic
www.enduroskola.cz každá sranda něco stojí žejo.......
F800GS 2011 is history (76000Km)
CRF 1000 Rally Red 2016 is history (47000)
Yamaha Tenere 700 zatím 40 tis
kdyz mi poprve upadla masina, [mastodont] bylo to tak ze jsem zamachroval pred obchodem Dainese, kde jsem si chtel kupovat myslim boty....krasne jsem zaparkoval, kolmo k obrubniku, ale nedotykal jsem se ho, asi 30 cm pred nim.....dal postranni stojanek a veledulezitej mistr sveta vesel do obchodu. Az pocud to asi vypadalo, ze jsem objel zemekouli asi 5x dokola a 4x nahoru dolu. Nez se za mnou zavrely dvere, slysim krach a masina na zemi. Byla totiz lehce s kopce doly a popojela si, stojanek se zavrel a motorka se natahla jak dlouha tak siroka na zem. Hden jsem vybehl a "snazil" se ji zvednout. Kdyz jsem se potil a nevedel jak k tomu, cervenej studem az na - damy prominou - na prdelce, tak mezitim vybehl jedenprodavac a nejakej zakaznik a spolecne jsme postavili opet motorku. Nejradsi bych se propadl studem. Neohrabanej, nafoukanec blbec. Ale enduroskola mi strasne pomohla, nejenom ze jsem se naucil triky, ale mam sebevedomi, aniz jsem zfrajeril vice. Naopak, od te doby[pri tom jsem si daleko jistejsi na silnici i v terenu], jsem skromnejsi, s hlavou dolu, nikdo ucenej z nebe nespadl, vsechny study sly stranou, proste odbouras tu nutnost se pretvarovat co se tyka cehokoliv. Na skole jsme se vsichni tak zapotili, ze jsme si opravdu sahli na dno sil fyzickych i psychickych, tolikrat jsme jeden pred druhym padali na tezkych ale i na banalnich prekazkach, ze je mi to dneska opravdu suma fuk, jak co vypada [odreniny na motorce], jak vypadam ja a tak. To co se pocita je vysledek a beze studu. Nikdo ucenej nespadl z nebe, vsichni padaj, vsichni zvedaj, naopak pokornost a kolektivita a napomoc je neco bajecneho u "uvedomnelych" motorkaru. Vsichni mame radost z free pocitu jezdeni, proto mame motorky, ale k tomu patri i kolegialnost vseho druhu a za vsech okolnosti.
Och proc jsem se tak rozkecal po ranu?
Rada: investujte do
1/ vyuky [a verte, ze neni to same kdyz vam reknu nektere rozumy ja nekdo nekdo, kdo to prodelal, a kdyz to rekne opravdovy odbornik] - nikdy se to neztrati a jak jsem psal jinde - je to stala investice, prenosta z masiny na masinu
2/ vystroje - pri cestovani je opravdu dulezite, abychom si to uzili a libilo se nam to - a to je mozne pokud nedrkotame zuby, nejsme promoceni, nefouka nam do helmy, do rukavu apod. Komfort prei jizde na motorce je prvni predpoklad radosti na konci cesty ale i bezpecnosti. Kdyz premejslis abys uz dorazil protoze jses na kost zmrzlej nebo durch promocenej, nejses nikdy klidnej a soustredenej na jizdu a znate to - jenom vterinka zamysleni nebo roztekanosti je ta, co rozhoduje, na masine neni tolik casu jako v aute.
Hezky vikend a pokud muzete vzhledem k pocasi, hezke vylety.
My jedeme do jednoho velkeho nakupniho komplexu na kafe a posledni vanocni nakupy - na motorce, je krasne slunecne 8-12st.
Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988 BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic
Docu, naprosto souhlasím co se týče investice do výuky.
Ale myslím, že enduro školu trochu přeceňuješ. To, že padá každý, zvedá každý a že každý vypadá jak "blbec" když se válí v blátě, zjistíš i když budeš jezdit s partou kamarádů. Na to přece nemusíš jezdit na cvičák...
Předně musím říct, že jsem EŠ nikdy neabsolvovala, takže píšu jen názor "z druhého břehu těch, kteří se tloukli nevzděláni ". Jezdila jsem celý rok s klukama, co už něco umí, většinou s těmi, co umí opravdu hodně (protože jen lepší Tě budou kopat nahoru). Byla to a je pořád obrovská lekce. Je to sice trochu na palici (jsi pořád ten jedinej na koho se čeká, jedinej kdo padá, kdo se bojí, nemáš na kom si zvednout sebevědomí), ale každá vyjížďka znamená ne krůček, ale krok dopředu. Jak sám říkáš, důležitý je výsledek. Můj průjezd určitě nevypadá jak z učebnice a třeba Milda by nad tím kopytem v sedle kroutil hlavou, ale projedu a dojedu. A to se počítá.
Enduroškola vůbec není špatný nápad. Je určitě bezva věc pro začátečníky a pro motorkáře, kteří si z mnoha pochopitelných důvodů netroufnou přidat se k partě enduráků, vyrazit s nimi do lesa a učit se za pochodu. Ne každému vyhovuje styl "jsi ve vodě, tak plav".
Ale když máš s kým pravidelně jezdit, je enduroškola každá vyjížďka.
A neštvi nás s tím ježděním, tady je námraza taková, že se lámou větve
Nevadí mi žít v mužském světě, pokud v něm mohu být ženou.
souhlasim ze i tak to jde, vzdycky ten pokrocilejsi ma co naucit, co predat
pouze v mem pripade shodou okolnosti jsem videl velky rozdil mezi partou dobrej offroaru a skolou, coz asi bude tim jakou ma kdo schopnost dobre predavat zkusenosti, povzbudit a metodicky a rychle te posunout v kratkem case o dvacet stupinku vys. Staci, kdyz ti reknu, ze ten prvni den na zacatku nam pustil video jde nejaci borci jezdili s koleny na sedacce a boty na previsovaly vzadu pres sedlo...my cumeli jak blbi co je to za kaskadery [a jine dalsi cviky, na jedne noze a tak, co maji vlastne rychle naucit stabilitu] a zamrazil nas, ze to jsou zaci minule skoly po trech hodinach. Bylo ne neuveritelne, ale po trech hodinach jsme to delali taky. ta metodika kurzu I a II, je stejna celosvetove na vsech BMW skolach a je zarucenej uspech. Tak to vidim ja z vlastni zkusenosti. Ale pokud neni mozno nebo proste to neni dostupne, samozrejme ze i jinak to lze. Hlavni je chut zkusit to a tu mas, jak vidim.
Pozdrav ze stoje!
Doc Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988 BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic
Se neboj. Vždyt to mají už v názvu - enduroŠKOLA. Zkušenej krosař do ní nepůjde. Tam se lidi choděj učit a ne předvádět. A kurzy pro uplné začátečníky tam jsou taky.
BMW R 1150 GS kombi
MERCEDES Benz 123 240 TD kombi
TRABANT 601 kombi
AUDI A6 2.5TDi Quattro Kombi