Zavítal jsem před časem do Modletic, že si koupím výfuk a nástavce řídítek na svoji dvanáctku. Podobné věci zásadně nenakupuji na internetu, protože a) jsem nešikovný, takže raději přenechávám šroubování čehokoliv odborníkům b ) věřím, že je fér podporovat domácí podnikatele a kamenné obchody, kde se člověku dostane konzultace, teplého lidského slova a dobrého kafe.
Měl jsem štěstí, obojí bylo skladem. Pokud jde o výfuk, Milan Holý mi doporučil Remus Hexacone. Super. Později jsem se sice dozvěděl, že tohle provedení, které mají v TT, je určeno pro provoz s otevřenými svody a na výfuk s katem (výslovně jsem upozorňoval, že svody mám sériové a měnit je nehodlám) vyrábí Remus jiný typ Hexaconu, o čemž se při prodeji nikdo ani slůvkem nezmínil. Ale neva. Výfuk stál jenom šestnáct tisíc a motorka s ním nejede o moc hůř než předtím.
Víc mě ale pobavila druhá věc – ty nástavce řídítek. Od prvního dne jsem měl pocit, že řídítka jsou po jejich montáži trochu stočená doleva. Asi týden nebo dva jsem přesvědčoval sám sebe, že si to jen namlouvám, pak jsem boural na jiné motorce a nějakou dobu to neřešil. Teď jsem začal zase jezdit, tak koukám a vidím, že mezi spodní částí levé objímky (té na brejlích) a nástavcem je podivně velká mezera a že levý nástavec je oproti tomu pravému nesouosý, jakoby skloněný dozadu. Tak volám mechanikovi do TT (sobě v tomhle směru fakt moc nevěřím), jestli je to možný. Prý rozhodně ne. Mezera je pokaždé jiná podle toho, jak si to sedne, ale je úplně vyloučeno, aby řídítka byla nakřivo kvůli těm nástavcům. Leda snad jestli jsem někdy upad (což je fakt), tak můžu mít řídítka zkřivená a předtím jsem si toho nevšiml. Ok, beru, díky za vysvětlení.
Až na to, že dnes jsem zase u motorky a všímám si, že přední strana spodní objímky na brejlích je vyšší než zadní – když se kouknete na svá řídítka (model 04 až 07), bude vám jasné, o co jde. Pochopitelně také nástavce TT mají na každé straně různě vysoké vybrání, aby do objímky hezky zapadly. Ano, tušíte správně – mechanik v TT namontoval levý nástavec otočený o 180 stupňů, proto byl nahnutý a „táhl“ řídítka na levé straně blíž k řidiči. Zdálo se mi to tak neuvěřitelné, že jsem si chvilku namlouval, že se mi to jen zdá, ale nezdálo.
Kluci, uznávám, že ochotní jste, umíte dobře poradit (pokud zrovna nejde o výfuk) a kafe máte fakt dobrý, ale reálná úroveň služeb žádná sláva. Byl bych rád, aby Tomáš TT měl tuhle příhodu na paměti, až bude zase někomu vysvětlovat, proč je český TT tak drahý a v čem je jeho přidaná hodnota.
Upravil cerv dne 04.07.2010 13:26
tak pokud jsi je jen otočil a je to cajk o nic nejde ne? Hlavně že jsis někde nenatlouk nebo se tím něco nepokurvilo! každej jednou začas něco zvoře!!
... servis a diagnostika BMW Motorrad
cerv: ... ono se někdy říká " někdy se i mistr tesař utne" ...zase tě može potěšit jak o sobě píšeš, že jsi nešikovný, že jsi odhalil závadu ....ale je dobré nějakým humorným způsobem mechanikovi naznačit, že udělali soudruzi chybu a pak poznáš charakter jak to přijme...
bude to GS 1XXX velebnosti...jen nevím kdy......
Jako ten nastavec bych zkousnul,hold clovek je tvor omylny a jednou za cas kazdej neco zvore. Ale ten vyfuk bych neskousl. TomTT tady porad pise,ze nejaky je urceny na KAT a jiny zas na svod bez katu a jinak to nefunguje tak,jak ma. Sam dobre vim,ze vyfuk uvela docela dost a muzes mit pak slusnou diru ve vykonu(nekup to za 16 tis.) ten bych jim proste vratil.
Aktualne 1250 GSA HP
pripajam sa ku xavierovi, aj dobry mechanik sa moze seknut ale ak niekto vyslovene povie ze chce vyfuk na seriove zvody a dostane riesenie odladene na Y zvod za 16 litrov tak "dakujem pekne"
Tady je pripojim ke kritikum. Tomas TT tady mnohokrat zduraznoval, jak je kazdy vyfuk jiny a ze proste neni spravne tlumic urceny za kat dat za Y-svod, jake to ma dusledky na prubeh koutaku a vubec. Pokud Ti dodali neco jineho, nez jsi objednal, je to podle me rozhodne duvod k reklamaci!
A rozhodne nesouhlasim, ze i mistr tesar se nekdy utne. Tohle se na motorce preci nesmi stat! Proto treba ja davam motorku do servisu, abych tam neco nepodelal a motorka mela, co si zaslouzi. Platim za to, ale vim, ze je o ni postarano. Pokud bych platil a jeste mel resit takovou zasadni chybu pri montazi, urcite bych se branil.
No to bych teda v TT necekal. ____________________
ex: BMW R1100S
ex: BMW R1150GS
No já byl s koupí vždy celkem spokojenej, montoval sem si vždy všechno sám, i dieserto Nicméně teď mi prsaskla plotna od topcasu (asi vada matroše), tak jim jí tam pojedu omlátit o ........ Ještě že sem z toho Turecka zpátky už BMW GS 1200 08, BMW G650 XChallenge, HD Dyna Wide Glide, Land Rover LR2 3.2i
To Cerv: Chápu, že jsi nespokojený, ale nechápu, proč to tady ventiluješ na 65 řádků... Vem motorku, jeď do TT a vyřiď si to tam... Pak napiš, že v TT udělali chybu a postavili se k tomu tak a tak.
Woodman napsal(a):
To Cerv: Chápu, že jsi nespokojený, ale nechápu, proč to tady ventiluješ na 65 řádků... Vem motorku, jeď do TT a vyřiď si to tam... Pak napiš, že v TT udělali chybu a postavili se k tomu tak a tak.
tak ňák více méně souhlasím BMW GS 1200 08, BMW G650 XChallenge, HD Dyna Wide Glide, Land Rover LR2 3.2i
Woodman napsal(a):
To Cerv: Chápu, že jsi nespokojený, ale nechápu, proč to tady ventiluješ na 65 řádků... Vem motorku, jeď do TT a vyřiď si to tam... Pak napiš, že v TT udělali chybu a postavili se k tomu tak a tak.
tak ňák více méně souhlasím
Tak ňák více méně nesouhlasím.. roky si tu TT honí triko o kvalitě výrobků a služeb.. Chápu, že vždy nemusí být vše stoprocentní a chybička se může vloudit, to se stane každému. Ale je dobré, aby se i ostatní dověděli, že ne vždy je 100% spoleh i na tak renomovanou firmu a není dobré jí jen slepě důvěřovat... Zatloukat problémy a chyby, to dělali soudruzi před 20 lety..
Upravil bluesbery dne 04.07.2010 21:12
Woodman napsal(a):
To Cerv: Chápu, že jsi nespokojený, ale nechápu, proč to tady ventiluješ na 65 řádků... Vem motorku, jeď do TT a vyřiď si to tam... Pak napiš, že v TT udělali chybu a postavili se k tomu tak a tak.
tak ňák více méně souhlasím
Tak ňák více méně nesouhlasím.. roky si tu TT honí triko o kvalitě výrobků a služeb.. Chápu, že vždy nemusí být vše stoprocentní a chybička se může vloudit, to se stane každému. Ale je dobré, aby se i ostatní dověděli, že ne vždy je 100% spoleh i na tak renomovanou firmu a není dobré jí jen slepě důvěřovat... Zatloukat problémy a chyby, to dělali soudruzi před 20 lety..
toz ja zase souhlasim s bluesberym a co ty milosi? coz tahle nove tema do ankety
Woodman napsal(a):
To Cerv: Chápu, že jsi nespokojený, ale nechápu, proč to tady ventiluješ na 65 řádků... Vem motorku, jeď do TT a vyřiď si to tam... Pak napiš, že v TT udělali chybu a postavili se k tomu tak a tak.
tak ňák více méně souhlasím
Tak ňák více méně nesouhlasím.. roky si tu TT honí triko o kvalitě výrobků a služeb.. Chápu, že vždy nemusí být vše stoprocentní a chybička se může vloudit, to se stane každému. Ale je dobré, aby se i ostatní dověděli, že ne vždy je 100% spoleh i na tak renomovanou firmu a není dobré jí jen slepě důvěřovat... Zatloukat problémy a chyby, to dělali soudruzi před 20 lety..
toz ja zase souhlasim s bluesberym a co ty milosi? coz tahle nove tema do ankety
coze?
to nemuzes myslet vazne...
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Woodman napsal(a):
To Cerv: Chápu, že jsi nespokojený, ale nechápu, proč to tady ventiluješ na 65 řádků... Vem motorku, jeď do TT a vyřiď si to tam... Pak napiš, že v TT udělali chybu a postavili se k tomu tak a tak.
tak ňák více méně souhlasím
Tak ňák více méně nesouhlasím.. roky si tu TT honí triko o kvalitě výrobků a služeb.. Chápu, že vždy nemusí být vše stoprocentní a chybička se může vloudit, to se stane každému. Ale je dobré, aby se i ostatní dověděli, že ne vždy je 100% spoleh i na tak renomovanou firmu a není dobré jí jen slepě důvěřovat... Zatloukat problémy a chyby, to dělali soudruzi před 20 lety..
toz ja zase souhlasim s bluesberym a co ty milosi? coz tahle nove tema do ankety
coze?
to nemuzes myslet vazne...
a proc ne, se tady lidi dohadujou a ankety jsou asi na co?
Tak za mě. Pro mě jsou TT velice drahé a některé celkem zbytečné věci.
Ale spousta věcí je velmi dobrých a vlastně se jedná o firmu která se stará o naše pohodlíčko a usnadňuje nám život, občas chrání peníze. Myslím že tohle tady vlastně vůbec nepatří, je každého věc co si koupí a kolik za to je ochoten dát. A evidentně jsou lidé kterým ceny vyhovují, taky jsem četl spoustu kladných komentářů na jejich služby, a nemohl jsem si nevšimnout častých zasvěcených rad od Tomase. Je pravda že na mě občas působí tendenčně, nicméně se problémům vjenuje. Tohle jak říkám ale nemá nic společného s tímto problémem.
Problém s řídítky je nepochopitelný, jak ze stranymechanika, tak ze strany řidiče. Ale stane se, nemělo by ale taky jsem udělal koniny. Jde o to jak se k tomu firma (mechanik) postaví. To je případ i výfuku. Tohle bude ještě důležitější. A teprve potom bych celou věc hnal na forum. S závěrem - postavili se ke svému pochybení tak nebo tak. Ted prostě udělali chybu to se stane ale řešení je vizitkou chvání a strategie.
Přeji ti aby jsi došel díky jejich přístupu na to že je to solidní firma.
PS: Trošku mi to zavání jako strašení TT aby ti ten výfuk vyměnili.
Waltr napsal(a):
gie.
Přeji ti aby jsi došel díky jejich přístupu na to že je to solidní firma.
PS: Trošku mi to zavání jako strašení TT aby ti ten výfuk vyměnili.
Předně nezpochybňuji, že je to solidní firma. Jen zpochybňuji Tomášem i zde mnohokrát opakované argumenty, proč nakupovat některé produkty raději za vyšší cenu u něj než mnohem levněji třeba přes e-bay.
A Tvoje závěrečná úvaha je sice pochopitelná, leč mylná. Řekl jsem si, že když už ten výfuk mám, zkusím to pojmout trochu komplexněji a pořídit otevřený filtr spolu s cajkem, který dává bohatší směs při akceleraci, a s výsledkem jsem velmi spokojen. Dokonce bych řekl, že takto modifikovaný boxer jede jako vyměněný. Na to jsem ovšem musel přijít sám.
Chtěl jsem jen veřejně upozornit na to, že ač „kluci z Touratechu říkali“ je pro mnohé členy zdejšího fóra něco jako slovo boží, neuškodí podrobit jejich doporučení a případnou servisní práci zdravě kritickému zkoumání.
no abych se teda přidal
6e i mistr tesař se někdy utne je jasné to užu potvrdit taky ne vždy se mi něco povede člověk se učí celý život a tak mě taky štve když někdo chybu najde ale než aby to pořešil v rámci záruky jede to řešit jinam a tak vznikaj pomluvy nicmeně tohle nebylo nic co bys nezvládl skoro na cestě a asi ani životu nebezpečné ovšem ta obchodní politika TT to je horší
me zkušenosti zařizoval dílnu přikupil TTMAC s tím jak je dobrej jaká je tam podpora aktualizace atd pač to vivinul TT s Guttmanem a tenkrát byla GS911v plenkách a poplivána no dnes mám TTMAC neříkám umí dost ale nikdo ho nezaktualizuje pač TT nabízí GS911 , když libor koupil loni BT sadu do přilby a letos chtěl dokoupit nabíječku - to už se nevirábí - on to byl asi doprodej a ne akční cena , no a nejvím mě zarazilo přídavná světla sada mlhovka + xenon je na objednávku kurna kdyby bylo 20druhů svetel ale není a držáky na GS taky tak vždyt je to nejčastější světlo a držák na nejčastější motorku ( nemluvě o tom že když si pán šel koupit světla tak to bylo na gs1200 s rámem od SWmotech tedy normální držáky sou na prd použitelnější sou na ADV bohužel zpět to nevemou a na ADVenturový počkat 14dnů za cirka 4tis tož taky by to mohl odborník poradit ale co už co che to mu prodáme .
No reakce TT na tyto příspěvky - sem zvědav asi klasika misto toho aby jím to bylo směrovkou k dokonalosti na základě požadavků zákazníků .
Jak jinak když nemáš konkurenci.
tak k té anketě přidejte
"kupoval bys v modleticích kdyby tu byl ještě jeden prodejce ? "
Jinak pro TT ja bych vás velice rád nechtěl kritizovat a naopak i rád bych vaše výrobky zákazníkum nabízel nebot se na ně ptají ale pouze je montuji na nákup je posílám samotné, na kvalitu asi ani nemám co dodat ale ostatní .... . nevím čím to je ale u jiných firem je asi podpora malých prodejců a s tím spojený servis a technické poradenství na jiné urovni .
z BMW GS vedou 2 cesty bud to to zabalit a nebo KTM , tak sem to NEZABALIL !!!
To Cerv:
Ahoj, mohl bys prosím zveřejnit svůj zdroj o tom, že REMUS Hexacone dělá jiný typ "koncovky" pro orig svody s kat a jiný pro Y svod?
Jen mě napadá otázka proč by to nebylo zveřejněno ať už v katalogu TT, tak na webu TT, tak na stránkách remus.eu?
http://www.touratech.com/shops/015/product_info.php?products_id=3959
Druhý řádek od konce!!
Vždy se řeší pouze to, že pokud očekáváš od HEx maximum, máš to řešit jako komplet tj včetně Y svodu a filtru. Pokud koupíš pouze koncovku určitě to nebude horší a hlavně alespoň pro mě tím sundáš pěkných pár kilo oproti orig. koncovce, bude to také podstatně lépe vypadat a znít pěkným témbrem.
Ahoj
co se týče montáže nástavců na řidítka, tak jsem sice tu závadu neviděl ani na fotkách ani v reálu, ale dle popisu je jasné, že se to mohlo stát. Mechanik tu je relativně krátce a přehlédl to.
OMLOUVÁM SE za to. Stačí se stavit a napravíme to.
Doufám, že jsi alespoň ocenil to, že jsme montáž provedli i přes značnou vytíženost dílny na počkání, i když tedy bohužel špatně.
Co se ale týče výfuku, tak by mě opravdu zajímalo, z jakého zdroje čepáš informace o tom, že jsou dva druhy výfuků. Neví o tom ani v touratechu ani na webu remus.at . Doufám, že se to dovím, abych byl pro příště chytřejší.
Upravil milan enduroskola dne 07.07.2010 14:08