mirek - doprial by som ti vidiet jednu ciernu 110GS s robotickym kukučom na sand rallye
panko si s nou jazdil akoby mala 150kg a gravitacne zakony pre neho platili len na 50%... kukal som na neho ako krtko na tvrdu hlinu a ticho zavidel lebo viem ze tak ako on nebudem vediet jazdit ani za 100 rokov
veru neviem neviem ci to nebol prave paji
tym chcem opat povedat to ze aj ovladatelnost v terene zavisi v prvom rade od jazdca az potom od motorky
MiraXRV napsal(a):
No teda....tos dal dotaz na ten pravý web tady ti určitě každý dá objektivní a nezaujaté informace takže se teda přidávám, mám na Aficách najeto asi 70 tis km párkrát jsem se svezl i na bmw a osobně bych xrv za Gs nikdy nevyměnil o tolik líp to nejede, ale za to je to strašně velké a neohrabané, mnohdy se nám stalo že tam kde jsem já v poho projel ve dvou mělo bmw obrovské problémy...Africa je prostě mnohem šikovnější motorka, ale zase záleží na tom, na co ji chceš používat...
MiraXRV - ak si myslis ze vsetci co jazdia BMW GS su nekriticki voci svojim motorkam tak sa velmi mylis, dovolim si povedat ze na afrike mam odjazdene ovela viac ako ty na GS a preto viem lepsie porovnat obe motorky
ak tvrdis ze GS nejde o moc lepsie oproti afrike tak mas asi obrnu (bez urazky)
o kolko vacsia je 1150GS oproti afrike netusim ale viem ze vyska sedla je zhruba rovnaka
ak porovnavam GS a afriku tak ani jedna motorka mi nepride vyslovene neohrabana a to ze ty si presiel nieco na afrike s cim malo GS problemy.. chybu by som hladal niekde medzi sedlom a rajdami.. na vysvetlenie moj oblubeny priklad dajte do ruk Jarovi Katrinakovi stareho transalpa a mne KTM 950 Adventure S a mozte si tipnut (ale iba raz) kto by komu strasne nalozil v terene
nie motorka ale predovsetkym pilot urcuje terenne moznosti dvojice stroj-clovek
tvoja posledna veta "ze afrika je proste mnohem sikovnejsi motorka" ma vedie k zaveru ze ak je tu niekto zaujaty tak si to leda ty
BMW GS nie je bezchybna motorka, afrika je zijuca legenda ale bohorovne tu pisat o afrike ze je omnoho sikovnejsia ako GS je nonsens a ver mi nie som slepo zalubeny do GS
Na takovou reakci jsem čekal takže netvrdím že 1150 nejede líp než Africa, ale pokud dobře počítám je to o 400 kubíků víc, takže jako žádné zázraky...
je pravda že pokud chceš jezdit po silnici gs vyhrává o tom nemůže být sporu, ale pokud chceš motorku používat jako CESTOVNÍ ENDURO můžem si spolu někdy vyjed třeba do Albánie nebo na Ukrajinu a uvidíme která motorka na tom bude líp
p.s. Netvrdím že jsem nezaujatý, Africa je přece srdeční záležitost
miraXRV - velmi sa mi paci ze si mi dal za pravdu ze si zaujaty
len maly fakt na ujasnenenie tych 400 ccm znamena v praxi o 25 koni plus v prospech GS
do albanska s tebou kludne pojdem, aj na ukrainu, v terene som prudky amater ale to je dane mnou a nie mojim GSA
zaroven odporucam porozmyslat ci sa v tvojom okoli nevyskytuju jazdci ktori to v terene na GS vedia lepsie ako ty na afrike a ak ano tak popremyslat nad tym ze preco
[quote]raptor napsal(a):
miraXRV - velmi sa mi paci ze si mi dal za pravdu ze si zaujaty
len maly fakt na ujasnenenie tych 400 ccm znamena v praxi o 25 koni plus v prospech GS
do albanska s tebou kludne pojdem, aj na ukrainu, v terene som prudky amater ale to je dane mnou a nie mojim GSA
zaroven odporucam porozmyslat ci sa v tvojom okoli nevyskytuju jazdci ktori to v terene na GS vedia lepsie ako ty na afrike a ak ano tak popremyslat nad tym ze preco [/quote
Já tam psal, že uvidíme "která motorka na tom bude líp" ne jezdec....nebudeme se přece na internetu dohadovat, o o tom kdo umí líp jezdit na motorce, když jsme se ani nikdy neviděly no a na tu albánii se někdy můžem domluvit , ale letos už to nedávám mám v plánu větší výlet