pivo napsal(a):
zdravim da se přepakovat zadni tlumič potřebuji dostat moto o něco niž jsem menši postavy.
simte a na co? mas snizene sedlo?
vysoky jsi stejne jako ja, akorat ja jsem hubenejsi
---
jinak TT dela myslim lowering kit.. ale to je pro baby, ne? navic snizis rozsah tlumice. Vjetrnik videl v TT takhle znasilnene osmikilo.
a jsem zvedavy, jak bys tam to prepakovani dostal... to se stejne musi za neco chytit, ne?
Upravil hicks dne 18.07.2010 22:58
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Vjetrnik napsal(a):
Snižovat enduro na přepákování je BLBOST...jsi si měl koupit jinou motorku !
Proč jinak z endura dělat pouze silniční motorku?
hlavne Pipo asi nema snizeny sedlo bych si tipnul.
tim bych zacal.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
chlapci nejde prepákovať niečo čo žiadne páky nemá
dá sa však celkom jednoducho posunúť doraz pružiny. Zadok klesne, skráti sa však dráha tlmiča. No ak sa to spraví rozumne v prípade potreby sa to dá vykompezovať nastavovacím koliečkom
hlavne Pipo asi nema snizeny sedlo bych si tipnul.
tim bych zacal.
Neni pivo jako pipo! ;-)
Jinak soushlas, porid si snizene sedlo, dost to pomohlo. Napriklad wunderlich ma celkem zajimave...Pokud je pak moto nalozena, stejne si sedne nize a pokud ne tak povol predpeti pruziny na max. Ja to ted mam vysoke jak prase a radsi naskakuju pres jednu nohu pri rozjezdu nez abych to snizoval a nekde drhnul motorem, jako up redchozi 650 gs, ktera mela nizky spodek.
Dá se to vše předělat..v BMW v pPolsku to stojí 550 Zl a předělaj ti na to na výšku mijí baby..ta má 158 cm....je to origo BMW tlumič....v TT bude jistě stát balík...
http://czunici.ra...
hlavne Pipo asi nema snizeny sedlo bych si tipnul.
tim bych zacal.
Neni pivo jako pipo! ;-)
Jinak soushlas, porid si snizene sedlo, dost to pomohlo. Napriklad wunderlich ma celkem zajimave...Pokud je pak moto nalozena, stejne si sedne nize a pokud ne tak povol predpeti pruziny na max. Ja to ted mam vysoke jak prase a radsi naskakuju pres jednu nohu pri rozjezdu nez abych to snizoval a nekde drhnul motorem, jako up redchozi 650 gs, ktera mela nizky spodek.
tak doraz nekdy k nam do kanclu... zkusis si sednout na muj motorrad.
Verim, ze to bude radikalni rozdil.
jinak predpeti vzadu mam 15 pulotocek od maxima kdyz jezdim sam. Pruzina progresivni touratech... mam to rad zdvihle co nejvic, nesrovnatelne lip to pak zataci....
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Jde to pustit i na vidlích. Přítelkyně jsem to lehce pustil a má povolenu pružinu vzadu. Nicméně jezdí jen po silnicích, ale i tak to má vliv na jízdí vlastnosti.
Nízké sedlo je otázka osobního pocitu. Mám pocit že naše původní snížené má právě Pipo (nebo Toli- nějak se mi to plete)
A nám přišlo nižší shora, to znamená tvrdší. Ze stran ale je stejně široké a to byl problém protože ti to vlastně nohy více tlačilo od sebe,a v tříslech se opřela hrana. Což někomu se širší pánví- nebo prostě jinak tvarovanou kostrou nedělá problém.
Ideál je podle mě, nechat snížit dorazy (jako píše czunik) protože jestli povolíš pružinu- uděláš to od čeho tě všichni odrazují- snížíš světlou výšku a ještě máš měkčí pružinu což ti taky nepřidá. Chce to tak aby šla nastavit do tuha a přitom byla níže. To je jen přepákování nebo skrácení dříku tlumiče atd.
ahoj
jde to snizit pouzitim kitu pruzin v předu i v zadu, uz jsem to tu v touratechu delal, vyjde to na asi 6500 plus prace.
majitel si to nemuze vynachvalit.
diky vam všem moto mam tyden na silnici to vykrejvam v pohodě ale bojim zajet mimo. Sedlo mam středni ale schanim vyměnu za to nejnižši byl bych rad jestli někoho neznate kdo by to vyměnil je mi lito davat takovou herdu za sedlo.Doufam že se to zlepši až to vyměnim jsem fakt prcek 163 cm ale je to prostě motorka kterou jsem chtěl ta stara moto gs 650 byla dobra ale tohle je super musim sice ještě moc investovat abych mohl zase někam vyrazit.
O nižšim sedle jsem taky uvažoval, nakonec do něj ale nepůjdu. Po dovolený v Italskejch Alpách bych spíš potřeboval nějaký pohodlnější, každej den po 200km jsem už nevěděl jak si na motorce sednout...
Takže zkus tohle.. http://www.motork...97508.html
Jinak výška sedla je pouze o zvyku, mám 170cm a LC-4 Adventure kterou jsem o víkendu prodal měla sériové sedlo (945mm) o 2cm zvýšené a ještě rozšířené a taky se to dalo. V terénu to ale bylo nutno pořád valit, žádný odšlapávání a přejíždění překážek s nohama na zemi
Upravil haus1 dne 19.07.2010 22:06
To není vyloženě modrý.....je to blbě nafocený.
F800GS 2011 is history (76000Km)
CRF 1000 Rally Red 2016 is history (47000)
Yamaha Tenere 700 zatím 40 tis
Nebo se poptej martyho nebo boba jestli nemaji sedlo na vymenu. Vsak furt tahaji nejaky motorky a ne kazdej chce s nizkym sedlez ze.
F800GS 2011 is history (76000Km)
CRF 1000 Rally Red 2016 is history (47000)
Yamaha Tenere 700 zatím 40 tis
pivo: je to normálně šedivý, v jiný barvě ten model ani nedělají. Jinak určitě dobrá nabídka. Originál nižší sedlo na 800 je sice pohodlnější než standard, ale pořád to není žádnej zázrak....
Kahedo (touratech) bude určitě pohodlnější.
Jinak tady máš fotku žlutý motorky s tímhle sedlem, jen má zvětšenou nádrž, ale myslím že to pasuje. Maiali nel Fango!