Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování na nich
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování
  • · BMW GS
  • · Fórum
  • · Články
  • · Zprávy
  • · Galerie
  • · Naše fotografie
  • · Odkazy
  • · Ke stažení
  • · Inzerce
  • · Hledat
Reklama
Kalendář akcí
<< Září 2025 >>
Po Út St Čt Pá So Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          
Číst diskusi
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování :: Motorky BMW :: BMW R1200GS a R1200GS Adventure (vzducháč)
Strana 1 z 2:   1    2  
 
Prckové a GSA 1200 /2010
Renek
#1 
Přidané 02.08.2010 13:13
Avatar člena


Příspěvků: 430
Registrace: 30.07.10
Ahoj. Právě řeším nákup GS. Zatím jsem kvůli výšce rozhodnutý pro GS se sníženým sedlem ( 820 ) ale pořád pokukuju po GSA ( plusy - lepší ochrana před počasím, nádrž, výbava atd. ) Je tady někdo malý s GSA a jak se vám na tom jezdí ??
 
mirdan
#2 
Prckové a GSA 1200 /2010
Přidané 02.08.2010 13:26
Avatar člena


Příspěvků: 106
Registrace: 24.05.07
mel jsem GS i GSA a pri me vysce 170 cm je to stejne , sedlo dej do nejnizsi polohy a
pak uz jen jezdi ,no problem , a radeji jdi do GSA jinak stejne budes po ni pokukovat proste ti to neda !
 
Renek
#3 
Prckové a GSA 1200 /2010
Přidané 02.08.2010 13:38
Avatar člena


Příspěvků: 430
Registrace: 30.07.10
GS je nejníž při sníženém sedle 820, ADV tuším 890. Máš na tom jiné sedlo? Na asfaltu by to až tak nevadilo, ale v terénu to bude problém...Shock . Jinak souhlas že finančí rozdíl mezo oběma modely je vzhledem k výbavě nulový.
 
Vjetrnik
#4 
Prckové a GSA 1200 /2010
Přidané 02.08.2010 14:00
Avatar člena


Příspěvků: 7209
Registrace: 09.10.07
V terenu máš stát ve stupačkách a né sedět na zadku a šoupat nožičkama o zem...pokud to nezvládneš, nemáš v terénu co dělat...GrinGrin
 
Renek
#5 
Prckové a GSA 1200 /2010
Přidané 02.08.2010 14:12
Avatar člena


Příspěvků: 430
Registrace: 30.07.10
Vjetrnik napsal(a):
V terenu máš stát ve stupačkách a né sedět na zadku a šoupat nožičkama o zem...pokud to nezvládneš, nemáš v terénu co dělat...GrinGrin


Jojo, to tak trošku znám. Jen někdy člověk tu nožičku potřebuje...hmm!
 
Waltr
#6 
Prckové a GSA 1200 /2010
Přidané 02.08.2010 14:14
Avatar člena


Příspěvků: 2767
Registrace: 27.06.08
To jsou žvásty co? Grin
Samozřejmě jde dát na GSA i sedlo z GS. Dal jsem ho tam přítelkyni aby se svezla (má GS 800) a dalo se to, ale jen velmi opatrně, terén ani prd. Mám 184 a sedlo nejvýš (origo ADV- jde pak ještě o 2 cm dolů) a už jsem ho v Albánii pustil k zemi. Je to na knap a to mám dlouhé nohy. Grin
Prostě si to zkus u někoho. Já si sedl a bylo. Chtěl jsem klasiku a ta mi byla malá (bolí mě kolena)
To GSA s 170 centimetry bych rád viděl. ShockGrin (1200?)
 
easyrider
#7 
Prckové a GSA 1200 /2010
Přidané 02.08.2010 14:21

Příspěvků: 400
Registrace: 21.10.07
Grin mám 172 a normální GS a do GSA bych kvůli výšce nešel určitě. Ježdění po asfaltu to problém opravdu není, ale nevím co bych dělal z GSA třeba letos v MongolskuShockShockShock Jediná výhoda by byla ta větší nádrž jinak nic.
 
vlada-adv
#8 
Prckové a GSA 1200 /2010
Přidané 02.08.2010 14:24
Avatar člena


Příspěvků: 749
Registrace: 12.02.08
vjetrník> jo jo já si tak hezky stál a pak hop a proseděl jsem celé rumunsko páč jsem byl naražené jak prase vlastně štěstí že jsem měl sebou inhibitor prvních šest dní jsem si ráno zobnul piluli a 12 hodin byl klid. Někdy je dobré ba i lepší si sednou na prdel samo s nohama na stupačkách než dělat kraviny Grin Grin
 
stepan
#9 
Prckové a GSA 1200 /2010
Přidané 02.08.2010 14:28
Avatar člena


Příspěvků: 3723
Registrace: 05.06.07
easyrider napsal(a):
Grin mám 172 a normální GS a do GSA bych kvůli výšce nešel určitě. Ježdění po asfaltu to problém opravdu není, ale nevím co bych dělal z GSA třeba letos v MongolskuShockShockShock Jediná výhoda by byla ta větší nádrž jinak nic.


velká výhoda GSA (ať je to 1150 nebo 1200) je hlavně v podvozku, kde vyšší zdvihy jsou znát nejen v terénu, ale i na silnici..

jinak, když jsem si tento víkend zkoušel kamarádovo 1200 GSA, tak mi není jasný, jak to udělali, že ta motorka při stejné celkové hmotnosti (měl skoro plnou nádrž) působí daleko lehčeji.. při jízdě mi to ani nepřišlo, ale na místě to je strašně znát, přitom 1200 GSA má prakticky stejnou hmotnost, jako moje 1150ka a to mám obyč GS
Upravil stepan dne 02.08.2010 14:33
Stepan Praha
BMW R 1200 GS Triple Black

http://kouzelnyzi...
https://www.faceb...zelnyzivot
 
http://kouzelnyzivot.cz
Renek
#10 
Prckové a GSA 1200 /2010
Přidané 02.08.2010 14:32
Avatar člena


Příspěvků: 430
Registrace: 30.07.10
V tom asfaltu problém nevidím, v terénu jo. S v stromem v alnbanii mě v kamenné suti, kde nás poslala místní domorodkyně, sranda přešla. A právě kvůli off roadu měním. Tak jsem chtěl vědět zkušenosti nás stejně postižených. Mám 176.
 
stepan
#11 
Prckové a GSA 1200 /2010
Přidané 02.08.2010 14:40
Avatar člena


Příspěvků: 3723
Registrace: 05.06.07
Renek napsal(a):
V tom asfaltu problém nevidím, v terénu jo. S v stromem v alnbanii mě v kamenné suti, kde nás poslala místní domorodkyně, sranda přešla. A právě kvůli off roadu měním. Tak jsem chtěl vědět zkušenosti nás stejně postižených. Mám 176.


GSA je do terénu lepší díky vyšším zdvihům (nebudeš tolik šoupat motorem o zem) a taky můžeš mít krátkou jedničku (jestli jsi měl Stroma, tak víš, co myslím, teda konkrétně u DL1000 je jednička ještě delší, než u klasického GS)..

s tím sedlem je to ale pravda, je to fakt vyšší, asi bych i tak šel cestou sníženého sedla na GSA, než kvůli sedlu obyč GS..
Upravil stepan dne 02.08.2010 14:42
Stepan Praha
BMW R 1200 GS Triple Black

http://kouzelnyzi...
https://www.faceb...zelnyzivot
 
http://kouzelnyzivot.cz
Renek
#12 
Prckové a GSA 1200 /2010
Přidané 02.08.2010 14:48
Avatar člena


Příspěvků: 430
Registrace: 30.07.10
Ptal jsem se v BMW v Praze u pana Šubrta na možnosti úpravy výšek sedly BMW :
Tohle je jeho odpověď :
Dobrý den.
R1200GS:
1) nízký podvozek 790mm
2) nízká sedačka 820mm
3) standard 850 - 870mm

R1200GSAdv.:
pouze standard 890 - 910mm

Takže bych musel řešit sedlo odjinud. TT, nebo někoho kdo přešívá. Mám kontakt na nějakého pána v Polsku, který tohle dělá i pro BMW prodejce přímo. Nevím nakolik bych se dostal s nějakým sedlem od TT, u toho ručně předělaného snad 850. Máte někdo zkušenosti se sniženým sedlem od TT a kolik je výsledná výška?
Upravil Renek dne 02.08.2010 14:49
 
easyrider
#13 
Prckové a GSA 1200 /2010
Přidané 02.08.2010 14:50

Příspěvků: 400
Registrace: 21.10.07
já mám na svám GS podvozek ohlins a to se nedá porovnat z originál GSA vůbec protože o zdvihy opravdu nejdeGrin, ale to si musí každý vyzkoušet sám. Jinak ESA na GSA clap se v Mongolsku ukazala v dobrém světle.clap


stepan napsal(a):
easyrider napsal(a):
Grin mám 172 a normální GS a do GSA bych kvůli výšce nešel určitě. Ježdění po asfaltu to problém opravdu není, ale nevím co bych dělal z GSA třeba letos v MongolskuShockShockShock Jediná výhoda by byla ta větší nádrž jinak nic.


velká výhoda GSA (ať je to 1150 nebo 1200) je hlavně v podvozku, kde vyšší zdvihy jsou znát nejen v terénu, ale i na silnici..

jinak, když jsem si tento víkend zkoušel kamarádovo 1200 GSA, tak mi není jasný, jak to udělali, že ta motorka při stejné celkové hmotnosti (měl skoro plnou nádrž) působí daleko lehčeji.. při jízdě mi to ani nepřišlo, ale na místě to je strašně znát, přitom 1200 GSA má prakticky stejnou hmotnost, jako moje 1150ka a to mám obyč GS
 
Vjetrnik
#14 
Prckové a GSA 1200 /2010
Přidané 02.08.2010 15:02
Avatar člena


Příspěvků: 7209
Registrace: 09.10.07
Nízký podvozek je nesmysl...to pak je lepší rovnou ten H-D...

Viděl jsem:
- snížené vosmikilo ( nějaký šílenec v Touratechu ) - stojanem šoupal pomalu po nasednutí
- v Pia v Regensburgu snížené GSA - u toho jsem chvíli dumal, co je to vlastně za odpornou motorku

Obojí NESMYSL...

Když snižovat, tak leda na sedle, Kahedo dělá i snížené sedlo na GSA...pokud je snížené sedlo málo, potom JINÁ motorka...

 
Waltr
#15 
Prckové a GSA 1200 /2010
Přidané 02.08.2010 15:06
Avatar člena


Příspěvků: 2767
Registrace: 27.06.08
Ale kruci proč tak složitě, já ho tady koupil za 1500 i se spolujezdcovým.
Obyč z GS.
 
stepan
#16 
Prckové a GSA 1200 /2010
Přidané 02.08.2010 15:20
Avatar člena


Příspěvků: 3723
Registrace: 05.06.07
easyrider napsal(a):
já mám na svám GS podvozek ohlins a to se nedá porovnat z originál GSA vůbec protože o zdvihy opravdu nejdeGrin, ale to si musí každý vyzkoušet sám. Jinak ESA na GSA clap se v Mongolsku ukazala v dobrém světle.clap


stepan napsal(a):
easyrider napsal(a):
Grin mám 172 a normální GS a do GSA bych kvůli výšce nešel určitě. Ježdění po asfaltu to problém opravdu není, ale nevím co bych dělal z GSA třeba letos v MongolskuShockShockShock Jediná výhoda by byla ta větší nádrž jinak nic.


velká výhoda GSA (ať je to 1150 nebo 1200) je hlavně v podvozku, kde vyšší zdvihy jsou znát nejen v terénu, ale i na silnici..


O tom žádná, také jsem před týdnem upgradoval standart GS na Ohlins z GSA (1150ka) a je to megarozdíl a to ještě nemám zajetý pružiny a stopro to zatím neumím pořádně nastavit, ale já myslel standartní tlumiče Smile
Upravil stepan dne 02.08.2010 15:22
Stepan Praha
BMW R 1200 GS Triple Black

http://kouzelnyzi...
https://www.faceb...zelnyzivot
 
http://kouzelnyzivot.cz
Renek
#17 
Prckové a GSA 1200 /2010
Přidané 02.08.2010 15:33
Avatar člena


Příspěvků: 430
Registrace: 30.07.10
Když snižovat, tak jedině na sedle, do podvozku bych nešahal, dle mého názoru to změní celou ergonometrii a zasáhne do jizdních vlastností motorky. Sedlo z GS a popřípadě ještě snížit přešitím, jen jestli když se to vybere na maximu, aby to pak nebalo až příliš tvrdé. Je tady někdo malý kdo koupil GSA a teď se s tím pere?
Upravil Renek dne 02.08.2010 15:34
 
glock7
#18 
Prckové a GSA 1200 /2010
Přidané 02.08.2010 17:07
Avatar člena


Příspěvků: 969
Registrace: 25.07.08
Mám 170, vyskúšal som 1200 GSA a...dotiahnem ( sú to špičky ale sú Smile ) Dať tam znížené sedlo od W. a je pohoda ( normál GS ide dole o 3 cm, GSA o 5. ) + naložíš ju a je zase o čosi nižšia.
Ak ju chceš, nerieš a kúp dog
Glock-plastik fantastik :-)
 
T-Diesel
#19 
Prckové a GSA 1200 /2010
Přidané 02.08.2010 17:35

Příspěvků: 327
Registrace: 22.04.08
ja mam 173/174 (jak na kerem metru Grin ) a jezdim obyc 12ku
sedlo v nizsi poloze a je to taktak, na manipulaci ze sedla a odrazeni spickama bych nic vyssiho nechtel
letos sem to bohuzel upustil na zem bo hlavni cesta, ke kere sem prijizdel, byla z kopca a na krizovatce sem samozrejme doslapl na tu stranu co byla niz (sem samozrejme nedaval pozor zejo Angry)
no a jak motorka chytla trochu svunk tak uz sem to neudrzal (za mnou sedela moje slecna a nalozeny topcase)

k te ergonomii: myslim si, ze tu zmeni prave prilis vydlabane sedlo, bo budes met jinak umistene riditka (moc nahore, to pro maleho taky neni nic extra prijemneho) a hlavne budes vic zlomeny v kolenach coz je este vic naprd
jinak samozrejme snizeni motorky na tlumicach apod zmeni jeji chovani, ale to uz neni ergonomie ani ergonometrie Cool

riditka jsou samozrejme nastavit ale pouze sklon riditek a to enom v omezenem rozsahu

a MUJ NAZOR - esi chces jezdit teren, tak vem neco mensiho, lehciho a obratnejsiho nez advik... ale to je muj nazor only, na off sou si myslim jine motorky Wink
Upravil T-Diesel dne 02.08.2010 17:39
 
Vjetrnik
#20 
Prckové a GSA 1200 /2010
Přidané 02.08.2010 18:19
Avatar člena


Příspěvků: 7209
Registrace: 09.10.07
to T-Diesel: na to že jsi z Moravy, máš rozumné názory...thumbs up

Grin
 
Strana 1 z 2:   1    2  
Přejít na fórum:
Motorky BMW GS - diskuse :: Motorky BMW :: BMW R1200GS a R1200GS Adventure (vzducháč) :: Více v diskusním fóru
Přihlášení
Jméno

Heslo



Zaregistrovat se
Zaslat zapomenuté heslo
Kdo je on-line
Hosté on-line: 99
Členové on-line: 0

Registrováno: 8,725
Nejnovější člen: Gasgas

Poslední návštěvy
Reklama
Vygenerované za: 2.84 sekund
Copyright © 2006 BAWORAK.CZ | Kontakt | Časté dotazy | Pravidla portálu | Hosting poskytuje CGI