Táák jsem se konečně objednal do servisu (Invelt) na garančku a ejhle na můj stroj bylo už 9 svolávaček už chápu to "UNSTOPPABLE " 2 dny tam bude to jsem zvědav.
Invelt max spokojenost! Ráno v 8 nástup nijaké to papírování huh skříňka pro oblečení? Páni já teda čekal spíš M3 na odvoz domů ale skříňka je taky fajn! Mno ale teď to zajímací už jsem se s ní loučil tak na tejden a ono v 16:00 toho samého dne se pro ní stavte??? What? Wow okey tak jsem si říkal vymění dvě věci a pro zbytek mi řeknou ať si dodatečně přijedu a nebo vymění všechno a měsíc nepojede ano ano křivdil jsem jim! Na garančku vyměnili:
1. EWS
2. kabel od ABS
3. šrouby od ABS
4. osa
5. hadice od chlaďáku
6. Celou řetězovou sadu!! BOMBA zadara ta už toho měla plný zuby...
7. palivovou měrku
8. upravení řídící jednotky
9. Něco ale co to nevim
Mno a výsledek je F8ooGS konečně můžu jet za jedna v offu bez cukání a řetězem to nebude takže jsem mile rád a vůbec to tam tak nijak stříká líp a nebo jsem tak optimisticky naladěn že mi to zakaluje jasnou mysl Propo jinak v tom byla ještě garančka olej, filtry, brzdovka, odmašťovadlo a práce 3700 Kč můžu upřímně říct ze jsem konečně spokojený zákazník!
Upravil NakasiBMW dne 28.08.2010 15:24
Tryskac napsal(a):
NakasiBMW v rámci zvolávačky Ti menili ráfek kola ? Ktorého a prečo ? Aký máš dátum výroby moto.
Vdaka za info...
potrebuju zadni rafek taky.. to mne zajima
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Chlapi jsem si jist že výměna neproběhla zmiňoval se o výrobní vadě u prvních modelů takže nejspíš jen kontrola neboť mám oba okey každopádně když si tam zavoláte a předhodíte vinko tak Vám řeknou vše potřebné. A třeba se zadaří Jinak je to 08...
Upravil NakasiBMW dne 22.08.2010 18:42
Hoj chlapi, tak sem byl taky v servisu. Mám první model, takže obsahuje všechny chyby nového typu, které už nové typy nemaj. Vtipné bylo, že invelt po autecu vyměnil informační systém, takže neví, co komu vlastně na motorce dělali, takže mi některé věci udělali podruhé - konkrétně benzínová pumpa, přední osa. Co se týče řetězové sady, byl nějaký problém na rozetě, domnívám se, že to mělo vliv na vytahování řetězu - někteří mí kolegové zrušili řetěz ČZ, přestože je kvalitní, už po třech tisících. Já ho před mongolskem vyměnil preventivně za DiD a ten se nevytahoval. Každopádně to byla příjemná svolávačka, řetěz jsem totiž zrovna řešil
jarax napsal(a):
Hoj chlapi, tak sem byl taky v servisu. Mám první model, takže obsahuje všechny chyby nového typu, které už nové typy nemaj. Vtipné bylo, že invelt po autecu vyměnil informační systém, takže neví, co komu vlastně na motorce dělali, takže mi některé věci udělali podruhé - konkrétně benzínová pumpa, přední osa. Co se týče řetězové sady, byl nějaký problém na rozetě, domnívám se, že to mělo vliv na vytahování řetězu - někteří mí kolegové zrušili řetěz ČZ, přestože je kvalitní, už po třech tisících. Já ho před mongolskem vyměnil preventivně za DiD a ten se nevytahoval. Každopádně to byla příjemná svolávačka, řetěz jsem totiž zrovna řešil
pockej... tohle by se melo ukladat v mnichove, ne u nas...
jinak gratuluji.. take se mi libi moje nova retezova sada a dekuji inveltu.
jsem zvedavej, jak dlouho vydrzi... DID 525ZVM2 byl po 33 tisicich nepravidelne vytahanej az hruza a rozeta (nejspis) sisata.
Upravil hicks dne 22.08.2010 18:31
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
jarax napsal(a):
Hoj chlapi, tak sem byl taky v servisu. Mám první model, takže obsahuje všechny chyby nového typu, které už nové typy nemaj. Vtipné bylo, že invelt po autecu vyměnil informační systém, takže neví, co komu vlastně na motorce dělali, takže mi některé věci udělali podruhé - konkrétně benzínová pumpa, přední osa. Co se týče řetězové sady, byl nějaký problém na rozetě, domnívám se, že to mělo vliv na vytahování řetězu - někteří mí kolegové zrušili řetěz ČZ, přestože je kvalitní, už po třech tisících. Já ho před mongolskem vyměnil preventivně za DiD a ten se nevytahoval. Každopádně to byla příjemná svolávačka, řetěz jsem totiž zrovna řešil
pockej... tohle by se melo ukladat v mnichove, ne u nas...
jinak gratuluji.. take se mi libi moje nova retezova sada a dekuji inveltu.
jsem zvedavej, jak dlouho vydrzi... DID 525ZVM2 byl po 33 tisicich nepravidelne vytahanej az hruza a rozeta (nejspis) sisata.
tjn taky si myslím že ty údaje tahaj z centrálního systému ale pokud jim autec neposlal info....
Upravil NakasiBMW dne 22.08.2010 18:50
jarax napsal(a):
Hoj chlapi, tak sem byl taky v servisu. Mám první model, takže obsahuje všechny chyby nového typu, které už nové typy nemaj. Vtipné bylo, že invelt po autecu vyměnil informační systém, takže neví, co komu vlastně na motorce dělali, takže mi některé věci udělali podruhé - konkrétně benzínová pumpa, přední osa. Co se týče řetězové sady, byl nějaký problém na rozetě, domnívám se, že to mělo vliv na vytahování řetězu - někteří mí kolegové zrušili řetěz ČZ, přestože je kvalitní, už po třech tisících. Já ho před mongolskem vyměnil preventivně za DiD a ten se nevytahoval. Každopádně to byla příjemná svolávačka, řetěz jsem totiž zrovna řešil
hmm aha proto jsem ho během 9 tisíc třikrát dotahoval....
Upravil NakasiBMW dne 22.08.2010 18:55
jarax napsal(a):
Hoj chlapi, tak sem byl taky v servisu. Mám první model, takže obsahuje všechny chyby nového typu, které už nové typy nemaj. Vtipné bylo, že invelt po autecu vyměnil informační systém, takže neví, co komu vlastně na motorce dělali, takže mi některé věci udělali podruhé - konkrétně benzínová pumpa, přední osa. Co se týče řetězové sady, byl nějaký problém na rozetě, domnívám se, že to mělo vliv na vytahování řetězu - někteří mí kolegové zrušili řetěz ČZ, přestože je kvalitní, už po třech tisících. Já ho před mongolskem vyměnil preventivně za DiD a ten se nevytahoval. Každopádně to byla příjemná svolávačka, řetěz jsem totiž zrovna řešil
pockej... tohle by se melo ukladat v mnichove, ne u nas...
jinak gratuluji.. take se mi libi moje nova retezova sada a dekuji inveltu.
jsem zvedavej, jak dlouho vydrzi... DID 525ZVM2 byl po 33 tisicich nepravidelne vytahanej az hruza a rozeta (nejspis) sisata.
tjn taky si myslím že ty údaje tahaj z centrálního systému ale pokud jim autec neposlal info....
byl jsem mezitim i v PIA Motors (Regensburg) a netvarili se, ze by byl problem...
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
jarax napsal(a):
Hoj chlapi, tak sem byl taky v servisu. Mám první model, takže obsahuje všechny chyby nového typu, které už nové typy nemaj. Vtipné bylo, že invelt po autecu vyměnil informační systém, takže neví, co komu vlastně na motorce dělali, takže mi některé věci udělali podruhé - konkrétně benzínová pumpa, přední osa. Co se týče řetězové sady, byl nějaký problém na rozetě, domnívám se, že to mělo vliv na vytahování řetězu - někteří mí kolegové zrušili řetěz ČZ, přestože je kvalitní, už po třech tisících. Já ho před mongolskem vyměnil preventivně za DiD a ten se nevytahoval. Každopádně to byla příjemná svolávačka, řetěz jsem totiž zrovna řešil
hmm aha proto jsem ho během 9 tisíc třikrát dotahoval....
spis dej pozor na mizici gumicky.
ja odepsal 2 original CZ/BMW retezy po cca 16 a 17 000km.
prvni muj, druhej zkanibalizovanej Jaraxuv.
v obou pripadech unik O-krouzku... cca z tretiny az 2/3 clanku.
Upravil hicks dne 22.08.2010 19:01
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
jarax napsal(a):
Hoj chlapi, tak sem byl taky v servisu. Mám první model, takže obsahuje všechny chyby nového typu, které už nové typy nemaj. Vtipné bylo, že invelt po autecu vyměnil informační systém, takže neví, co komu vlastně na motorce dělali, takže mi některé věci udělali podruhé - konkrétně benzínová pumpa, přední osa. Co se týče řetězové sady, byl nějaký problém na rozetě, domnívám se, že to mělo vliv na vytahování řetězu - někteří mí kolegové zrušili řetěz ČZ, přestože je kvalitní, už po třech tisících. Já ho před mongolskem vyměnil preventivně za DiD a ten se nevytahoval. Každopádně to byla příjemná svolávačka, řetěz jsem totiž zrovna řešil
hmm aha proto jsem ho během 9 tisíc třikrát dotahoval....
spis dej pozor na mizici gumicky.
ja odepsal 2 original CZ/BMW retezy po cca 16 a 17 000km.
prvni muj, druhej zkanibalizovanej Jaraxuv.
v obou pripadech unik O-krouzku... cca z tretiny az 2/3 clanku.
Hmm okey budu to sledovat díky hele a teď už je to v pohodě?? Pokud vím tak O kroužky mizí na základě přehřívání řetězu co to tedy mohlo vyvolávat?
jarax napsal(a):
Hoj chlapi, tak sem byl taky v servisu. Mám první model, takže obsahuje všechny chyby nového typu, které už nové typy nemaj. Vtipné bylo, že invelt po autecu vyměnil informační systém, takže neví, co komu vlastně na motorce dělali, takže mi některé věci udělali podruhé - konkrétně benzínová pumpa, přední osa. Co se týče řetězové sady, byl nějaký problém na rozetě, domnívám se, že to mělo vliv na vytahování řetězu - někteří mí kolegové zrušili řetěz ČZ, přestože je kvalitní, už po třech tisících. Já ho před mongolskem vyměnil preventivně za DiD a ten se nevytahoval. Každopádně to byla příjemná svolávačka, řetěz jsem totiž zrovna řešil
hmm aha proto jsem ho během 9 tisíc třikrát dotahoval....
spis dej pozor na mizici gumicky.
ja odepsal 2 original CZ/BMW retezy po cca 16 a 17 000km.
prvni muj, druhej zkanibalizovanej Jaraxuv.
v obou pripadech unik O-krouzku... cca z tretiny az 2/3 clanku.
Hmm okey budu to sledovat díky hele a teď už je to v pohodě?? Pokud vím tak O kroužky mizí na základě přehřívání řetězu co to tedy mohlo vyvolávat?
ja nevim.. deje se to i lidem na advrider a na nemeckych forech.
muj subjektivni nazor je, ze tam BMW v ramci setreni montovala PODDIMENZOVANY retez...
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
jarax napsal(a):
Hoj chlapi, tak sem byl taky v servisu. Mám první model, takže obsahuje všechny chyby nového typu, které už nové typy nemaj. Vtipné bylo, že invelt po autecu vyměnil informační systém, takže neví, co komu vlastně na motorce dělali, takže mi některé věci udělali podruhé - konkrétně benzínová pumpa, přední osa. Co se týče řetězové sady, byl nějaký problém na rozetě, domnívám se, že to mělo vliv na vytahování řetězu - někteří mí kolegové zrušili řetěz ČZ, přestože je kvalitní, už po třech tisících. Já ho před mongolskem vyměnil preventivně za DiD a ten se nevytahoval. Každopádně to byla příjemná svolávačka, řetěz jsem totiž zrovna řešil
hmm aha proto jsem ho během 9 tisíc třikrát dotahoval....
spis dej pozor na mizici gumicky.
ja odepsal 2 original CZ/BMW retezy po cca 16 a 17 000km.
prvni muj, druhej zkanibalizovanej Jaraxuv.
v obou pripadech unik O-krouzku... cca z tretiny az 2/3 clanku.
Hmm okey budu to sledovat díky hele a teď už je to v pohodě?? Pokud vím tak O kroužky mizí na základě přehřívání řetězu co to tedy mohlo vyvolávat?
ja nevim.. deje se to i lidem na advrider a na nemeckych forech.
muj subjektivni nazor je, ze tam BMW v ramci setreni montovala PODDIMENZOVANY retez...
Mno a teda od té doby co máš novou řetězovou sadu tak je vše v poho?
Jarax, to ti vymenili tebou montovanú reťaz za v úvodzovkách BMW reťaz ? Ja som v tej istej situácii, menil som tú org. za DID a teraz po 33tis. bi sa hodila nová. Myslíte že to uhrám na výmenu vrámci zvolávačky?
Velké SRY Všem za dezinformaci šlo o osu předního kola s panem Horským jsme řešili ráfek ale né v rámci garančky a já to nijak smotal dohromady. Takže ještě jednou se moc omlouvám.