Zdravím přátele jedné stopy.....chci si po 2 leté pauze bez mota opět něco pořídit,tak aby se na stroji dalo dobře cestovat,aby strojek byl jednoduchý ale hlavně spolehlivý....a pokud možno hodně v rámci možností obratný v terénu....
GS1200 je super vzducháč jen těžší terén asi problém
GS800 jsem slyšel že jsou problémy občas nejdou nastartovat,tak nevím???
GS650 neznám,možná z velkých endur BMW neobratnější ale nevím jaká je max.ideální
rychlost pro přesun po dálnicích směr východ ap.
LC8 jsem měl 5 let a je to koza ale téměř bez problémů...
můžete mi někdo něco doporučit podle svých zkušeností???
Dík Karlos
Tohle rozhodnuti za tebe nikdo neudela. Budes si to muset sesumirovat sam. Kazda z tech motorek ma sve prednosti a sve nevyhody. Osobne bych se drzel dal od 650ky.
Na cestovani po Evrope a prevazne po silnici urcite 12ku. Pokud mas rad offroad cestovani, pak bych volil 800. Ale doporucoval bych novou, nebo co mozna nejnovejsi (2010). Preci jen v zacatku mela svoje mouchy a ty snad jsou jiz vychytane....
Obe jsou skvele motorky, ale lisi se tim, na co jsou prevazne urcene. Pokud uvazujes o koupi nove, zvazil bych 800stovku. Za usetreny peniz oproti 12ce tu motorku vybasis dle libosti....
to Petrs: ušetřené peníze? Aby vosmikilo za něco stálo a vydželo první jízdu v terénu je na stejné ceně co dvanáctka......takže výhodností koupě bych neargumentoval
"Před miliony let opustil člověk moře. Každý někdy udělá chybu..."
Hele je tady toho probraného už milion, a vždy ti dá každý stejný argument. Vjetníkova nevraživos na 800 (nebo Hickse?) atd. Osmikilo je supr. S tou cenou jsou to žvásty, zeptej se Vjetrníka kolik už do té své krasotinky vrazil (dvě F 800GS)
Máme doma jak 8 tak 12 obě jsou supr- 8 víc do terénu. Zatím jsme vždy nastartovali, jen odešla baterie- záruční výměna -výměna hadice a palivoměru- vše závady s kterými se dalo jet, a už to odstranili. 12 má problémy daleko větší -bohužel- i když u nových jsem už nic takového neslyšel.
Pokud jezdíš sám a jak píšeš východ, nemáš nutnost udivovat okolí mastodontem a chceš ušetřit - 800 KTM neznám, podle mě je to vysloveně teréní stroj, to myslím na 8 půjdou přesuny lépe, a je taky rozhodně míň komplikovaná než 12.
Já vybral 12ADV- jsem více cestovatel po silnici, a max šotolina. A řekl bych že i když chceš kopit doplňky do terénu na ADV stojí 2x víc než na 8.
Hoj ať jsi spokojený se svou volbou.
Ak si jazdil LC8 a využíval jej terénne schopnosti, tak máš jazdeckým zameraním asi bližšie k 800GS.
I ked seriový predok 8GS je asi slabší ako u KTM. Poruchy 8GS hadica- vyriešené drótom, Palivomer - už zvládli, tesnenie veka môže sa stať, ale dobrý mechanik s kvalitným silikónom to porieši
Elektronické poruchy ako napr. EWS a pod. Ťa postihnú s úplne rovnako ako u 12GS, lebo to vyrába presne ten istý Lászlo Fekete z maďarskej pusty. Inak ak by si chcel jednoduchú motorku, tak sa musíš poobzerať po rovesníčkach súčastných absolventov vysokých škôl To čo sa teraz vyrába sú všetko bez rozdielu elektronické plastové ... Súčastná 650GS má zoškrtený motor aj celú koncepciu vychádzajúcu z 800GS akurát je viac posunutá na cestu - liate koleso 19 vpredu.
Inak,prepáč ale neodpustím si poznámku, ktorá patrí skôr do Vjetrníkovsko-Hicskovskej diskuzie :
Ak vrazíš do 8GS toľko peňazí ako do 12GS, tak sa jej 12GS nevyrovná ani keby 8GS cúvala:
Vjetrnik napsal:
to Petrs: ušetřené peníze? Aby vosmikilo za něco stálo a vydželo první jízdu v terénu je na stejné ceně co dvanáctka......takže výhodností koupě bych neargumentoval
ktmkarlos napsal:
Zdravím přátele jedné stopy.....chci si po 2 leté pauze bez mota opět něco pořídit,tak aby se na stroji dalo dobře cestovat,aby strojek byl jednoduchý ale hlavně spolehlivý....a pokud možno hodně v rámci možností obratný v terénu....
GS1200 je super vzducháč jen těžší terén asi problém
GS800 jsem slyšel že jsou problémy občas nejdou nastartovat,tak nevím???
GS650 neznám,možná z velkých endur BMW neobratnější ale nevím jaká je max.ideální
rychlost pro přesun po dálnicích směr východ ap.
LC8 jsem měl 5 let a je to koza ale téměř bez problémů...
můžete mi někdo něco doporučit podle svých zkušeností???
Dík Karlos
koukam, ze osmikilari se pomalu probudili
--
Vjetrnik: nejdriv si vymen na sve predfaceliftove adventure TT cetky-tretky za technologii (ESA, slusny motor apod) a pak se prihlas o slovo
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Vjetrniku, ty to furt nechapes... Nerikam ani o jedne, ze je to spatna motorka. Jen jsou obe na neco trochu jineho.
Nevim, kolik stoji 12ka a 8ka v CR. Tady je (pri stejne vybave - ABS, vyhrivani, atd.) rozdil 7000 dolaru. A to prosim pekne za tuhle cenu je 12ka s litymi koly. Pokud tech 7000 dolaru vemu, z 8ky udelam hoooodne dobry stroj. Tlumice, kufry, rafky, Desierto a plus mnoho dalsich "nepotrebnych" chujovin od TT....
Já jen tvdím, že na silnici a cesty je lepší R1200...i v základu...ale pro terén je vhodnější 990 Adv. než vosmikilo, které když upravíš, aby za něco stálo, tak je na ceně 990 Adv. nebo R1200 (jiné plexi, jiná střeva přední vidlice, kryty svodů, jiné ráfky, jiné sedlo....atd.) ... vosmikilo v základu je prostě mizérie, na silnici žádná sláva, v terénu jakbysmet
"Před miliony let opustil člověk moře. Každý někdy udělá chybu..."
ten kto mal bezproblemovu KTM LC8 5 rokov si predsa nebudem chodit po rozumy na GS forum o tom ci GS a ked ano tak ake alebo LC8
Upravil raptor - neaktivni ucet dne 20.09.2010 11:06
ten kto mal bezproblemovu KTM LC8 5 rokov si predsa nebudem chodit po rozumy na GS forum o tom ci GS a ked ano tak ake alebo LC8
A proč mysliš, je to muj kamarad, uz dlouho přemyšlí co si koupí, jeho srdce bije oranžově, ale leta nezastaviš, taky už asi nevyroste a tak stale vaha jestli by 800 nebylo taky dobre. Chce cestovat, po horších cestach i mimo, je myslim škoda, že se diskuze vždy stočí k nečemu jinemu, než k faktum a radam, proč by tady na foru nemohl byt nekdo kdo taky mel LC8 a přešek k BMW a pak by mohl mit zajimave nazory. Nebo mysliš, že posun dopredu je pouze krok směrem od BMW ke KTM? A že kdo měl KTM a byl spokojený už nemůže byt spokejeny s BMW?
Kompletní výbava motocestovatele www.rockway.cz výrobce www.klim-cz.com-oficiální dealer www.twalcom-czech... - výhradní dovozce http://www.facebo...ockwayShop Revitshop.cz
ten kto mal bezproblemovu KTM LC8 5 rokov si predsa nebudem chodit po rozumy na GS forum o tom ci GS a ked ano tak ake alebo LC8
A proč mysliš, je to muj kamarad, uz dlouho přemyšlí co si koupí, jeho srdce bije oranžově, ale leta nezastaviš, taky už asi nevyroste a tak stale vaha jestli by 800 nebylo taky dobre. Chce cestovat, po horších cestach i mimo, je myslim škoda, že se diskuze vždy stočí k nečemu jinemu, než k faktum a radam, proč by tady na foru nemohl byt nekdo kdo taky mel LC8 a přešek k BMW a pak by mohl mit zajimave nazory. Nebo mysliš, že posun dopredu je pouze krok směrem od BMW ke KTM? A že kdo měl KTM a byl spokojený už nemůže byt spokejeny s BMW?
Nenaštvi se ale člověk co jezdil 5 let LC8 a neví si rady při výběru zní opravdu špásovně jako by nebylo X srovnávaček a recenzí kde se dočte mnohem objektivnější názory než poslouchat rady cápku co možná ani nikdy tak dlouho jako on nejezdili (kort na LC8 která je podle mě tak trochu motorka sama pro sebe) a co si výhradně stojí za tou svojí... Nikdo tady netvrdí i když někdo možná jo že nemůžeš přejít od KTM k BMW. Nevyroste? A 8gs je co? Skůtr? Okey chceš radu? Takhle to vidím já. Všechno jsou to výborné stroje! Jezdil jsi LC8 takže ti problémy nebude dělat žádná. Tak si kup takovou která se ti nejvíc zamlouvá na které když pojedeš budeš si říkat jooo to je wono. 650 ti stačit nejspíš nebude. 8gs ti bude asi nejsympatičtější ale pokud jsi si zamiloval 12ku jinou chtít nebudeš! A kdyby náhodou tak se k LC8 můžeš kdykoliv vrátit...
ten kto mal bezproblemovu KTM LC8 5 rokov si predsa nebudem chodit po rozumy na GS forum o tom ci GS a ked ano tak ake alebo LC8
A proč mysliš, je to muj kamarad, uz dlouho přemyšlí co si koupí, jeho srdce bije oranžově, ale leta nezastaviš, taky už asi nevyroste a tak stale vaha jestli by 800 nebylo taky dobre. Chce cestovat, po horších cestach i mimo, je myslim škoda, že se diskuze vždy stočí k nečemu jinemu, než k faktum a radam, proč by tady na foru nemohl byt nekdo kdo taky mel LC8 a přešek k BMW a pak by mohl mit zajimave nazory. Nebo mysliš, že posun dopredu je pouze krok směrem od BMW ke KTM? A že kdo měl KTM a byl spokojený už nemůže byt spokejeny s BMW?
jestli se nemuze rozhodnout, tak imho asi uplne zasadni chybu neudela...
..zvlast, pokud uz ma zkusenosti...
kazda z tech moto je jina, pokud si ji nevybira jen podle funkcnosti (kdo to tak opravdu dela?) ale i podle vzhledu a celkovych sympatii... dost mozna bude spokojen s jakymkoliv rozhodnutim.
Ja bych mu poradil nastudovat co nejvic, projet.. pak nechat par tydnu ulezet a resit neco jineho.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Jednoduchá rada: ať se jde projet... Každý má jiný preference a těžko se to třeba i slovně definuje, může jít prostě jen o pocit. Ideální by bylo si to u dealera domluvit pěkně postupně na jeden den, přímý srovnání je totiž úplně nejvíc! A jestli nechce funglovku a řeší skutečně dobrou obratnost a zároveň rozumnou použitelnost na silnici (v jednom), může si ode mně vzít Xcountry Velmi brzy půjde do světa...
PS: nebojte, nekončím, jen řeším upgrade, nechte se překvapit (válce budou dva)
Upravil morabo dne 20.09.2010 18:49
Maiali nel Fango!
Hicks: úplně nesouhlasím, chybu udělat může. Ve svých vlastních očích minimálně...
Znáš to... že já pitomá si nevzala Pištu Hafnágla...
Upravil morabo dne 20.09.2010 18:57
Maiali nel Fango!
adventure-pardal no dobre ked hovoris ze je to tvoj kamarat a nerobi si šoufky tak ok, prepac ale fakt musis uznat ze aj na prvy aj na druhy pohlad to tak vyzera ze sa nejaky KTMkar prisiel pišišvoriť na GS forum
ja mam s KTM minimum skusenosti, viem ze je to pocitovo najsilnejsie cestne enduro, ze do terenu je najlepsia zo vsetkych a ze sa ako znacka nevyznacuje spolahlivostou (nebrat ako nazor zaujateho BMWckara)
ak si panko nepotrpi na tazke tereny z tych vsetkych mu radim 1200GS, na 800GS som dnes zas pocul story z kategorie neskutocnych a nad 650GS by som vobec nepremyslal - to je urban city scooter
alebo nech si kupi HP2 a k tomu velku nadrz od trubatechu a ma takmer motorku zo schopnostami LC8 a s boxerom a kardanom