To je legrace, jak se to tu pořád omílá dokola. Já už svoje srovnání o 990Adv versus upravená 800GS psal jinde, nebudu se opakovat.
Snad jen dodám, že teď parťák do terénu poladil nastavení podvozku na 990 a zase je prostě o kus dál, než má 800GS. Marná sláva WP jsou WP.
A když to tak počítám, tak parťák koupil předváděčku v plný výbavě + malinko dovybavil a je tam okolo 300tis a já sice koupil 800GS za 200 ale minimálně 100 do ní vrazil, takže je to i cenově podobné.
Jinak klasická rivalita KTM a BMW nás dohnala k tomu, že já se mu směju s dojezdem/spotřebou, chcípáním v terénu pod 3500ot a malému rejdu, možná nepatrně větší váze, on mě zase s podvozkem (ani Bitubo a progers pružina vzadu prostě neudělá zdaleka to, co WP). Na silnici jsme cca nastejno.
motto: jak vidim pole, jdu se tam rozplacnout
KTM 640SM, KTM 350 EXC-F, HD Night ROD Special