Jak už tady v minulosti někdo psal pokud je při otevření víčka slyšet zasyčení tak něco není v pořádku . Těžko poznat jestli je to vzniklým přetlakem nebo podtlakem . Rozebral jsem ventil za hrdlem nádrže a z něho vedoucí hadičku . V ní je vložen hliníkový mezikus a ten byl totálně zaoxidovaný . Po vystříkání konkorem je slyšet že je uvnitř kulička . Co mě ale překvapilo že je na něm šipka směrem do nádrže takže jde profouknout do nádrže ale opačně ne . Z toho soudím že to zabraňuje vzniknutí podtlaku v nádrži nebo to někdo opačně vsunul mezi hadičky ale to se mi nezdá . Budu rád pokud mi někdo vysvětlí kudy jde přetlak z nádrže . Dík .
ked ti vznikne tlak v nadrži tak to nevadi. lebo taky tlak aby poškodil nadrž tam neni. ale keby si tam mal podtlak tak ti môže časom odist čerpadlo. takže preto je to jednosmerne. a asi by si nechcel aby ti tadial vytekal benzín von.
Škoda Octavia 2 1,6MPI LPG 74kw Elegance r.v.2006 Diagnostika GS-911 BT https://www.faceb...963987398/
Navic regulace podtlaku zabranuje deformaci nadrze, je plastova a par lidem uz se to stalo. Mimochodem, ja mel naprosto stejny problem, jen s tim rozdilem, ze v Kaprunu na garancce to proste operativne vymenili
motto: jak vidim pole, jdu se tam rozplacnout
KTM 640SM, KTM 350 EXC-F, HD Night ROD Special
100bubu napsal:
ked ti vznikne tlak v nadrži tak to nevadi. lebo taky tlak aby poškodil nadrž tam neni. ale keby si tam mal podtlak tak ti môže časom odist čerpadlo. takže preto je to jednosmerne. a asi by si nechcel aby ti tadial vytekal benzín von.
promin, ale neznas souvislosti u tohohle typu.
podtlakem se tu totiz DEFORMUJE nadrz.. stojici majlant... s potencialnimi riziky pro kdeco.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Rostabmw napsal:
Jak už tady v minulosti někdo psal pokud je při otevření víčka slyšet zasyčení tak něco není v pořádku . Těžko poznat jestli je to vzniklým přetlakem nebo podtlakem . Rozebral jsem ventil za hrdlem nádrže a z něho vedoucí hadičku . V ní je vložen hliníkový mezikus a ten byl totálně zaoxidovaný . Po vystříkání konkorem je slyšet že je uvnitř kulička . Co mě ale překvapilo že je na něm šipka směrem do nádrže takže jde profouknout do nádrže ale opačně ne . Z toho soudím že to zabraňuje vzniknutí podtlaku v nádrži nebo to někdo opačně vsunul mezi hadičky ale to se mi nezdá . Budu rád pokud mi někdo vysvětlí kudy jde přetlak z nádrže . Dík .
ten prusvih (u mne, Jacoba) a plno ostatnich byl prave v PODTLAKU.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
100bubu napsal:
ked ti vznikne tlak v nadrži tak to nevadi. lebo taky tlak aby poškodil nadrž tam neni. ale keby si tam mal podtlak tak ti môže časom odist čerpadlo. takže preto je to jednosmerne. a asi by si nechcel aby ti tadial vytekal benzín von.
promin, ale neznas souvislosti u tohohle typu.
podtlakem se tu totiz DEFORMUJE nadrz.. stojici majlant... s potencialnimi riziky pro kdeco.
Mám pocit že autor nebyl zas až tak vzdálen od tvého názoru.
PS: Učitel v Technologii oprav nám za podtlak dával koule. Atmosferický přetlak.
Ja som to skúšal jednoduchým spôsobom, kúsok tenkého papiera som položil pri veko nádrže a otvoril tlak mi ho odfúkol, takže ja tam mam pretlak. Všimol som si že je tam len keď je teplo, pri väčšom odparovaní.