Zdravím, chystám se do Skotska a chci se tam provážet na nějakém cestovní enduru jistě od bmw, svými parametry, cenou i vzhledem mě zaujal právě model f 650 GS, jenže vyvstala otázka, zda je tento model vhodný i pro opravdu daleké cesty co se týče výdrže a odolnosti i na nezpevněných cestách.
Díky všem za radu
JamesCz napsal:
Zdravím, chystám se do Skotska a chci se tam provážet na nějakém cestovní enduru jistě od bmw, svými parametry, cenou i vzhledem mě zaujal právě model f 650 GS, jenže vyvstala otázka, zda je tento model vhodný i pro opravdu daleké cesty co se týče výdrže a odolnosti i na nezpevněných cestách.
Díky všem za radu
Jestli se chystáš do Skotska, tak jaképak daleké cesty, to pak odtamtud pojedeš do Afriky?
...výdrž na dalekých cestách a odolnost na nezpevněných cestách (tzn. šotolina apod.) = BMW GS
Spíš myslím půjde o to, jak pojmeš to "provážení se", co se týká délky tras, bagáže, typu cest a hlavně míry požadovaného komfortu... a to má každý jinak
tohle je opravdu dost relativni... Letos jsme se znamym jeli okruh Rumunsko, Bulharsko, Turecko, Recko, Albanie, Makedonie.... Ja jel na Suzuki GS500E a on na Dakaru. Na te 500ccm je to fakt mazec, zada boli, jezdili jsme kazdy den, bylo malo casu ale ujela to taky bez jedineho problemu, i obcasne terenni vlozky... Znamy na Dakaru byl samo daleko vic v pohode, pohodlnejsi posed, pohodlne sedlo..
Takze nekde po Ostrovech naprosto v poho podle me. Ale kazdy ma ten komfort polozeny jinde.... kde je odhodlani, jsou i vysledky
I cesta je cíl!
Dračice F800GS a obývák s postelí VW Sharan
HTC - HSPL,flash ROM, odemykani map TT
jsem majitel Dakara a myslím si že je to dobrá volba motorka je lehká pohodlná a výkon dostačující. (zatím sem nepotřeboval větší výkon). samo že na dlouhé štreky s velkou bagáží a spolujezdcem bude 1050ADV lepší ale to už je na každym z nás co zvolí. za sebe ti mohu f 650 gs jen doporučit ale jestli měříš alespoň 175-180cm a vejš zvolil bych verzi Dakar (je to prakticky totéž jen je vyšší a dle mě má i lepší odpružení.
Tančící Havran
Kamos letos na f 650gs r.v.2000 a s dost km objel trasu Irak,Iran,Gruzie Armenie,Turecko atd.17500km.A v te Gruzii prej moc asfaltu nebylo.Odeslo mu pouze cidlo oleje.Jinak zcela bez problemu.Dokonce to dal na jednech gumach.
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
JamesCz napsal:
Dekuju za Vaše rady, a co se týče scestování na F800 GS je to problém? Slyšel jsem názory že sedadlo je nevyhovující, bude vzorek trpet na silnicich?
Projel jsem už taky kus evropy na Dakarovi a stěžovat si nemám na co. Cestuju ve dvou a plně naloženej třeba i vč. předních tašek a tankbagu, běžně jezdím 800 - 1300km /den a nemám žádný problémy s výkonem, pohodlím a stabilitou. Po dosažení cíle sundávám bagáž a jedu Off. Spotřeba, čitelný rozumný výkon a lehkost motorky + pohodlné sedlo jsou hlavní předpoklady dlouhých cest.
Dakar 650, HusaberG
IvoM napsal:
Mara,
ta dedina je kde, s tim rozkosnym nazvem? Tam se asi nedalo nezastavit a nefotit, co?
(foto 2 )
...no to je známé přece, Estonsko - sever u moře, vesnička je jedna velká cementárna a pár baráků kolem, výroba cementu tam sahá hluboko do minulosti.
A je tam také Kundí deník viz. internet, jen hledej
Upravil mara dne 20.10.2010 20:59
Mařa & BMW R 1150 GS Adventure http://marags.raj... http://www.youtub...marekondra
Z originalnich to snizene, je pohodlnejsi, nez normalni, TT mi prijde jeste o dost lepsi, ale investovat do toho skoro 9tis...to si radsi zvykne prdelka a za usetreny peniz koupit treba Bitubo
motto: jak vidim pole, jdu se tam rozplacnout
KTM 640SM, KTM 350 EXC-F, HD Night ROD Special
No já bych radši na takovýhle delší cestování zvolil spíš ve stejné cenové relaci 1100. Sice jsem najezdil po evropě cca 30tis na transalpu a dlouhý přesuny byl očistec(hlavně ve dvou), myslim ze to bude stejný s 650GS. Jediný plus byla spotřeba pod 4 litry. Alpík mi jezdil stabilně dálky za 3,8 ... 1150 o litr víc takže taky dobrý.
Konečně jsem našel to co jsem hledal ...GS