800stovce totiz po moji ceste nemam absolutne co vytknout. Byly situace, kdy jsem si rikal, ze ta motorka to uz nemuze dat... A dala. Bez skoro jedineho problemu. Neni na ni absolutne nic, co bych ted zrovna chtel menit, pridat. Jen by se mi libilo, kdyby byla vyssi. Nemam na ni takrka zadne serepeticky od Touratechu a presto vydrzela nespocet padu a nema ani skrabanec.... Hmm. Vlastne problemove veci se ukazalo prave tech tech par od Touratechu, co jsem na to dal.
Jestli ti jde o zvýšení světlé výšky, nezvýšíš jí takhle v sérii prakticky o nic.
Musel bys dát jedině nějaký delší vidlice zadní tlumič ale nic takového se stejně nenabízí ..
to Petrs: musel by jsi mít jinou vidli, resp. delší trubky vidlice a jiný zadní tlumič, protože není možnost ladit přepákování...otázka, co by to udělalo s geometrií. Ladit podvozek takto dramaticky je vždycky průser. Takže výrazně jednodušší je vyměnit za KTM, ať si kdo chce co chce říká.
A pokud přestavovat, tak bude jednodušší motor vosmikila dostat do podvozku KTM , protože motor je asi tak to jedinné, co je na vosmikilu zajímavé "Před miliony let opustil člověk moře. Každý někdy udělá chybu..."
Vjetrnik napsal:
A pokud přestavovat, tak bude jednodušší motor vosmikila dostat do podvozku KTM , protože motor je asi tak to jedinné, co je na vosmikilu zajímavé
a ted jeste tu o pernikove chaloupce
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
to Hicks: máš pravdu....ani motor za nic nestojí, vždyť z toho stále teče olej a oprava silikonem není úplně to pravé.
"Před miliony let opustil člověk moře. Každý někdy udělá chybu..."
A potřebuješ skutečně světlou výšku? Pokud by šlo jen o pohodlí, tak sedlo + zvýšení řidítek. Světlou výšku neuděláš. Akorát nasypeš hromadu peněz do experimentu, který totálně změní chování motorky. Nechci s tím prudit, není to už fftipné, takže nebudu poukazovat na KTM, ale prostě jiný stroj s většími zdviky/jinou konstrukcí. Ale to už není moc velký výběr. Ale pokud potřebuješ světlou výšku, pouštíš se do věcí, na které ta motorka opravdu není a asi bych zauvažoval o jinak cíleném stroji.
motto: jak vidim pole, jdu se tam rozplacnout
KTM 640SM, KTM 350 EXC-F, HD Night ROD Special
Vjetrnik napsal:
to Hicks: máš pravdu....ani motor za nic nestojí, vždyť z toho stále teče olej a oprava silikonem není úplně to pravé.
hele nemel bys pracovat, mas nejak moc energie... je fakt, ze po dnesnim cirkusu na skype je tvoje pritomnost ve vlaknech o osmikilu COKOLIV, JEN NE PREKVAPITELNA
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Tak odborníci poradili. A ted mé laické rady. Hodně by pomohlo nechat přeplíst dozadu 18" kolo. Přední vidlice by šla vyměnit za jinou z ostrýho endura-všechny marzocchi sou skoro stejný takže bys ani nemusel měnit brejle a 300mm zdvihu by taky bylo znát.Víc si asi nepomůžeš.
Dvanáctka je nejlepší pivo i motorka.
Diky kluci.
Jde mi prave o svetlou vysku... Motorka je moc nizko. Pri prujezdu fakt hlubokych vyjetych koleji jsem trvale brousil vsim moznym. 18" dozadu urcite pujde. Akorat to musi chvilku pockat. Vidle se mi prekopavat zatim nechtelo. Ty co na 800stovce jsou me nijak neurazi a jde s nimi zit. Myslel jsem neco "jednoducheho" v podobe nejakych podlozek ci co ja vim... Prd tomu rozumim, jen vim, ze bych byl rad, kdyby byla vyssi...
Hele ty vidle jde jen jednoduse prohodit? Bez dalsich uprav? To asi tak jednoduche neni co? Brzdy....
haus1 napsal:
Jsem si dal tu práci abych to nalezl …
990 Adventure – zdvihy 210/210 ; světlá výška nezatížená 261 ; výška sedla 860
990 Adventure R - zdvihy 265/265 ; světlá výška nezatížená 316 ; výška sedla 915
F 800GS - zdvihy 230/215 ; světlá výška nezatížená 258 ; výška sedla 880
my mame vyssi zdvihy nez standardni 990ka? zajimave
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
haus1 napsal:
Jsem si dal tu práci abych to nalezl …
990 Adventure – zdvihy 210/210 ; světlá výška nezatížená 261 ; výška sedla 860
990 Adventure R - zdvihy 265/265 ; světlá výška nezatížená 316 ; výška sedla 915
F 800GS - zdvihy 230/215 ; světlá výška nezatížená 258 ; výška sedla 880
my mame vyssi zdvihy nez standardni 990ka? zajimave
JJ, dokud si na tu motorku nesedneš
myslis jako JA, havrani pirko??
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2