to Petrs: pokud vyměníš zadní kolo, bylo by dobré přední vidlici vyměnit za takovou, co díky úhlu současné zvýší motorku stejně jako to zadní kolo. Aby jsi měl zachovanou geometrii. Jinak pokud tam dáš standartní vidli z nějaké krosky, tak počítej, že tam budeš muset vyměnit pružiny za výrazně tvrdší, protože 100kg kroska je rozdíl oproti 250-300kg naloženého vosmikila
"Před miliony let opustil člověk moře. Každý někdy udělá chybu..."
No, původně jsem to myslel obecně, ale když se tak hlásíš, tak v Tvém případě je to ještě pikantnější
no tim obecne bys mne dozral, protoze to nemas podlozene prazadnymi argumenty
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Vjetrnik napsal:
to Hicks: to jo, havranní pírko na kterém ale stojí nosorožec....
boze... dneska se tu teda fakt neda pracovat
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
No, původně jsem to myslel obecně, ale když se tak hlásíš, tak v Tvém případě je to ještě pikantnější
no tim obecne bys mne dozral, protoze to nemas podlozene prazadnymi argumenty
a navic -- bavime se o konstrukcnim zdvihu.
Se vsim ostatnim si muzes snadno pohrat napr. jinou/progresivni pruzinou. Coz je stejne tak jako tak spotrebni material.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
jj. ani skrabanec na motorce jajo takove. Kufry pobraly vse, takze motorka nic. Trochu rypancu je na krytech riditek a kufry jsou "lehce" jete...
edit...
Beru zpet. Par skrabancu na ni je. Objevily se ted po odbahneni. Oni nebyly na te bile ani videt. Nejhur sesrkrabane je logo BMW....
Upravil petrs dne 26.10.2010 23:59