Ma LCD display nejakou baterii pro udrzeni napeti pri odpojene 12V baterii? Po utopeni mi sel, pak po nekolika dnech ukazal jen carky a potom behem minuty jakoby pohasnul. Ted nejde vubec... Bud mi nekde zaoxidoval kontakt anebo vlhko vytlouklo podpurnou baterii - pokud tam je....
No nevím, mám takový obavy, že tam asi žádná jiná baterka než je v motorce nebude. To teda není moc adv stroj.
Konečně jsem našel to co jsem hledal ...GS
Tak jsem pro klid duse vzal motku do servisu. LCD je dead... Totalne vse zkorodovane a zanesene bahnem... Motorka jinak ok. Cinkavy zvuk, ktery mi to po zaplaveni zacalo vydavat byl zpusoben tim, ze jsem blbe nasadil jednu z hadic z airboxu do smesovace a ta prisaval vzduch. Jinak akorat vymena oleje a ol. filtru. Jel jsem totiz posledni 3000km se spatnym olejem. Jinej tam totiz nemeli. Docela me prekvapuje, ze to odnesl "jen" lcd. Motorka byla minimalne 15 minut pod vodou, nez se mi ji podarilo vytahnout... A kdyz rikam pod vodou, myslim pod vodou... Koukala jen zrcatka :-) Po vytazeni vse blikalo jak pominute i pri vytazenem klicku... Bohuzel pro odpojeni baterky se musi rozsroubovat nekolik dilu a to nez jsem udelal ubehlo dalsich par minut... Za budiky jsem mel taky pekne akvarko a voda ze svetlometu vysycha jeste ted. Ale vetsina konektoru, keter jsem pak rozpojoval je dobre utesnena o-krouzky a tak byly suche. Podle mne nejvetsi problem a nepojizdnost zpusobil zapalovaci klicek. Tam to utesneny neni... Kdyz to vyschlo, vse zacalo fungovat samo.... Vypusteni benzinu z nadrze byl taky docela "zazitek". Soudruzi z BMW totiz nekde udelali chybu a nadrz nema vypust... Takze cerpadlo ven, vsriky ven vylit benzin s vodou, pak jsem chvili spinal cerpadlo se vstriky aby to odstrikalo vodu...
petrs napsal:
Tak jsem pro klid duse vzal motku do servisu. LCD je dead... Totalne vse zkorodovane a zanesene bahnem... Motorka jinak ok. Cinkavy zvuk, ktery mi to po zaplaveni zacalo vydavat byl zpusoben tim, ze jsem blbe nasadil jednu z hadic z airboxu do smesovace a ta prisaval vzduch. Jinak akorat vymena oleje a ol. filtru. Jel jsem totiz posledni 3000km se spatnym olejem. Jinej tam totiz nemeli. Docela me prekvapuje, ze to odnesl "jen" lcd. Motorka byla minimalne 15 minut pod vodou, nez se mi ji podarilo vytahnout... A kdyz rikam pod vodou, myslim pod vodou... Koukala jen zrcatka :-) Po vytazeni vse blikalo jak pominute i pri vytazenem klicku... Bohuzel pro odpojeni baterky se musi rozsroubovat nekolik dilu a to nez jsem udelal ubehlo dalsich par minut... Za budiky jsem mel taky pekne akvarko a voda ze svetlometu vysycha jeste ted. Ale vetsina konektoru, keter jsem pak rozpojoval je dobre utesnena o-krouzky a tak byly suche. Podle mne nejvetsi problem a nepojizdnost zpusobil zapalovaci klicek. Tam to utesneny neni... Kdyz to vyschlo, vse zacalo fungovat samo.... Vypusteni benzinu z nadrze byl taky docela "zazitek". Soudruzi z BMW totiz nekde udelali chybu a nadrz nema vypust... Takze cerpadlo ven, vsriky ven vylit benzin s vodou, pak jsem chvili spinal cerpadlo se vstriky aby to odstrikalo vodu...
a stacil jsi to chcipnout jeste nez z te chudinky byla ponorka?
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Jak se ti to povedlo? Proste jsi risknul hloubku, nebo ti spadla?
Vy tam musite mit raaaj, fakt zavidim, bych offroadil, az bych brecel.
motto: jak vidim pole, jdu se tam rozplacnout
KTM 640SM, KTM 350 EXC-F, HD Night ROD Special
jacob napsal:
Jak se ti to povedlo? Proste jsi risknul hloubku, nebo ti spadla?
Vy tam musite mit raaaj, fakt zavidim, bych offroadil, az bych brecel.
tak jsme se vcera s Morabem v kanclu bavili... a na pristi rok je predbezne v planu 2x (ci 3x -- s vjetrnikem) 690 enduro R
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
jacob napsal:
Jak se ti to povedlo? Proste jsi risknul hloubku, nebo ti spadla?
Vy tam musite mit raaaj, fakt zavidim, bych offroadil, az bych brecel.
tak jsme se vcera s Morabem v kanclu bavili... a na pristi rok je predbezne v planu 2x (ci 3x -- s vjetrnikem) 690 enduro R
4x mam totiz v planu to same podle mne kombinace GS a 690R je skvela a dalsi motorku uz nebudu potrebovat. No supersport mi bude chybet,ale nejak nemam uz pro nej vyuziti
jacob napsal:
Jak se ti to povedlo? Proste jsi risknul hloubku, nebo ti spadla?
Vy tam musite mit raaaj, fakt zavidim, bych offroadil, az bych brecel.
tak jsme se vcera s Morabem v kanclu bavili... a na pristi rok je predbezne v planu 2x (ci 3x -- s vjetrnikem) 690 enduro R
4x mam totiz v planu to same podle mne kombinace GS a 690R je skvela a dalsi motorku uz nebudu potrebovat. No supersport mi bude chybet,ale nejak nemam uz pro nej vyuziti
mne to porad hloda... EXC se asi lip odhazuje a ma lepsi protiopatreni proti skodam... ale musis to casto servisovat a podle vjetr. se na tom i blbe prejizdi.
takze kdyz nalozit moto a jet do pisku nebo spanelska, tak 690 enduro R je asi lepsi.
ted jen, aby se to necim nezkomplikovalo...
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Ještě z jara jsem měl mimo ji né současně F800GS a LC-4 Adventure. Jasně že na LC-4 ( potažmo i 690 ) toho člověk projede o něco víc a hlavně z menším úsilím než na 800GS ale pořád jsou ty motorky podle mě blízko sebe.
Takže jestli k 800GS druhou motorku víc do terénu nebo na vyřádění, určitě bych doporučil něco lehčího a nerozbitějšího něž 690 Enduro …
haus1 napsal:
Ještě z jara jsem měl mimo ji né současně F800GS a LC-4 Adventure. Jasně že na LC-4 ( potažmo i 690 ) toho člověk projede o něco víc a hlavně z menším úsilím než na 800GS ale pořád jsou ty motorky podle mě blízko sebe.
Takže jestli k 800GS druhou motorku víc do terénu nebo na vyřádění, určitě bych doporučil něco lehčího a nerozbitějšího něž 690 Enduro …
jak jsem psal... EXC ma take svoje nevyhody... takze po dlouhem uvazovani jsem se rozhodl pro enduro R.
s osmikilem do terenu nejezdim vubec a ani s tim nepocitam...
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Určitě nikoho nelámu, jen jsem chtěl napsat vlastní zkušenost.
Navíc i tu na tomhle fóru mytizovanou KTM ( 690Enduro ) je potřeba pro jízdu v terénu trochu dovybavit, v sérii toho bohužel moc nevydrží …
Každopádně nejvíc záleží co, kde a jak chce člověk jezdit.
haus1 napsal:
Určitě nikoho nelámu, jen jsem chtěl napsat vlastní zkušenost.
Navíc i tu na tomhle fóru mytizovanou KTM ( 690Enduro ) je potřeba pro jízdu v terénu trochu dovybavit, v sérii toho bohužel moc nevydrží …
Každopádně nejvíc záleží co, kde a jak chce člověk jezdit.
treba vzit na vlek a jezdit nekde dal...
YouTube Video
je to treba hodne dovybavit?
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Já myslel že chceš motorku do terénu, né na zaprášenou silnici
Tohle dáš na 800GS s ostrejma gumama a tlumičem řízení v pohodě taky, na tohle je jakýkoliv ostřejší enduro zbytečný. To jako fakt!
haus1 napsal:
Já myslel že chceš motorku do terénu, né na zaprášenou silnici
Tohle dáš na 800GS s ostrejma gumama a tlumičem řízení v pohodě taky, na tohle je jakýkoliv ostřejší enduro zbytečný. To jako fakt!
jak jsem rikal... moje hyckane osmikilo se do terenu nepodiva.. staci praha
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
690 neni motorka do tezkeho terenu, je to enduro. Je na ceste mezi EXC a 800GS. Da se na ni prejet, ma silu a servis neni narocny. Je tezka a krehci nez EXC a take oproti EXC sirsi a hur manevrovatelna. Ja bych EXC hned, ale obcas budu chtit prejet, nechci reait po 15ti mhod olej a dalsi vetsi servis po par desitkach motohodin. Aneb Rumunsko asi v pohode, Maroko taky, ale uz clovek musi vic resit. I kdys me kluci, kteri si tim prosli take spis doporucuji EXC...
Jinak dovybava je relativne v pohode oproti 800GS, horsi snad nemuze byt nic. Akrap kvuli tahu odspodu, zvyseni riditek, alternativne jiny sekundar prevod, rozumne obuti a par drobnosti.
motto: jak vidim pole, jdu se tam rozplacnout
KTM 640SM, KTM 350 EXC-F, HD Night ROD Special
690 neni motorka do tezkeho terenu, je to enduro. Je na ceste mezi EXC a 800GS. Da se na ni prejet, ma silu a servis neni narocny. Je tezka a krehci nez EXC a take oproti EXC sirsi a hur manevrovatelna. Ja bych EXC hned, ale obcas budu chtit prejet, nechci reait po 15ti mhod olej a dalsi vetsi servis po par desitkach motohodin. Aneb Rumunsko asi v pohode, Maroko taky, ale uz clovek musi vic resit. I kdys me kluci, kteri si tim prosli take spis doporucuji EXC...
Jinak dovybava je relativne v pohode oproti 800GS, horsi snad nemuze byt nic. Akrap kvuli tahu odspodu, zvyseni riditek, alternativne jiny sekundar prevod, rozumne obuti a par drobnosti.
akrapa si nekoupim ani omylem.. kdyz delam bordel, nechci aby mne bylo slyset..
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Mimochodem, me uz nejak prodej 800GS zacina prechazet, je vymazlena a hlavne co kdyz budu naaahodou nekam chtit zajet?
A jinak s temi KTM je to o cene, ja narazil na 690 na novou za luxusni cenu, takze volba byla jasna. Ale s 800GS se da delat moc, je dobra, ja ji ale uz daval zbytecne za usi.
Nicmene utopit se mi ji nastesti jeste opravdu nepovedlo
motto: jak vidim pole, jdu se tam rozplacnout
KTM 640SM, KTM 350 EXC-F, HD Night ROD Special
to Hicks: každá motorka v serii má své nedostatky, některá větší, některá menší...každá je třeba doladit, alespoň minimálně...ani mé EXC není v serii - blastry, kryty chladičů, šusplech, odvzdušňpovací ventilky atd. člověk to po těch mnoha pádech ocení
EXC je nedostižná v opravdu těžkém terénu, trialových pasážích atd., kde na ni třeba 690 R absolutně nemá...ale na dlouhou cestu po silnici i třeba polní to moc není, na to je 690 lepší, pohodlnější a i motor je použitelnější. Vždy si člověk musí říct, na co tu motorku hlavně chce. Na druhou stranu kombinace vosmikila a 690 je úchylná...jsou to motorky STEJNÉ kategorie (třídy, určení). Liší se jen tím, že jedna je více (výrazně) do terénu, druhá více na silnici (bohužel více, než si všichni přáli )
Ale třeba R1200GS na pneu typu Anakeea k tomu 690 R na pneu typu Mitas EF to smysl rozhodně má...
"Před miliony let opustil člověk moře. Každý někdy udělá chybu..."