Akrapa nemusis mit otevreneho, ja nejsem zastancem bordelu, naopak, nechci byt napaeny. Na GS mam Remuse a kdyz je tlumivka, je zvuk prijemny ale moto neni nijak hlucnejsi.
Jinak na te KTM poznas, jestli je potreba. Bez nej musis moto drzet nad cca 3000 a na rozdil od dvouvalu ti snadneji chcipne. Ten akrap to dost eliminuje.
Upravil jacob dne 28.10.2010 20:49
motto: jak vidim pole, jdu se tam rozplacnout
KTM 640SM, KTM 350 EXC-F, HD Night ROD Special
Vjetrnik napsal:
to Hicks: každá motorka v serii má své nedostatky, některá větší, některá menší...každá je třeba doladit, alespoň minimálně...ani mé EXC není v serii - blastry, kryty chladičů, šusplech, odvzdušňpovací ventilky atd. člověk to po těch mnoha pádech ocení
EXC je nedostižná v opravdu těžkém terénu, trialových pasážích atd., kde na ni třeba 690 R absolutně nemá...ale na dlouhou cestu po silnici i třeba polní to moc není, na to je 690 lepší, pohodlnější a i motor je použitelnější. Vždy si člověk musí říct, na co tu motorku hlavně chce. Na druhou stranu kombinace vosmikila a 690 je úchylná...jsou to motorky STEJNÉ kategorie (třídy, určení). Liší se jen tím, že jedna je více (výrazně) do terénu, druhá více na silnici (bohužel více, než si všichni přáli )
Ale třeba R1200GS na pneu typu Anakeea k tomu 690 R na pneu typu Mitas EF to smysl rozhodně má...
uchylny by to bylo, kdybych mel osmikilo na spuntech a to nemam...
tj. u mne nevidim problem.. osmikilo jako dopravni prostredek a 690ku na blbnuti na spuntech.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
No ale je fakt, že by mi nevadilo mít v garáži k EXC na blbnutí a hard divočení, ke GSA na longways ve dvou, takto upravenou 690ku
"Před miliony let opustil člověk moře. Každý někdy udělá chybu..."
Vjetrnik napsal:
to Hicks: každá motorka v serii má své nedostatky, některá větší, některá menší...každá je třeba doladit, alespoň minimálně...ani mé EXC není v serii - blastry, kryty chladičů, šusplech, odvzdušňpovací ventilky atd. člověk to po těch mnoha pádech ocení
EXC je nedostižná v opravdu těžkém terénu, trialových pasážích atd., kde na ni třeba 690 R absolutně nemá...ale na dlouhou cestu po silnici i třeba polní to moc není, na to je 690 lepší, pohodlnější a i motor je použitelnější. Vždy si člověk musí říct, na co tu motorku hlavně chce. Na druhou stranu kombinace vosmikila a 690 je úchylná...jsou to motorky STEJNÉ kategorie (třídy, určení). Liší se jen tím, že jedna je více (výrazně) do terénu, druhá více na silnici (bohužel více, než si všichni přáli )
Ale třeba R1200GS na pneu typu Anakeea k tomu 690 R na pneu typu Mitas EF to smysl rozhodně má...
clovece svezl jsem se na 690 a o pohodli nemuze byt zadna rec pravda byla vicemene v serii,ta co jsi sem dal ted foto by byla asi jiny kafe,protoze v serii je misto sedla ziletka,bez plexi taky nic moc....nejak jsem si nedovedl predstavit jet na tom nekam po ose. To uz snad radsi pojedu po ose s GS a v tom terenu se s tim nejak poperu. Ale nalozit, vylozit v maroku,projet ho,zablbnout si tak to zas jooo.
Aktualne 1250 GSA HP
Hodnekrat jsem premyslel, jak jsem to vlastne "dokazal" takhle blbe utopit a co se vlastne stalo... Vim jen, ze Birdsville Track byl svoji obtiznosti po zaplavach lehce nad moje jezdecke, fyzicke a psychicke moznosti. Puvodne to melo byt pohodovych 750km lehkeho offroadu. Prvnich sto km taky takovych bylo. Pak jsem dojel do oblasti Wetlands a vse se zmenilo. Bahno, bahno, bahno, potoky, vyjete hluboke rygoly od 4WD. Takze moje jizda byla: spadnout v blate, zvednout nalozenou motorku, nejak ji dostat z blata, popojet 200-300 metru a udelat to same. Kolikrat jsem spadnul nevim, ale bylo toho hoooodne... :-) Kdyz jsem dojizdel k tomu osudnemu potoku, mel jsem za sebou 560km. Podobnych potoku jsem ten den projizdel snad tricet. Vzdy byly pomerne melke, se sterkem. Tenhle vypadal stejne. Z pocatku jsem vzdy poctive slezal a delal pruzkum hloubky. Postupne jsem na to kaslal. Uz jsem proste nemohl.... a navic jsem se tesil, ze uz to mam "jen" 180km do Birdsville...
Tak jsem najel do potoka, kde se mi to zdalo nejmelci. Prvnich par metru takovych bylo. Pak prysel hluboky rygol ve dne, ten me zatlacil kamsi kam jsem nechtel a tam byla ve dne jakasi "studna" (jeste hlubsi cast). Jen jsem videl, jak mi predni blatnik mizi pod vodou, nasledovan budiky, riditky.... Bylo to moc rychle a nestacil jsem udelat vubec nic. Motorka chcipla. Nevim, jestli proto, ze nsala vodu, ale spis si myslim, ze elektronika byla prochcana vodou skrz naskrz.... Na to jsem si uvedemil, ze mam na zadnim sedle fotovybavu za 200000..... Brasna je sice trochu vodotesna, ale zase ne tolik, aby vydrzela totalni potopeni ve vode... Takze to bylo to prvni, co slo dolu a z vody. Behem toho jsem motorku musel pustit, abych brasnu po hmatu odpoutal. Motorka se tim potopila jeste hloubeji... Pak jsem musel chte nechte otevrit kufry pod vodou, abych je sundal a odlehcil motorku. Tak tezkou kravu jsem totiz nedokaz vytlacit... behem toho mi jeste nekolikrat spadla na bok a tim i hloubeji pod vodu.... Takze v podstate bylo vse zaplavene. Jak dlouho byla motorka pod vodou jen odhaduji, ale myslim, ze to bylo minimalne 15 min. Ale pozitivni bylo, ze kdyz jsem motorku vytahnul, byla krasne cista a umyta.... :-)
Upravil petrs dne 29.10.2010 00:31
Klobouk dolu, podle toho, co pises asi nebylo moc sanci. A ze si poctive nezkoumal hloubku fakt chapu.
Sani je v podstate pod "bangli", takze vodu si musel nasat hned, jak moto zajela dolu. Kazdopadne jsi sebe i moto vyskolil kvalitne. Jeste mi rekni, byl jsi sam? Jestli jo, tak si dost odvaznej.
motto: jak vidim pole, jdu se tam rozplacnout
KTM 640SM, KTM 350 EXC-F, HD Night ROD Special
Tyjo jak to taky čumim, musel to bejt fakt masakr, jsi zřejmě drsoň
Ale to že jsi tu motorku dokázal na místě rozchodit a časem ti umřel pouze budik považuju za malej zázrak.
Asi holt dobrej stroj
I v tomhle by chtělo 800GS porovnat s 690 a i s 990Adv.
Tak kucí, kdo se hlásí ??
Jo byl jsem sam.... Trvalo pet hodin, nez kolem me projelo prvni auto - farmari. Pak noc o samote, druhy den cekani az do pozdniho odpoledne, kdy kolem me projelo jedno jedine auto za cely den, pak odtah do Birdsville. Tam mi servis odmitnul pomoct opravit moto, tak jsem se chte nechte stal mechanikem. Na miste bych to stejne neopravil, byt bych ji tam vysusil, nemel jsem sebou tolik oleje, abych ho vymenil. Taky jsem musel vylit vsechen benzin a to by mi taky moc nepolepsilo... :-) Jako odvahu to neberu a drson rozhodne nejsem. Poslechl jsem, co mi rekla policie ohledne kvality cesty a proste to zkusil. Kdyz jsem se dostal do jeji nejobtiznejsi casti, proste jsem se psychicky nedokazal otocit a vratit. Jednak proto, ze jsem to proste chtel dokazat a jednat proto, ze ta predstava toho, cim jsem projel a to, ze bych to mel absolvovat znova me proste zarazila.... Pry jsem byl prvni motorkar, co to zkousel projet po destich. No, ale nedojel jsem... :-(
To co se stalo asi tak nejak patri k cestovani v odlehlych lokacich. Stat se muze jak vidno cokoliv. Kazdopadne je to vyborna zkusenost, ktere me tak trochu pomuze pripravit se na dalsi vyjizdky....
Bez zavahani bycg to jel znovu. Vse bylo relativne bezpecne. Vozim sebou Epirb a Spot.