Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování na nich
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování
  • · BMW GS
  • · Fórum
  • · Články
  • · Zprávy
  • · Galerie
  • · Naše fotografie
  • · Odkazy
  • · Ke stažení
  • · Inzerce
  • · Hledat
Reklama
Kalendář akcí
<< Srpen 2025 >>
Po Út St Čt Pá So Ne
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
Číst diskusi
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování :: Motorky BMW :: BMW R850GS, R1100GS, R1150GS a R1150GS Adventure
 
Rozdíly Kardan 1200 a 1150
Jurek
#1 
Přidané 10.11.2010 14:48
Avatar člena


Příspěvků: 160
Registrace: 13.06.07
Máte někdo zkušenost s rozdíly kardanem dvanáctky a jedenáctpade? Poměrně dost lidí opravuje hrušky u dvanáctek. Mechanik z BMW říkal, že jedenáct pade má širší ložisko a celkově je hruška pevnější. Je to tak?
Jurek
bmwjurek@seznam.cz
www.bmw-gs.estranky.cz
www.scrc-ostrava.estranky.cz
608 822 033
 
www.bmw-gs.estranky.cz
brtnik
#2 
Rozdíly Kardan 1200 a 1150
Přidané 10.11.2010 15:11

Příspěvků: 1513
Registrace: 06.05.08
Nevim jaky rozdily jsou konstrukcne,ale co rikal Zlabek tak na 12 opravdu vydrzi min nez na 1150,ale i tam se proste hlavne loziska a gufera meni a on doporucuje menit preventivne po 50 tis.km,ale ze na 1150 odchazi kolem 80-100tis. a na 12 tak na pulce. Ovsem zalezi jak kdo jezdi,v terenu to dostane urcite daleko vic zabrat nez na dalnici.
Tonda odsud by ti to asi objasnil nejlip, opravuje jich hodne.
 
Jurek
#3 
Rozdíly Kardan 1200 a 1150
Přidané 11.11.2010 08:05
Avatar člena


Příspěvků: 160
Registrace: 13.06.07
Prý to neodejde ze dne na den, ale pár tisíc je nejprve vůle. Mechnaik mi ukazoval, jak tu vůli zjistit, Prst mezi obložení a kardan a někdo musí zahýbat kolem když je moto na stojanu. Pokud cítíš prst svírat, měl bys už uvažovat o výměně, ale i tak ještě vydrží. Kdo si to nezměří před větší jízdou, pak se může divit.
Jurek
bmwjurek@seznam.cz
www.bmw-gs.estranky.cz
www.scrc-ostrava.estranky.cz
608 822 033
 
www.bmw-gs.estranky.cz
vevis
#4 
Rozdíly Kardan 1200 a 1150
Přidané 11.11.2010 08:25
Avatar člena

Moderátor
Příspěvků: 5903
Registrace: 05.03.08
Jenze,alespon u 1100,1150 je ta vule vetsinou zpusobena dvema kuzelikovymi lozisky,ktera obcas staci o 2Nm dotahnout.S hlavnim loziskem to nemusi mit nic spolecneho.A pokud je to v tech kuzelikovych,tak ti nic nehrozi.A nekdo i tvrdi,ze tam nepatrna vule bejt ma.helpless
Ja vymenil pri 80t. km ty kuzelikovy i hlavni protoze jsem mel na kole vuli a taky preventivne.Po dalsich 20t.km mam na zadnim kole opet nepatrnou vuli a fakt si nemyslim,ze by to bylo hlavnim loziskem.
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!Frown
 
Kubicek
#5 
Rozdíly Kardan 1200 a 1150
Přidané 11.11.2010 09:02
Avatar člena


Příspěvků: 978
Registrace: 28.02.07
K tý velikosti a váze, Co čekáš když 1200 je o dvacet kilo lehčí. Se prostě muselo někde ubírat material a nahrazovat jiné plasty.
Konečně jsem našel to co jsem hledal ...GS
 
Jurek
#6 
Rozdíly Kardan 1200 a 1150
Přidané 11.11.2010 09:16
Avatar člena


Příspěvků: 160
Registrace: 13.06.07
Prý je hlavní ložisko u 1100 a 1150 širší, tím lépe odolá tlakům. Nevím, proto se ptám na zkušenosti.
Jurek
bmwjurek@seznam.cz
www.bmw-gs.estranky.cz
www.scrc-ostrava.estranky.cz
608 822 033
 
www.bmw-gs.estranky.cz
Přejít na fórum:
Motorky BMW GS - diskuse :: Motorky BMW :: BMW R850GS, R1100GS, R1150GS a R1150GS Adventure :: Více v diskusním fóru
Přihlášení
Jméno

Heslo



Zaregistrovat se
Zaslat zapomenuté heslo
Kdo je on-line
Hosté on-line: 63
Členové on-line: 1
tatanka

Registrováno: 8,721
Nejnovější člen: maros44

Poslední návštěvy
Reklama
Vygenerované za: 0.14 sekund
Copyright © 2006 BAWORAK.CZ | Kontakt | Časté dotazy | Pravidla portálu | Hosting poskytuje CGI