Pro me za me si kup dozadu kotouc za 48 tisic.Ale neverim tomu,ze to bude vyrazne lepsi nez zadni kotouc na 1100gs.Ja si myslim,ze zadni brzda nefunguje uz tak nejak z principu.Tou si spis pomahas pri maximalnim brzdeni ke zklidneni motorky.Neumim to napsat odborne.Ale aspon na kole jsem od zadni brzdy ocekaval spis zatoceni,nez zabrzdeni.
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
FRN napsal:
Vevis přece může srovnávat, má doma paralever i monolever.
To vím taky co má domaale nevím o tom že by měl dvouventilový paralever s kotoučem vzadu,jestli víš co to asi je
Jo, viděl jsem nabastlenej paralever z jedenáctky na PD. Ale to se tam dává asi z jiného důvodu než jen kvůli brzdě.
Já jsem nepsal o nabastleném paraleveru z jedenáctky,ale o kotoučové brzdě namontované na originál paraleveru a diferáku z dvouventilu GS u firmy Wüdo.jak jsem psal,jestli víš co to asi je.......asi nevíš....
Zdar Vlasťo, teda já si myslím, že kotoučovka vzadu na 2V je tak akorát ukázka technický zručnosti autora, ale praktickej význam mít nebude. Vždyť tu origo bubnovku přebrzdíš, kdy tě napadne, tak proč chtít víc? To má Vevis pravdu, že rezervy jsou spíš vepředu, tam je druhej kotouč sakra znát.
Co se motoru týče, tak tam není koní a hlavně krouťáku nikdy dost. Zrovna smlouvám se Siebenrockem o té variantě 80 PS a 116 Nm, ale ta cena je děsivá. Pak je to asi o tom, jestli tu motorku hodláš spotřebovat, nebo jestli jí chceš jednou dát vnoučatům...
R80GS Basic´96, R100GS PD´89, R100RT Classic ´95, Jawa 250´49, Jawa 500´54 , BSA 350´53, CZ 250´63