Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování na nich
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování
  • · BMW GS
  • · Fórum
  • · Články
  • · Zprávy
  • · Galerie
  • · Naše fotografie
  • · Odkazy
  • · Ke stažení
  • · Inzerce
  • · Hledat
Reklama
Kalendář akcí
<< Srpen 2025 >>
Po Út St Čt Pá So Ne
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
Číst diskusi
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování :: Motorky BMW :: BMW R1200GS a R1200GS Adventure (vzducháč)
 
Brzdy na GS 1200 rv. 2005
Robert
#1 
Přidané 23.02.2008 22:16
Avatar člena


Příspěvků: 1838
Registrace: 19.06.07
Pardon blbě jsem to umístil a nejde mi to převést do daného tématu.

Mám GS 1200 model 2005 a taky se mi to už stalo. Při projížďce jsem sjel do lesa Grin a po cca 10 minutách blbnutí v bahnitym terénu kdy jsem často přibržďoval mi chcíp motor, a navíc v tý největší sračce kterou jsem projížděl ShockShockShock.
Moment jak ve špatnym filmu : stojící motorka 220 kg v hlubokym bahně, všude v okruhu 2m bahno, já nabalenej v hadrech spocenej jak myš a motorka obutá do Tourancek s totálně vybitou baterkou.
Musel jsem čekat cca 20 - 30 minut než šla jakštakš znova nastartovat a to jsem se modlil protože z pustýho lesa a tý louže bych jí dostal snad jen vrtulníkem. Během čekání jsem dal větev co byla v dosahu pod policajta aby stála, a měl jsem dost času k nalámání větví a jejich nastrkání pod kola + metr před ně. Po nahození jsem chvíli vrčel, abych trochu dobil baterku a pak jsem z toho lesa vyletěl jak čert. A řešení : dát silnější alternátor, změnu drzdového posilovače za model z r. 2007 nebo lépe prodat model 2005 a koupit model 2007 protože obě varianty vyjdou cenově nastejno Angry.
Taky mě ještě napadlo nepoužívat 220 kg težkého cestovního MASTODONTA + 120 kg pilot, na blbnutí v terénu, ale to mi nějak nedá.
Upravil Robert dne 24.02.2008 21:34
Asfalt nic moc, offroad sehr gutt und super.
 
lysak
#2 
Brzdy na GS 1200 rv. 2005
Přidané 24.02.2008 00:04

Příspěvků: 443
Registrace: 05.02.08
On se da ten posilovac vymenit za model 07?? Jaka je cena?
 
BIGR
#3 
Brzdy na GS 1200 rv. 2005
Přidané 24.02.2008 08:29
Avatar člena


Příspěvků: 3103
Registrace: 30.12.07
Robert napsal:
Pardon blbě jsem to umístil a nejde mi to převést do daného tématu.

Mám GS 1200 model 2005 a taky se mi to už stalo. Při projížďce jsem sjel do lesa Grin a po cca 10 minutách blbnutí v bahnitym terénu kdy jsem často přibržďoval mi chcíp motor, a navíc v tý největší sračce kterou jsem projížděl ShockShockShock.
Moment jak ve špatnym filmu : stojící motorka 220 kg v hlubokym bahně, všude v okruhu 2m bahno, já nabalenej v hadrech spocenej jak myš a motorka obutá do Tourancek s totálně vybitou baterkou.
Musel jsem čekat cca 20 - 30 minut než šla jakštakš znova nastartovat a to jsem se modlil protože z pustýho lesa a tý louže bych jí dostal snad jen vrtulníkem. Během čekání jsem dal větev co byla v dosahu pod policajta aby stála, a měl jsem dost času k nalámání větví a jejich nastrkání pod kola + metr před ně. Po nahození jsem chvíli vrčel, abych trochu dobil baterku a pak jsem z toho lesa vyletěl jak čert. A řešení : dát silnější alternátor, změnu drzdového posilovače za model z 2007 nebo lépe prodat model 2005 a koupit model 2007 protože obě varianty vyjdou cenově nastejno Angry. Taky mě ještě napadlo nepoužívat 220 kg težkého cestovního MASTODONTA + 120 kg pilot, na blbnutí v terénu, ale to mi nějak nedá.

To poslední je správně...Wink Na blbnutí lehkou blátotlačku k tomu uzpůsobenou a bez posilovače a na ježdění po světě GS. Smile
 
marek321
#4 
Brzdy na GS 1200 rv. 2005
Přidané 24.02.2008 15:05
Avatar člena


Příspěvků: 224
Registrace: 30.11.07
A tiez nesrat sa do terenu s Touranckami...to tiez dost pomaha.
Sorry za duchaplnu odpoved Wink ale nejak mi to pripomenulo moje zaciatky
 
Robert
#5 
Brzdy na GS 1200 rv. 2005
Přidané 24.02.2008 21:42
Avatar člena


Příspěvků: 1838
Registrace: 19.06.07
Tourancky opravdu nejsou do terenu ale pro špunty jsem zatim nedozrál --- do Afriky cestovat nebudu ( záda nedovolí ). Rumunsko zatim neplánuju a na ježdění kolem komína jsou Touransky super.
Asfalt nic moc, offroad sehr gutt und super.
 
marek321
#6 
Brzdy na GS 1200 rv. 2005
Přidané 25.02.2008 17:37
Avatar člena


Příspěvků: 224
Registrace: 30.11.07
Tourance (Anakee, a pod.) su na asfalt fakt super.
Nie je ale treba hned ist do extremu pri zmene jazdneho rezimu, a tim myslim nasadit rovno spuntovky. Ak ti staci bezna cestovna rychlost okolo komina tych 120-130 km/h tak skus MITAS E-07. Vyborna vydrz a slusne vlastnosti.
V bahne ta sice tiez nezachrania, ale zarucene odvedu lepsiu pracu ako cisto asfaltovy vzorek. Ja kombinujem predok Anakee a zadok E07, v terene sice obcas nahanam predok po "horach a dolinach", ale zato zadok ta vytlaci z pruseru.
Alebo si priplat na TKC80 a budes sa divit, co tato guma dokaze jak na asfalte, tak v terene. "Doc" ti o tom rad porozprava svoj pribeh.

PS: tymto som nechcel rozputat novu diskusiu na temu "spunty versus slicky", eln som chcel chalanovi doporucit riesenie, kedze mame spolocny problem. Howgh!
 
Pivos
#7 
Brzdy na GS 1200 rv. 2005
Přidané 26.02.2008 07:07
Avatar člena


Příspěvků: 856
Registrace: 17.08.07
Robert napsal:
Pardon blbě jsem to umístil a nejde mi to převést do daného tématu.

Mám GS 1200 model 2005 a taky se mi to už stalo. Při projížďce jsem sjel do lesa Grin a po cca 10 minutách blbnutí v bahnitym terénu kdy jsem často přibržďoval mi chcíp motor, a navíc v tý největší sračce kterou jsem projížděl ShockShockShock.
Moment jak ve špatnym filmu : stojící motorka 220 kg v hlubokym bahně, všude v okruhu 2m bahno, já nabalenej v hadrech spocenej jak myš a motorka obutá do Tourancek s totálně vybitou baterkou.
Musel jsem čekat cca 20 - 30 minut než šla jakštakš znova nastartovat a to jsem se modlil protože z pustýho lesa a tý louže bych jí dostal snad jen vrtulníkem. Během čekání jsem dal větev co byla v dosahu pod policajta aby stála, a měl jsem dost času k nalámání větví a jejich nastrkání pod kola + metr před ně. Po nahození jsem chvíli vrčel, abych trochu dobil baterku a pak jsem z toho lesa vyletěl jak čert. A řešení : dát silnější alternátor, změnu drzdového posilovače za model z r. 2007 nebo lépe prodat model 2005 a koupit model 2007 protože obě varianty vyjdou cenově nastejno Angry.
Taky mě ještě napadlo nepoužívat 220 kg težkého cestovního MASTODONTA + 120 kg pilot, na blbnutí v terénu, ale to mi nějak nedá.



Nemyslím si, že by se po 10minutách přibržďování f terénu mělo něco stát s baterkou. To by to měli chlapci z DDR špatně vymyšlené...Problém bude někde jinde...zkus pořádně dobít baterkuCool
Upravil Pivos dne 26.02.2008 07:07
5.10.1842
www.bmwgs.cz
Vlak by měl jet jen takovou rychlostí, aby motýli mohli otevřenými okny volně létat dovnitř a ven
 
marek321
#8 
Brzdy na GS 1200 rv. 2005
Přidané 26.02.2008 19:51
Avatar člena


Příspěvků: 224
Registrace: 30.11.07
Suhlas s Pivosom, odskusane v Rumunsku, brzdy i baterka bez problemov
 
Robert
#9 
Brzdy na GS 1200 rv. 2005
Přidané 26.02.2008 19:54
Avatar člena


Příspěvků: 1838
Registrace: 19.06.07
Baterku dávám dobíjet jednou za cca 3 měsíce ( CTEK 3600 ) a pokud blbnu v terénu tak eště častějš. Když se mi to stalo tak byla cca 3 měsíce stará / nová a po dlouhé cestě k lesu stoprocentně došťouchaná. Problém je v tom že z BMW je nastaveno kuli bezpečnosti že při vybytí AKU které kontroluje PC vypne motor, nebo nenahodí a seš v perdely i s Německou bezpečností. Ale má to logiku - ubrzdi SCHNELLPANZER bez funkčního posilovače ? ? ? Frown To by se říkalo že soudruhům z NDR to nefunguje a byly by za prakokoty. A je možný že to nebylo 10 minut ale 15 protože v bahně to hrozně utíká ? Sad
Robert přiložený následující obrázek:


[115.64Kb]
Upravil Robert dne 26.02.2008 19:57
Asfalt nic moc, offroad sehr gutt und super.
 
francuz
#10 
Brzdy na GS 1200 rv. 2005
Přidané 26.02.2008 20:02
Avatar člena


Příspěvků: 234
Registrace: 10.05.07
Pri noznej brzde mas spinac a ked sa ti tam dostane blato,moze ti zostat zopnuty,co sa stalo asi aj tebe/uz aj mne/a vtedy ti ide stale posilovac a ten ti vyslaha baterku
 
Přejít na fórum:
Motorky BMW GS - diskuse :: Motorky BMW :: BMW R1200GS a R1200GS Adventure (vzducháč) :: Více v diskusním fóru
Přihlášení
Jméno

Heslo



Zaregistrovat se
Zaslat zapomenuté heslo
Kdo je on-line
Hosté on-line: 67
Členové on-line: 0

Registrováno: 8,724
Nejnovější člen: setr

Poslední návštěvy
Reklama
Vygenerované za: 2.37 sekund
Copyright © 2006 BAWORAK.CZ | Kontakt | Časté dotazy | Pravidla portálu | Hosting poskytuje CGI