Jde mi težko přišroubovat nadrž tim šroubem na prave strane dole na nadrzi.Mam r.v.94 a jeste plastovou nadrz.Kdyz ji posadim na motorku,tak ta dira na nadrzi se mi spravne nepřekryva s temi dvema dirami na tech plechach.Odhadem mozna tak o 4 mm.Sroub tam dostanu,ale musim s tim dost zapasit,nebo si pomoct sroubovakem.Nevim jestli to nemuze byt i tim,ze by ta plastova nadrz rokama nebo ruznyma teplotama trochu menila rozmery.Na druhou stranu je dost poddajna,tak se necha vysponovat.Ta plastova nadrz ma to pridelani resene tak,ze na tom zadnim plechu je zezadu navarena matka do ktere se zasroubuje sroub co prochazi skrz to uchyceni nadrze.Plechove nadrze uz tu matku prej nemaj napevno navarenou.
Reseni neni slozity,v nejhorsim tu diru zvetsim a odriznu tu navarenou matku a matku tam dam navolno.Ale presto me zajima jestli ma tento problem nekdo taky,pripadne i na plechove nadrzi.
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
rv. 94, plastová nádrž a nymlich ten samý problém. Akorá nádrž moc poddajnou nemám, tak když už jí sundám, tak ji tam musím dupat zpátky ideálně ve více lidech R 1100 GS
To Fila: Presne tak.Kdyz jeden sroubuje sroub a druhy na nadrz tlaci tak,aby se diry prekryli je to jednodussi.
To Bigr: ono tezko verit,ale i s km predchoziho majitele ma ta motorka v terenu najeto tak 2000km.To jsou pri 100000km na tachometru 2%.Takze kdyz napisu v terenu skoro nejeta,tak vlastne ani nekecam!
To Servisak:
Upravil vevis dne 24.01.2011 09:33
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
vevis napsal:
To Bigr: ono tezko verit,ale i s km predchoziho majitele ma ta motorka v terenu najeto tak 2000km.To jsou pri 100000km na tachometru 2%.Takze kdyz napisu v terenu skoro nejeta,tak vlastne ani nekecam!
To Servisak:
To je asi statisticky pravda,ale viděl jsem ty tvoje 2%.
Nebudu ti tady už víc kazit.Dokud nepoznáš BMW,nechybí...
BMW R1200GS
celá nádrž drží na jednom šroubu a to právě v zacní části vlevo. vepředu je to posazený na prolisech. pokud to budeš chtít "jenom" nadzvednout, tak stejně musíš ten šroub sundat R 1100 GS
Mam taky plastaka, matku NEmam privarenou a postup mam takovy, ze nasadim nadrz na ty predni cepy, polozim ji do ty vidlice, kde se sroubuje(v ten moment mi taky nelicujou diry) a dorazim do predu,cca 1cm. Delam to sam a jde to dobre. Jenom davam bacha, abych si neskripnul hadice nebo kabely.
R1100GS
Fila napsal:
celá nádrž drží na jednom šroubu a to právě v zacní části vlevo. vepředu je to posazený na prolisech. pokud to budeš chtít "jenom" nadzvednout, tak stejně musíš ten šroub sundat
V zadní části vlevo mám p´rdlačku, šroub mám v zadní části vpravo (po směru jízdy).
Ale nádrž mám plechovou.
Nevěřím, že plechovka má uchycení zrcadlově jako kelímek.??
Upravil Hrabe_X dne 24.01.2011 11:49
H.
/ Z howna bič neupleteš. Když upleteš, tak s ním nezapráskáš. Když zapráskáš, tak jenom sebe. /
Hrabe_X napsal:
V zadní části vlevo mám p´rdlačku, šroub mám v zadní části vpravo (po směru jízdy).
Ale nádrž mám plechovou.
Nevěřím, že plechovka má uchycení zrcadlově jako kelímek.??
Hrabe taky to mame vpravo.
Jinak problem vyresen.Ne ze by to ted uplne licovalo,ale staci vic zatlacit a sroub tam
dam sam a docela rychle.
Problem byl v tom,ze jsem koupil nove ty gumy co jsou mezi nadrzi a temi sedymi plastiky vepredu.Mel jsem totiz jednu roztrzenou.Jenze puvodni uz se nedelaj.Ty na kovovou by tam nesedeli.Ale delaj se ty puvodni,ale je u nich napsano +5mm.Ja myslel,ze je to na delku,ale ono je to na sirku!Na te spodni casti to nevadi,alespon ta nadrz sedi jakoby na sirsi plose.Ale vadi to nahore,kde do ty gumy je zasunutej ten plastik.
Kdyz proste chcete kvuli tomu sroubu tu nadrz zatlacit dopredu,tak je mezi nadrzi a temi plastiky o 5 mm vic materialu a to se jen tak nepodda.Tak jsem proste vzal nuz a vrsek gum jsem asi o 3 mm zužil.Materialu tam je dost.Ted je to podstatne lepsi.Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!