AFAIK by se mnou souhlasil
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Popíšu své poslední "řeťezové" zkušenosti, kdo chce, vezme si info, kdo nechce, nechť nechá být:
Varadero XL1000V r.v. 2003 = 996 ccm, 94k/ 8000 ot./min, 98Nm/ 6000 ot./min, 235kg bez náplní = s náplní, se mnou nemálo přes 100kg a bagáží bratru skoro 2 roky cca 400kg, párkrát s panímámou a kufry Alpy a tak s cca 500kg
na začátku jsem nechal vyměnit řetězovku a řetěz, hodně jsem jej mazal, o to míň čistil, prý se tím vytváří brusná pasta z prachu a maziva, ale měl jsem asi dobrej řetěz a mazivo, takže kámoš na tom začíná 4. sezónu bez výměny = cca 35.000km a více, cca po třetinách Praha, dálnice a toulání po vedlejších silnicích s výjezdy na kopce, skoro žádný terén, ale velký rychlosti na dlouhý trasy stejně jako poskakování v zácpách
můj servisman mi říkal, že i DID muselo vyjet s low end výrobky, aby se udrželi na trhu a některý "zlatý" řetězy vydrží mnohem míň, než obyčka, protože jde o marketing, důležitý jsou ty číslený označení, kterým já nerozumím, proto mám osvědčeného machra, kterej mi poradí a dá na výběr
takže na Varana šla nějaká střední varianta řetězu s řetězovkou, chtěl jsem, aby mi ji spíš natáhl, že nemám rád cukání, nakonec ji spíš povolil, nebylo to úplně ideální na provoz, ale vydrželo to podle mě neskutečný věci
jak říkám, berte, nebo nechte bejt, toto je má zkušenost
Buď cestu najdu, nebo si udělám vlastní.
Chlapi, ja som montoval tretiu sadu niečo po 51tis. km. Od 5tis. mám CLS mazanie, reťaz šponujem na hlavnom stojane, previs skúšam presne v strede medzi osami ( nemusíte to merať, je to zhruba v strede pneu, samozrejme bližšie k motoru ) pre mňa je vôla vtedy dobrá, keď sa pri ľahkom zatlačení reťaze na hor oprie o plastový klzák reťaze na spodoku kyvky. Vždy pootičím kolesom abi sa reťaz posunula zhruba o 20cm a preskúšam znovu. Takto to opakujem pokiaľ reťaz nespraví celú otáčku. Je to jednoduché a mne sa to takto osvedčilo.
No k napnutí řetězu vede jedna spolehlivá cesta a nepotřebujete k tomu ani závaží. Vezmete kurt a stáhnete kyvku do polohy kdy je osa výstupní hřídele, osa otáčení kyvky a osa zadního kola v jedné rovině. Napnete řetěz tak aby neměl téměř vůli. Utáhnete povolíte kurt a jeto. Tím nastavena délka přesně na hranu kdy nedochází k přepínání při libovolném propružení. Někdo kdo mám 800vku by to mohl provést a změřit výsledek t.j. vůli po povolení a porovnat to s doporučením. Uvidíme o kolik se to liší.
R1200GSA>>KTM 990 LC8 ABS-R>>KTM1290SA-R