BMW R 1200 GS
|  | |
| Motor | |
| Typ | Vzduchem/olejem chlazený dvouválcový čtyřtaktní boxer,jedna vačková hřídel, centrální hřídel diferenciálu | 
| Vrtání x zdvih | 101 mm x 73 mm | 
| Zdvihový objem motoru | 1.170 cm3 | 
| Nominální výkon | 77 kW (105 konské síly) při 7500/min. | 
| Největší točivý moment | 115 Nm při 5750/min. | 
| Kompresní poměr | 12,0 : 1 | 
| Úprava paliva / systém řízení motoru | elektronické vstřikování sací trubkou /digitální řízení motoru: BMS-K | 
| Čištění spalin | řízený 3-cestný katalyzátor, Emisní standart EU-3 | 
| Jízdní vlastnosti / spotřeba paliva | |
| Největší rychlost | Přes 200 km/h | 
| Spotřeba paliva na 100 km při konst. 90 km/h | 4,3 l | 
| Spotřeba paliva na 100 km při konst. 120 km/h | 5,5 l | 
| Typ paliva benzín | Super bezolovnatý, minimální oktanové číslo 95 (ROZ), přes integrovanou regulaci detonačního spalování ale provozovatelný až po minimální oktanové číslo 91 (ROZ) | 
| Elektrické systémy | |
| Alternátor | Tří fázový alternátor 720 W | 
| Baterie | 12 V / 14 Ah, bezúdržbová | 
| Přenos energie | |
| Spojka | Jednokotoučová suchá spojka, ovládaná hydraulicky | 
| Převodovka | šestirychlostní převodovka řazená ozuby se šikmým ozubením | 
| Pohon | kardan | 
| Podvozek / brzdy | |
| Rám | Dvoudílný koncept rámu z předního a zadního rámu se samonosnou jednotkou motor-převodovka | 
| Vedení předního kola / odpružení | BMW Motorrad Telelever; průměr trubky stojanu 41 mm, centrální pérovací jednotka s vinutou pružinou a teleskopickým tlumičem, předpětí pružiny 5-násobné mechanicky nastavitelné | 
| Vedení zadního kola/odpružení | jednoramenná kyvná páka z hliníkového odlitku s BMW Motorrad Paralever, WAD centrální pérovací jednotka s vinutou pružinou a teleskopickým tlumičem, předpětí pružiny prostřednictvím ručního kolečka, hydraulicky plynule seřiditelné, tahové stupňové tlumení nastavitelné | 
| Dráha pružiny vpředu/vzadu | 190 mm / 200 mm | 
| Rozvor | 1,507 mm | 
| Závlek | 101 mm | 
| Rejdový úhel hlavy | 64.3° | 
| Kola | Kola z hliníkového odlitku | 
| Rozměr ráfků vpředu | 2.50 x 19" | 
| Rozměr ráfků vzadu | 4.00 x 17" | 
| Pneumatiky vpředu | 110/80 R 19 | 
| Pneumatiky vzadu | 150/70 R 17 | 
| Brzdy vpředu | Brzdy s dvojitými kotouči,brzdy s dvojitými kotouči, brzdové kotouče uložené plovoucí, 305 mm průměr, four-piston fixed calipers | 
| Brzdy vzadu | Single disc, diameter 265 mm, čtyřnásobné písty - pevné sedlo | 
| ABS Zvláštní vybavení : | BMW Motorrad Integral ABS (částečně Integral), odpojitelný | 
| Rozměry / hmotnosti | |
| Délka | 2.210 mm | 
| Šířka (nad zrcátkem) | 935 mm | 
| Výška (bez zrcátek) | 1.450 mm | 
| Výška sedadla při hmotnosti prázdného vozidla | 850 / 870 mm | 
| Délka podsedlového rámu při hmotnosti prázdného vozidla | 1.890 / 1.940 mm | 
| Hmotnost prázdného vozidla, připraveno k jízdě, plně natankováno 1) | 229 kg | 
| Suchá váha 2) | 203 kg | 
| Celková přípustná hmotnost | 440 kg | 
| Užitečná nosnost (u sériové výbavy bez kufru) | 211 kg | 
| Využitelný obsah nádrže | 20,0 l | 
| Rezerva | cca 4,0 l |