Motor |
 |
Druh konstrukce |
|
vzduchem/olejem chlazený
dvouválcový čtyřtaktní plochý motor s
protiběžnými písty, jedna vačková hřídel, čtyři
ventily na každý válec, centrální hřídel
diferenciálu |
 |
Vrtání x zdvih |
|
101 mm x 73 mm |
 |
Zdvihový objem motoru |
|
1.170 cm3 |
 |
Jmenovitý výkon |
|
72 kW (98 koňské síly) při
7.000/min |
 |
Max. točivý moment |
|
115 Nm při 5.500/min |
 |
Kompresní poměr |
|
11,0:1 |
 |
Úprava paliva / systém řízení
motoru |
|
elektronické vstřikování sací
trubkou /digitální řízení motoru: BMS-K, dvojité
zapalování |
 |
Čištění spalin |
|
řízený 3-cestný katalyzátor |
 |
Jízdní parametry/spotřeba |
 |
Maximální rychlost |
|
přes 200 km/h |
 |
Spotřeba na 100 km při konst.
90 km/h |
|
4,3 l |
 |
Spotřeba na 100 km při konst.
120 km/h |
|
5,5 l |
 |
Druh paliva |
|
benzín Super bezolovnatý,
minimální oktanové číslo 95 (ROZ), přes
integrovanou regulaci detonačního spalování ale
provozovatelný až po minimální oktanové číslo 91
(ROZ) |
 |
Elektrika |
 |
Osvětlovací dynamo |
|
alternátor 600 W |
 |
Baterie |
|
12 V / 12 Ah |
 |
Přenos energie |
 |
Spojka |
|
jednokotoučová suchá spojka,
ovládaná hydraulicky |
 |
Převodovka |
|
šestirychlostní převodovka
řazená ozuby se šikmým ozubením |
 |
Sekundární pohon |
|
kardan |
 |
|
|
Podvozek/brzdy |
 |
Rám |
|
třídílný koncept rámu z
předního a zadního rámu se samonosnou jednotkou
motor-převodovka |
 |
Vedení předního kola/odpružení |
|
BMW Motorrad Telelever; průměr
trubky stojanu 41 mm, centrální pérovací
jednotka s vinutou pružinou a teleskopickým
tlumičem, předpětí pružiny 9-násobné mechanicky
nastavitelné |
 |
Vedení zadního kola/odpružení |
|
jednoramenná kyvná páka z
hliníkového odlitku s BMW Motorrad Paralever,
WAD centrální pérovací jednotka s vinutou
pružinou a teleskopickým tlumičem, předpětí
pružiny prostřednictvím ručního kolečka,
hydraulicky plynule seřiditelné, tahové stupňové
tlumení nastavitelné |
 |
Dráha pružiny vpředu/vzadu |
|
190 mm / 200 mm |
 |
Rozchod kol (při normální
poloze) |
|
1.520 mm |
 |
Závlek (při normální poloze) |
|
110 mm |
 |
Rejdový úhel hlavy (při
normální poloze) |
|
62,9° |
 |
Kola |
|
kola z hliníkového odlitku |
 |
Rozměr ráfků vpředu |
|
2,50 x 19 |
 |
Rozměr ráfků vzadu |
|
4,00 x 17 |
 |
Pneumatiky vpředu |
|
110/80 - R 19 |
 |
Pneumatiky vzadu |
|
150/70 - R 17 |
 |
Brzdy vpředu |
|
brzdy EVO s dvojitými kotouči,
brzdové kotouče uložené plovoucí, průměr 305 mm,
čtyřnásobné písty - pevné sedlo |
 |
Brzdy vzadu |
|
jednokotoučová brzda, průměr
265 mm, dvojnásobné písty - plovoucí sedlo |
 |
ABS |
|
zvláštní vybavení BMW Motorrad
Integral ABS (částečně Integral), odpojitelný |
 |
Rozměry/hmotnosti |
 |
Délka |
|
2.210 mm |
 |
Šířka (nad zrcátkem) |
|
915 mm |
 |
Výška (bez zrcátka) |
|
1.430 mm |
 |
Výška sedadla při hmotnosti
prázdného vozidla |
|
840/860 mm |
 |
Hmotnost prázdného vozidla,
připraveno k jízdě, plně natankováno 1) |
|
225 kg |
 |
Suchá váha 2) |
|
199 kg |
 |
Celková přípustná hmotnost |
|
425 kg |
 |
Užitečná nosnost (u sériové
výbavy) |
|
200 kg |
 |
Využitelný obsah nádrže |
|
20,0 l |
 |
z toho rezerva |
|
cca 4,0 l |
 |
|