Varadero Club Expedition 2007 - Balkánská mise
Přidal Milos dne 01. June 2007

Informace z cesty jedenácti Varader a jednoho BMW do Řecka, Albánie, Makedonie, Srbska, Černé Hory a Chorvatska od Swata.

Zprávy z jednotlivých dnů najdete zde: news.php?readmore=105.

Diskuzi k cestě najdete ve fóru zde.
Novinka

Zprávy:

31.5.2007 - Dnes najeto 420 km. Celkem nudná cesta do Alp. Počasí vyšlo nádherně, nepadla ani kapka. Teď spíme v pensionu v Gaosau, kousek od Bad Ischl. Zítra nás čeká přejezd do Benátek a doufám, že dalších asi 450 km bude záživnějších. Vezmeme to přes Glockner.
1.6.2007 - Dneska jsem zažil nejhorší den na motorce. Ráno jsme vyrazili na Glosglocker, počasí bylo super, teplota nahoře 7 stupňů, pak to ale začalo. Pršelo celou cestu až do Itálie, jak když kýblem leje. Jsme úplně durch. Spíme v hotelu v Jesolu a sušíme hadry. Dneska nic zajímavýho k vidění nebylo.Zítra se nalodíme.
3.6.2007 - Ve 12 hodin jsme se vylodili v přístavu Igoumenitsa v Řecku. Cesta z Benátek trvala 22 hodin. Spali jsme jen na palubě za 86 Euro. Připadal jsem si jak ti žebráci na Titaniku v podpalubí. Noc byla hrozná, spali jsme nad lodníma šroubama, takže tam byl hluk jak ve slévárně. Teď kempujeme asi 10 km od přístavu. Je to velice slušnej kemp za 10 euro s pěknoou pláží
4.6.2007 - Konečně sedíme v hospodě v Černé Hoře ve městě Ulcin. Cesta přes Albánii trvala 14 hodin. Cesty tam jsou hrozný. Hned za řeckou celnicí v horách končil asfalt a následoval těžký šotolinový offroad. Jinak jsou tam moc pěkný hory a řeky. Stav silnic je v Albánii žalostný. Nic pro Varadera. Jednou se tam vrátím na BMW.Policajti jsou v pohodě, dokonce nás jeden na Moto Guzzi protáhl přes město. Jdu pít, tak čus.
6.6.2007 - Včera byl jen výletní den, najeto 200 km po okolí. Je tu hrozná špína, odpadky vyváží za město a sypou je do moře. Nechápu, jak sem někdo může jezdit na dovolenou. Dnes opět pršelo, nicméně vyrážíme směr Mostar, Sarajevo do hor.
7.6.2007 - Dneska jsme přejeli hory z Monte Negro do Bosny. Byl to luxusní přejezd, nádherný hory, jezera, všude krávy a kozy. Počasí nic moc a asfalt hodně klouže. Projeli jsme minový pole před Mostarem a zakempili u nějakého jezera před Sarajevem. Je tu furt vidět pozůstatek války, rozstřílený baráky, hřbitovy ..
8.6.2007 - Včera najeto přes 500 km z Bosny do Maďarska k Balatonu. Přes Chorvatsko jsme si hodili asi 10 km offroad lesem po šotolině. Nádherná cesta s 1000 metrovým převýšením. Nahoře byl vodopád. V Bosně je spousta rozstřílených a vypálených baráků, na chorvatský straně už žádný nejsou. Dneska vyrážím domů, sedám do auta a valím zpět k moři s rodinou. Mějte se fajn, zkusím někam naházet fotky ať z toho taky něco máte.
8.6.2007 (2) - No dneska jsem už 9 den na cestě a mám toho plný brejle. Bolí mě prdel, ruce. Mám spoustu zážitků a určitě ta cesta stála za to. Teď si odpočinu u moře.

Diskuzi k cestě najdete ve fóru zde.