Maroko 2009
Přidal Cycli dne 21. March 2009
20.3.2009 odstartovali Jarda BMW GSA, Honza Mikulecký a Remus511 do Maroka. Cesta do Španělska je autem s motorkama na vleku. Maroko chtějí pokořit hlavně mimo zpevněné cesty. Návrat se plánuje na 5.4.2009. Jejich cestu můžete sledovat níže.
Z důvodu poměrně četného a vyčerpávajícího zasílání sms nechám na hlavní ploše pouze aktuální a předešlé si přečtete po kliknutí na "číst více"

Zprávy z cesty:

Vytvořena fotogalerie: Link

Novinka
Link

21.3. 2009 - 23.22.50 Čau. Tak už máme najeto 2 000 km a jsme kus za Barcelonou. Ráno budem v Almeri. Poruchy zatím jen vyteklá vydlice (1150 GS Honza) a Ondrovy smradlavý nohy. Je tady super teplo. Ted v noci tak 10°C (u nás bylo dnes v noci -6°C, pozn.redaktora), přes den 15°C a slunce. Auto šlape, jen se v něm nezapře Amerika - spotřeba 16L.

22.3.2009 - 21.42.48Čau. Tak pravě čekame na trajekt do Melilla a s nama tu startuje Tuareg rallye. Potkali jsme tady Sqwera, jede závod. Trajekt stojí 99euro jedna cesta, osoba a moto. Za parkování auta a vleku 3 km od přístavu platíme 10 euro za den. Dnes jsme měli první lehčí off-road po Španělskýh skalách, zatím bez pádu.

23.3.2009 - 23.18.02 Čau, tak na trajekt z Almerie je potřeba zamluvit kajutu předem. Spali jsme na železný palubě a není to nic moc. Celní formality asi 1 hodinu + 15 eur nahaněčům za nás tři. Teplota v 1100 metrech 23-27 stupňů ve stínu. Jsme v Midelu 1450 metrů nad mořem. Teplota v 22:00 hodin 16 stupňů. Ubytovaný jsme v hotelu za 250 dirhamů.

24.3.2009 - 23.22.59 Čau.Tak dnes něco přes 300 km maximálně ve 2000 m.n.m. Tam bylo 22°C, jinak 27°C. Hotel v Mideltu je za 250 dirhamů za všechny (1 dirham = cca 2.50 kč) Máme za sebou první duny, nějaký brody, hrst pádů a další tekoucí vidle na 1100 GS. Dojeli jsme do Merzougi a je tu i Tuareg rallye. Končí jim tu etapa. Zítra nás čekají duny jako prase. Jsme ubytovaný přímo pod nima.

26.3.2009 - 8.23.56 Včera jsme pojezdili duny kolem Merzougi, pár karambolů bylo, ale nic vážnýho, do písku se padá celkem měkce. Motorky šlapou. Pokusíme se najít internet a poslat pár fotek. Počasí je nádherný, azuro a 30 stupňů. Tuareg rallye jezdí pořád s náma, včera jsme dávali sváču v dunovém poli a projížděli kolem nás. Jsou to žabaři, tempo mají stejný jako my. Akorád my s těma hrochama v dunách víc padáme. Mluvili jsme se Sqwerem, který jede na LC8 a zatím je na 3. místě ve své třídě. Zdravíme všechny, kdo nás sledují.

Psal jsem pro jistotu Jardovi, že Honza nepíše zprávy, jestli se něco neděje a nebo jestli nemá rozbitý telefon. Právě přišla odpověd:
28.3.2009 - 09.25.11 Ahoj, už jsem mu to řekl a hned bere telefon a piše. Počasí se dost pokazilo a nedá se vubec zajet mimo asfalt. Motorky se přes noc zabořily o 5 cm do jílu.

28.3.2009 - 09.34.30 Čau. Všechno v pohodě akorát počasí je na hovno. Dva dny tady už chčije. Je to jedno velký jezero a nedá se moc jezdit, jsme hned jak prasata. Už jsme dělali dvě gumy (Honza a Jarda). K tomu tlumiči, vyteklo mě předpětí pružiny a tak jsme to rozhodili a už to maká. Udělali jsme si 160 km výlet do pouště, docela peklo, stratil se nám Jarda a dojížděli jsme až o půlnoci. Jízda přes duny po tmě super hardcor.

30.3.2009 - 9.29.53 Včerejší cesta ze Zagory do Taty byla naplanovaná kolem jezera Iriki. Je tady ale obrovská paseka po deštích, proto jsme zvolili cestu mezi pohořím a ujet aspoň půlku. S naloženýma motorkama vzdálenost asi 200 km a každých 5 km protržená cesta koryten plným obrovských balvanů, písku a jílu.Pár kilometrů cesty zmizelo v několika set metrovém řečišti úplně.Němčoura na X country kousek za Zagorou se podařilo vytahnout až buldorerem, který tam poblíž spadnul asi z Marzu. Písek s tim bahýnkem se chová jako bažina. Do Taty jsme dojet nestihli, spali jsme ve stanech a dnes pokračujeme. Jinak motorky šlapou, domorodci jsoupěkně vychcaný a za všechno chtěj platit. Přejel jsem psa, Chudák vlítnul přímo pod kola tanku :-). Pozdravuj všechny co čtou.

31.3.2009 - 22.52.05 Čau. Jelikož se předevčírem povedlo Ondrovi zapadnout jakotomu alemánoj, jak jsme vám psali a my ho pak tahali, tak mu odešel simering v kardanu, tak jsme si ho cvičně rozhodili v hotelu. Dnes jsme dojeli do Qvarzazatu. Cestou jsme si dali horský offroad ve 2 000 m.n.m. a už se stáčíme směrem k domovu.

3.4.2009 - 12.36.52 Ahoj, tak jsme v Evropě. Plavba byla hrůzostrašná, bouře jako prase a navíc jsme všichni dostali sranděru. Motorky i my jsme v pohodě, ted už nás čeká jen ta strašná cesta z Almerie do Čech 2 700 km autem. Fotky přiložíme po návratu.