Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování na nich
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování
  • · BMW GS
  • · Fórum
  • · Články
  • · Zprávy
  • · Galerie
  • · Naše fotografie
  • · Odkazy
  • · Ke stažení
  • · Inzerce
  • · Hledat
Reklama
Kalendář akcí
<< Červenec 2022 >>
Po Út St Čt Pá So Ne
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
Stručné představení BMW F 650 GS/ Dakar

Bezkonkurenčně jeden z nejlepších jednoválců tepe v "malých GSech", má vstřikování, dvě svíčky. Kromě toho, že má slušný výkon a parádní točivý moment 60 Nm, který by mu ještě nedávno mohl závidět mnohé dvojválce, prosnul i svou nízkou spotřebou 4l/100 km, ať s ním děláte cokoliv.
Varianta Dakar má přední 21" kolo namísto 19", vyšší zdvihy a plexi a závodní zbarvení.
K příplatkové výbavě patří jednomístné sedlo se schránkou, vyhřívané rukojeti nebo tankvak. Objednat lze i nižší sedlo.
· Přidal Milos dne 04. February 2007 · 2 Komentářů · Tisk
Komentáře
#1 | westfalista dne 23. January 2020
Mám jej druhým rokem. Pokaždé když na něj vlezu po pár dnech,nedej bože po svezení na jiné motorce,si říkám: "Co to je?? Na tom se přece nedá jezdit"Shock Ze začátku to byl dost děsFrown Dnes už vím,že po cca 20ti minutách se to nějak porovná. Po cca hodince je to jakž takž cajk. Když se vracím dom,tak se mi moc nechce a nejraděj bych to ještě někam protáhnul. Když na to vlezu hned následující den,tak je to od začátku o 50% lepší, no a navečer mám v helmě hubu od ucha k uchu. Parádní mašinka na cesty necesty.Na dálnice zapomeňte,silnice I.tř.jen nezbytně nutně. Na okreskách (českých)je doma. Nejlíp se cítí na šotolině, můžete na ní sedět celý den a jen tak trajdat krajinou,aniž by bolely záda,prdel,nebo ruce. Nechá si líbit i ostřejší tempo s driftíkama a nevadí jí u toho ani kufry. clap Takže celkově velice slušný a odolný stroj. Má i svoje mouchy. Soudruzi z BMW v rámci zajištění práce pro své mechaniky,vytvořily na motce pár vychytávek týkajících se servisních prací, při kterých u mne dochází pravidelně k vyvrcholení. (výměna svíček,výměna oleje,přístup k AKU,olejová trubka kolem motoru,spodní rolna řetězu...) navíc k většině úkonů je potřeba hromada nářadí. Ještě že se ta motorka nes.re v terénu. K sériovce dokoupit akorát nějakej padák,hlavní stojan,posílit přední vidle a hurá do Rumunska.thumbs up
#2 | westfalista dne 13. March 2021
Po roce i když jsem loni prd najel,si stále stojím za prve popsaným. Přidány stupačky PIVOT-velice dobrá věc. Stupačka se natáčí podle sklonu podrážky boty,takže když přenášíte váhu dopředu-dozadu,stále stojíte celou plochou podrážky na stupačce a ta se natáčí. Navíc jsou širší,než origo. Je to znát,když na tom stojíte c elej den. Netlačí to tak do šlapek. Výměna předních pružin za progresy od WIRTHU a o 2cm zvedlé řídítka. To zvednutí způsobilo,že za to tak netahám a víc se kochám krajinouclap. Dal jsem tam i nějakou tu lehkou baterku tuším označení LiPol,super bylo,že se to dá sledovat na telefonu. Horší už to,že jak tam padne napětí pod nějakou mez (tuším 11,2V)což se mi stalo, tak se to už potom nedá dobít. Takže do koše a zpět olovo.Frown
Přidat komentář
Aby jste mohli přidávat komentáře, musíte být přihlášený.
Hodnocení
Musíte být registrovaný, aby jste mohli hodnotit.

Prosím přihlašte se, a nebo se zaregistrujte.

Zatím nikdo nehodnotil.
Přihlášení
Jméno

Heslo



Zaregistrovat se
Zaslat zapomenuté heslo
Kdo je on-line
Hosté on-line: 43
Členové on-line: 2
jerabek-jakub, John_Ice

Registrováno: 8,126
Nejnovější člen: AlesGS

Poslední návštěvy
Reklama
Vygenerované za: 0.07 sekund
Copyright © 2006 BAWORAK.CZ | Kontakt | Časté dotazy | Pravidla portálu | Hosting poskytuje CGI