Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování na nich
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování
  • · BMW GS
  • · Fórum
  • · Články
  • · Zprávy
  • · Galerie
  • · Naše fotografie
  • · Odkazy
  • · Ke stažení
  • · Inzerce
  • · Hledat
Reklama
Kalendář akcí
<< Červenec 2025 >>
Po Út St Čt Pá So Ne
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      
Technické parametry BMW F 650 GS Dakar
Technické parametry

 
Motor
Druh konstrukce   vodou chlazený čtyřtaktní motor s jedním válcem, čtyři ventily, dva nahoře umístěné vačkové hřídele, mazání suché klikové skříně  
Vrtání x zdvih   100 mm x 83 mm
Zdvihový objem motoru   652 cm3
Jmenovitý výkon   37 kW (50 koňské síly) při 6.500/min (redukce výkonu 25 kW (34 koňské síly) možné při 5500/min)
Max. točivý moment   60 Nm při 4.800/min (redukce výkonu: 51 Nm při  4000/min.)
Kompresní poměr   11,5:1
Úprava paliva / systém řízení motoru   elektronické vstřikování sací trubkou / BMW řízení motoru, dvojité zapalování
Čištění spalin   řízený 3-cestný katalyzátor

Jízdní parametry/spotřeba
Maximální rychlost   cca 170 km/h (při redukci výkonu cca. 145 km/hod.)
Spotřeba na 100 km při konst. 90 km/h   3,2 l
Spotřeba na 100 km při konst. 120 km/h   4,3 l
Druh paliva   normální bezolovnatý benzín,  minimální oktanové číslo 91 (ROZ)

Elektrika
Osvětlovací dynamo   alternátor 400 W
Baterie   12 V / 12 Ah

Přenos energie
Spojka   vícekotoučová spojka v olejové lázní ovládaná mechanicky
Převodovka   pětirychlostní převodovka řazená ozuby, integrována v krytu motoru
Sekundární pohon   uzavřený O-kroužkový řetěz s tlumičem záběru v náboji zadního kola
 
Podvozek/brzdy
Rám   mostový trubkový rám z ocelových profilů s našroubovaným zadním rámem
Vedení předního kola/odpružení   teleskopická vidlice, průměr trubky stojanu 41 mm, stabilizátor vidlice
Vedení zadního kola/odpružení   2-ramenná skříňová kyvná páka z ocelových profilů, centrální pérovací jednotka s vinutou pružinou a teleskopickým tlumičem řízená přes zvedací systém, tahové stupňové tlumení nastavitelné 
Dráha pružiny vpředu/vzadu   210 mm / 210 mm
Rozchod kol (při normální poloze)   1.489 mm
Závlek (při normální poloze)   123,3 mm
Rejdový úhel hlavy (při normální poloze)   60,8°
Kola   drátová paprsková kola
Rozměr ráfků vpředu   1,60 x 21
Rozměr ráfků vzadu   3,00 x 17
Pneumatiky vpředu   90/90 S 21
Pneumatiky vzadu   130/80 S 17
Brzdy vpředu   jednokotoučová brzda, průměr 300 mm, dvojnásobné písty - plovoucí sedlo
Brzdy vzadu   jednokotoučová brzda, průměr 240 mm, jeden píst - plovoucí sedlo
ABS   zvláštní vybavení BMW Motorrad ABS, odpojitelný

Rozměry/hmotnosti
Délka   2.189 mm
Šířka (nad zrcátkem)   910 mm
Výška sedadla při hmotnosti prázdného vozidla   870 mm
Hmotnost prázdného vozidla, připraveno k jízdě, plně natankováno 1)   193 kg
Suchá váha 2)   177,2 kg
Celková přípustná hmotnost   380 kg
Užitečná nosnost (u sériové výbavy)   187 kg
Využitelný obsah nádrže   17,3 l
z toho rezerva   cca 4,5 l
1) dle směrnice 93/93/EWG se všemi provozními prostředky, natankováno s minim. 90 % využitelným obsahem nádrže
2) hmotnost prázdného vozidla bez provozních náplní
· Přidal Milos dne 19. October 2006 · 0 Komentářů · Tisk
Komentáře
Zatím nikdo nekomentoval. Buďte proto první a vložte svůj komentář.
Přidat komentář
Aby jste mohli přidávat komentáře, musíte být přihlášený.
Přihlášení
Jméno

Heslo



Zaregistrovat se
Zaslat zapomenuté heslo
Kdo je on-line
Hosté on-line: 68
Členové on-line: 0

Registrováno: 8,714
Nejnovější člen: Mickey313

Poslední návštěvy
Reklama
Vygenerované za: 0.04 sekund
Copyright © 2006 BAWORAK.CZ | Kontakt | Časté dotazy | Pravidla portálu | Hosting poskytuje CGI